mijn wii sports werd helemaal niet geaccepteerd, moest ik de boel maar opsturen. niet gedaan overigens.quote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef ThE_ED het volgende:
Hehe, mijn Wii sports wordt bij club nintendo als 2e Wii gezien (en gewaardeerd).
Ik heb er idd ook zo nu en dan last vanquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:16 schreef Maartel het volgende:
Ik heb erg regelmatig dat één van de Wii-motes weer eens foetsie is en keer op keer gesynchroniseert moet worden.. enig idee waar dat aan kan liggen? Of is dat gewoon een Wii-kwaaltje wat zo nu en dan optreed?
Heeft mn broer ook met z'n Wii. Elke keer moet hij de 2e controller aanmelden. Ik heb nergens last van, beide worden altijd direct herkend. Kan ook zijn dat die wiimote defect is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:16 schreef Maartel het volgende:
Ik heb erg regelmatig dat één van de Wii-motes weer eens foetsie is en keer op keer gesynchroniseert moet worden.. enig idee waar dat aan kan liggen? Of is dat gewoon een Wii-kwaaltje wat zo nu en dan optreed?
Idem...........terwijl er meestal vrouwen zijn die met mijn Wii spelen en nooit last van gehadquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:51 schreef Devolution het volgende:
Ik heb 4 motes en daar nog nooit last van gehad
De winkels gaan donderdag weer open.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:07 schreef Knoekie het volgende:
Weet iemand hier wanneer er weer Wii's te koop zijn in Nederland?
Ik geloof dat ze in heel Nederland zijn uitverkochtquote:
Bij mij in de winkel krijgen we m waarschijnlijk volgend jaar pas weer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:07 schreef Knoekie het volgende:
Weet iemand hier wanneer er weer Wii's te koop zijn in Nederland?
Marktplaatsquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:18 schreef KingLysandus het volgende:
Je moet gewoon marktplaats in de gaten houden. Soms komen er bedrijfjes die Wii's hebben. Zo had je vorige keer een dakdekkersbedrijf die ook in games deed. Maar niemand wist dat dus die hield Wii's over.
Dat is toch geen Zapper?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, kerstman kwam langs en bracht mij o.a. deze 2 toffe wii dingetjes
Een toffe zapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |