Snap niet dat het hier dan wel verschillende keren gelukt is...quote:
Zeker dat boksen, maar met meer oefening kun je het wel steeds beter met kleinere bewegingen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:46 schreef Houtspeer het volgende:
Wii geen alternatief voor echte sport
[..]
Dan hebben ze het toch echt verkeerd. Ga maar een half uurtje boksen of honkballen, dan zit je toch echt te zweten en voel jue je spieren werken hoor.
Probeer dat maar bij een xbox of playstation spel.
Ik heb het nog nooit gespeeld maar Rayman Raving Rabbids misschien?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef Maartel het volgende:
Iemand nog suggesties voor iemand die vormgeving én minigames van Mario Party helemaal leuk, maar het hele bordspel eromheen echt té boring vindt?
(bij nader inzien zijn vooralsnog de minigames zelf in MP8 ook niet denderend, maar het hele uitgangspunt van een hele lading vrolijk vormgegeven minigames spreekt me dus wel aan.. Het liefst zo gevarieerd mogelijk gebruik-makend van de Wii-mote)
Dus nog niet confirmed bedoel jequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef Slein83 het volgende:
Red Steel 2 mogelijk confrimed
Actiever dan MP vind ik alleen maar goed, want Mario Party is echt té sloom..quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef Vampess het volgende:
Wario Ware is ook leuk als party game
Vage microgames en heel wat leuke modes voor multi play (Forms voor de ander kiezen enzo). Forms zijn houdingen die je aan neemt om de microgames te spelen, en zijn leuk om te doen en te zien. Wel wat actiever dan Mario Party, maar dat komt meer doordat microgames hooguit vijf seconden duren
Uhm, mis ik iets?quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef WSDokkum het volgende:
sinds vrijdag heb ik de wii ook aangeschaften daar komt dit bericht ook vandaan lol.
De Opera internetbrowser. Te koop in het winkelkanaal voor 500 punten.quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm, mis ik iets?
Kun je met je Wii ook volledig het internet op?
Ik kom niet verder dan wat nieuws en weerberichten
nes spellen kan je met je wiimote spelen, snes etc kan je spelen met een cube controller of een classic controllerquote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Actiever dan MP vind ik alleen maar goed, want Mario Party is echt té sloom..
Spelletjes van 5 seconden klinken dan wel weer een beetje als het andere uiterste, alsof je uiteindelijk toch nog meer tijd kwijt bent met opstarten en uitzoeken van minigames dan met het spelen zelf..![]()
Nog iets anders: heb je voor het spelen van NES en SNES-spellen op je Wii persé een classic controler nodig, of kan dit ook met je Wii-mote (een kwartslag gedraaid)?
En bestaat er toevallig een controler die geschikt is voor NES t/m Gamecube-spellen?
Anders wordt het nog een duur verhaal..
Waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef WSDokkum het volgende:
sinds vrijdag heb ik de wii ook aangeschaften daar komt dit bericht ook vandaan lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Dan moet je Lost Levels (het echte super mario bros 2) eens proberen, da's helemaal gekkenwerkquote:Op zondag 23 december 2007 13:48 schreef BONG4002 het volgende:
Gisteravond SMB3 weer eens uitgespeeld, met name de laatste levels in World 8 zijn erg pittig zeg! Ben de spelletjes van vroeger blijkbaar een beetje verleerd, de moeilijkheidsgraad is een stuk hoger in die oude games dat merk ik wel
Heb ik ook gedaan, maar strandde op een gegeven moment ergens in 3-4 ofzo, toen werd het echt te moeilijk, ik heb het dus opgegevenquote:Op zondag 23 december 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet je Lost Levels (het echte super mario bros 2) eens proberen, da's helemaal gekkenwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |