Deze werkt, had hem niet gezien!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef disjfa het volgende:Deze is toch gewoon pal?
http://www.wiisave.com/index.php?dlid=1088
Nee, maar ik ben volgens mij degene die de meeste OPs heeft gemaakt voor de Wii topics.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
zo zo, jij bent de nieuwe Danny?
Denk dat je beter voor Endless Ocean kunt gaan, mits je die al hebt natuurlijk..quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Iemand Carnival games al gespeeld , ben wel benieuwd of het was is voor die 3 tienstjes
Kermis gamesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat je beter voor Endless Ocean kunt gaan, mits je die al hebt natuurlijk..Hoor ik an sich wel positieve dingen over, over carnaval games niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Devolution op 19-12-2007 14:25:05 (spoilertags) ]"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
whooooooow...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben volgens mij degene die de meeste OPs heeft gemaakt voor de Wii topics.Zelfs in de DS topics gebruiken ze nog steeds de plaatje die ik heb gemaakt: [Nintendo DS #78] Objection!
Die worden nauwelijks 'verkocht'. Elke keer als ik ga kijken hebben ze er daar meer dan 200 van. Maarja ik heb geen zin meer om te wachten op de andere punten, dus ik haal maar voortaan elke dag 100 ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef Robi02 het volgende:
Er zijn wii points verkrijgbaar!! Wel die van 100 maar toch. Dus opschieten voor wie wilt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Strychnine het volgende:
Vanavond ga ik Redsteel (ik hou niet van schietspellen maar kreeg hem er bij) ruilen voor Big Brain Academy
Die lijkt me zo leuk
Okami ga ik een keertje kopen. Nu heb ik 'm niet voor de PS2, maar ik wacht dus of de Wii versie wel of niet goed is. Als hij veel beter is dan de PS2 versie koop ik de Wii versie. Zo niet, de PS2 versie. Ik ben sowieso erg pessimistisch. Ik wil grafische upgrades en niet alleen maar een snelle port.quote:
Kingfin vond ik ook zwaar indrukwekkend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:30 schreef Devolution het volgende:
KingFin, wat een toffe baas
[ afbeelding ]
Ik heb sinds kort dan de ps2 versie (kwam hem voor 20 euro tegen bij de free record shop) en ik vind het onzinnig om grafische upgrades te verwachten. 480p zou leuk zijn, maar verder zijn de graphics haast perfect uitgewerkt. Plus het is een van de beste games die ik in jaren heb gespeeld. Een stuk leuker dan Twilight Princess imo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Okami ga ik een keertje kopen. Nu heb ik 'm niet voor de PS2, maar ik wacht dus of de Wii versie wel of niet goed is. Als hij veel beter is dan de PS2 versie koop ik de Wii versie. Zo niet, de PS2 versie. Ik ben sowieso erg pessimistisch. Ik wil grafische upgrades en niet alleen maar een snelle port.
Ik wacht natuurlijk ook op de Wii port om te kijken of dat nou beter werkt met de stukjes waar je moet verven op de scherm.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort dan de ps2 versie (kwam hem voor 20 euro tegen bij de free record shop) en ik vind het onzinnig om grafische upgrades te verwachten. 480p zou leuk zijn, maar verder zijn de graphics haast perfect uitgewerkt. Plus het is een van de beste games die ik in jaren heb gespeeld. Een stuk leuker dan Twilight Princess imo.
De ps2 versie is overigens bijna niet meer te krijgen. Ik had het geluk dat ik er tegen aanliep, maar van tevoren had ik al een beetje rondgekeken en geen enkele webshop had hem meer op voorraad.
Ik heb de afbeelding even in spoiler tags gezet, just in casequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kingfin vond ik ook zwaar indrukwekkend.Het leek soms net iets uit een Pixar film.
Maar is dat niet een spoiler?
Dat helptquote:Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb de afbeelding even in spoiler tags gezet, just in case
Dus een leuk spelletje om op te pakken als hij in de budgetbakken ligtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |