abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207309
Haai peoples,

Vinden jullie ook niet dat BB stukken minder is nu het kleffe gedoe tussen bart en Sab over is? Nou, ikke dus wel! Sabje moet terug komen!!!!!
Bart 0+ Sabine

zondag 24 oktober 1999 @ 18:36:00 #2
1223 Incs
The Wild One
pi_207310
Dat gezeur over het Matras van Brabant.. af en toe goed omschudden, die bewoners. Houdt ze wakker, en bovendien lopen we dan de kans om weer een ander stelletje te ontdekken. Wat dacht je van Willem/Maurice? Mona/Bianca? Moet toch kunnen, een beetje creativiteit!!
BB is watching YOU??? YOU'RE watching BB!!!
  zondag 24 oktober 1999 @ 18:58:00 #3
1206 Coolio
Is this me?
pi_207311
Hoi Laura,

Je hebt volkomen gelijk. Niet dat ik nou zo gek op haar was, maar ze maakte wel wat los in de tent, nu is het een beetje saai. Trouwens ik zie nooit meer iets op T.V.(bij Big Brother dan), het enigste wat ik zie, zijn herhalingen.
Hoe dan ook, Bartje moet niet met Sabine mee, maar Sabine moet terug komen.

Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

pi_207312
Ik wil wel graag wat meer reactiones hoor!
  zondag 24 oktober 1999 @ 23:24:00 #5
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207313
Nee joh, Sabientje wordt helemaal niet gemist. Nu heeft Hummie juist weer de kans de boel meer in haar richting op te stoken, zoals met die kat. Als morgen de weekopdracht weer begint, en iedereen is gewent aan een huis zonder Sabien, komt alles weer op gang. Bianca gaat de komende dagen nog meer van de wereld vervreemden, en Ruud en Willem lijken ook minder close dan eerst. De afgelopen dagen is iedereen gewoon opnieuw de stellingen aan het innemen. Wordt vanzelf weer leuk, wacht maar af.
Life is what you make it.
pi_207314
Ooooh, wij missen Sabine verschrikkelijk! In retrospectief zijn we zelfs bang dat het immense BB-succes háár verdienste was: je kon niet anders dan met samengeknepen billen & strakgespannen schouderbladen naar haar kijken en luisteren: wa-was-daa-nou? Daa-is-chewoon-een-chiller. En dit alles uitgesproken door die Vanessa-lippen (met zo'n dikke bruine lijn eromheen). Heerlijk, in 1 woord.

Inmiddels moeten wij trouwens constateren dat wij, ongemerkt & tot onze schaamte, de neiging hebben de t niet meer uit te spreken, terwijl ook onze g steeds zachter & gorgelender wordt. Wij spreken Sabine-taal! Wij zeggen: da-moe-je-nie-doen. Terwijl wij bekend stonden (verleden tijd) om onze harde, raspende g.

Desondanks hopen wij op Sabines terugkeer. Wij missen haar stem, haar onuitputtelijke garderobe (vooral die gebreide jurk met de gymschoenen - je bent styliste of je bent het niet), haar intriges, roddels, nukken & boze uitvallen. Wij missen haar grilligheid. Haar vlechtjes. Haar Brooke Logan Forrester-onderjurk annex nachtpon. Haar weegschaal-complex. Haar hele kleurrijke aanwezigheid, kortom.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_207315
quote:
op 10-25-1999 om 12:44 AM schreef The Two Sisters (onder andere) het volgende:
Wij missen haar stem, haar onuitputtelijke garderobe (vooral die gebreide jurk met de gymschoenen - je bent styliste of je bent het niet)

Ouch! Need we say more?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')