Vinden jullie ook niet dat BB stukken minder is nu het kleffe gedoe tussen bart en Sab over is? Nou, ikke dus wel! Sabje moet terug komen!!!!!
Bart 0+ Sabine
Je hebt volkomen gelijk. Niet dat ik nou zo gek op haar was, maar ze maakte wel wat los in de tent, nu is het een beetje saai. Trouwens ik zie nooit meer iets op T.V.(bij Big Brother dan), het enigste wat ik zie, zijn herhalingen.
Hoe dan ook, Bartje moet niet met Sabine mee, maar Sabine moet terug komen.
Inmiddels moeten wij trouwens constateren dat wij, ongemerkt & tot onze schaamte, de neiging hebben de t niet meer uit te spreken, terwijl ook onze g steeds zachter & gorgelender wordt. Wij spreken Sabine-taal! Wij zeggen: da-moe-je-nie-doen. Terwijl wij bekend stonden (verleden tijd) om onze harde, raspende g.
Desondanks hopen wij op Sabines terugkeer. Wij missen haar stem, haar onuitputtelijke garderobe (vooral die gebreide jurk met de gymschoenen - je bent styliste of je bent het niet), haar intriges, roddels, nukken & boze uitvallen. Wij missen haar grilligheid. Haar vlechtjes. Haar Brooke Logan Forrester-onderjurk annex nachtpon. Haar weegschaal-complex. Haar hele kleurrijke aanwezigheid, kortom.
quote:
op 10-25-1999 om 12:44 AM schreef The Two Sisters (onder andere) het volgende:
Wij missen haar stem, haar onuitputtelijke garderobe (vooral die gebreide jurk met de gymschoenen - je bent styliste of je bent het niet)
Ouch! Need we say more?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |