Ja, dat zeg je toch zelf al; downloaden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Strychnine het volgende:
Ik zit net te lezen, kennelijk heb je daar verbinding met Internet voor nodig.
Makkelijkst is gewoon via WiFi, als je dat niet hebt of wilt moet je een speciaal soort LAN adapter aanschaffen en er een kabel aan maken.quote:Volgens mij gaat dat me nooit lukken, de pc staat een meter of 10 van de tv vandaan, en ik zou niet weten met wat voor kabeltje ik dat moet doen, dat zal je wel weer apart aan moeten schaffen, en voorlopig is de Wii-buidel even leeg
Het lukt mij niet eens in te loggen, zelfs na herhaaldelijk opnieuw koppelen van het account.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:23 schreef linebear het volgende:
Het lukt me maar niet om punten te bestellenze zijn telkens op
Kunnen ze ook opraken dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:23 schreef linebear het volgende:
Het lukt me maar niet om punten te bestellenze zijn telkens op
Tuurlijk heb ik een zapper... hij werkt heerlijk, lekker stabiel... met andere stukken plastic geen ervaring.quote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Heb je al de Wii-zapper?
[ afbeelding ]
http://gear.ign.com/articles/841/841403p1.html
Deze schijnt veel beter te zijn als de Wii-zapper. Ook erg geschikt om Ghost Squad zonder reticle te spelen.
Wees gerust, je gebruikt ze toch nauwelijks. Tenzij je veel neefjes en nichtjes oid hebt. Dan is het wel verstandig om ze te gebruiken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een heerlijk rustgevende TT.Ruzbeh
![]()
Trouwens, ik heb me hoesjes ook nog steeds niet binnenIs ook al iets van twee maanden geleden ofzo, dat ik ze bestelde
Daar staat wel een file, maar die ik graag zou willen is een amerikaanse file.... weet niet of dat dat goed gaat.quote:
Nu zitten die koters weer aan m'n PCquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef Herr.Flick het volgende:
g[]pploi0 ,n0u7wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww;l0ioyyou9wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqwqqqqqwetdhffffwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwqqqwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
ik heb de wii als een van de eerste op launch ( 3 dagen voordat hij eigelijk uitkwam) ik heb dus nog de oude koortjes ook voor me wiimotesquote:Op maandag 17 december 2007 23:36 schreef Vampess het volgende:
[..]
Die koordjes zaten bij mij der al bij.. Nadat ik al die ongelukken had gezien, heb ik wel even nagekeken of ik de stevige had
Ja, maar ik dacht dus aan downloaden van de pc en het dan via een sd kaartje of iets in de wii zettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je toch zelf al; downloaden.
[..]
zo zo, jij bent de nieuwe Danny?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb besloten om de volgende topics OP-loos te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |