Waar woon je, dan kom ik ook wat kranten bij je bezorgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:58 schreef Alcarin het volgende:
Ik gaf 5 euro aan de folderjongen, want ik had vroeger een krantenwijk en heb dus medelijden.
Hij keek zo:![]()
En daarna was ik de hele dag blij omdat ik hem blij had gemaakt
quote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef Suga_Mama het volgende:
0.01 sent ken ie krijgeh die ook al in meijn reedt heeft geseteh.
Die van Homdeck worden er uitgehaaldquote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Jape het volgende:
[..]
Mooi dat die dingen tegenwoordig in plastic zitten
Dank je!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Kolovrat het volgende:
daarom toch wel respect voor die bezorgers die dat iedere dag doen.
Hier in Drenthe kennen we folders in plastic echt nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die van Homdeck worden er uitgehaald
Nou dat weten we dan ook weerquote:Op woensdag 19 december 2007 17:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou ze zoeen seksbeurt kado geven en daarna de deur weer uit trappen.
Komen ze ook niet meer trug, of juist vaker.. maar dat is een win/win situatie.
Maar eigenlijk gebeurd dat nooit want ik heb een nee/nee stikker en ik ben heul geen homopedo meneer.
Ik vind meisjes wel leuk.
Ik heb doorgaans hele groepen kinderen over de vloer, nakend.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:44 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Nou dat weten we dan ook weer![]()
(waarom niemand bij jouw nog het tuinhekje door durft)
quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, daarnet ging de bel.
"Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar".
*geeft kaartje.
*kijkt mij schaapachtig aan
*ik doe deur dicht..
Scheer je weg, schooier.
Bij mijn ouders lopen de Telegraaf en Regionale-kranten bezorgers ook beide door rond kerst. M'n ma is er al wel eens achterna gelopen om 7:30u, om ze toch wat toe te stoppenquote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef Killer_Mom het volgende:
van mij krijgen ze een euro, t rare is dat ik van de man die de krant om 6.15 iedere dag in de bus gooit nooit iets heb gehoord, alle respeckt voor die man die zo vroeg op staat.
Right... elk jaar maak je een topic hierover hierquote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, bij nader inzien was het toch niet zo lief van mij.
Als ik volgend jaar weer de deur open doe, zal ik hem wat geven, goed?.
Ik zou mijn zuurverdiende geld ook zeker in extra Nederlandse lessen steken als ik mij in jou positie zou bevinden.quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef Revenge2005 het volgende:
van mij krijgen ze ook niks hoor , zelfs oude ventjes die de krant lopen , fuck off , je hebt die baan tog , zoek anders beter werk![]()
ik zie niet in waarom ik ze nog xtra geld moet geven eigenlijk , vooral omdat ze er gewoon op staan te wachten
Het probleem is niet die ene euro
maar het probleem is wel dat je zo 10 verschillende lopers hebt ( inclusief dagbladen en kranten)
dat het al gauw een duur geintje word als je ze allemaal wat moet geven
liefquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zou mijn zuurverdiende geld ook zeker in extra Nederlandse lessen steken als ik mij in jou positie zou bevinden.
Humane mensen in jou bijzijn ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Van de week bestelden we eten en omdat we boven een bepaald bedrag zaten, hoefden we geen bezorgkosten te betalen. We hadden al betaald via i-deal, maar toen vroeg ze bezorger of hij soms een fooi kon krijgen, omdat het zo koud was buiten![]()
. En ja: hij heeft wat gekregen, maar ik weet niet hoeveel aangezien m'n huisgenoot dat heeft afgehandeld
.
Toen ik zelf nog de NRC liep en kaartjes ging bezorgen vertelden mijn trouwe abonnees dat twee Marokkanen al NRC kaartjes hadden gelopen in mijn wijk. Razend was ik, maar ja, hard maken kan je het niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:24 schreef koningdavid het volgende:
Was wel grappig, toen ik 13 was en zelf nog kranten liep kwam er een keer een jochie aan de deur met 'Prettige Feestdagenkaartjes' van de kranten die ik zelf bezorgde!![]()
Ik was toen nog een brutaal rotjochie en was boos geworden, toen liep hij weg en heb ik hem nooit meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |