Ik ook, fok is net een slak maar dan langzamere.quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef -Blurk- het volgende:
Dit is geen doen hier, ik ga even iets anders doen.
Mijn 1ste zit in woord maar nooit in de letters,quote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon een belachelijk raadsel.![]()
1 = 1 van 1quote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is het antwoord, ja. En ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten uitleggen. Misschien dat jappie het kan
De letter W, D of Oquote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn 1ste zit in woord maar nooit in de letters,
Mijn 2e gebruikt in kranten maar niet door de zetters.
Mijn 3e een splitsing de keus is aan u,
Mijn 4e niet in de ballen maar wel in de jus.
Mijn 5e veelgebruikt, bijvoorbeeld in ei.
Kom wacht nu niet langer, wie of wat ben jij ?
Lol..de eerste en laatste wel..hoe je aan vis komt is me een raadsel.quote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De letter W, D of O
Vis
-
-
Klinkers of "E"
-
Zit ik goed?
Mijn 2e gebruikt in kranten maar niet door de zetters.quote:Op maandag 17 december 2007 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..de eerste en laatste wel..hoe je aan vis komt is me een raadsel.
Ik eet nooit vis..dus ik zou het niet weten Ianquote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vis verpakken in kranten is niet zo raar
ja, jij was naar Dublin en wij waren zoet...quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Nog wat gebeurd hier, de afgelopen dagen?
Ik had ruzie met Avonne.quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Of fish and chips, in Engelandquote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vis verpakken in kranten is niet zo raar
We hebben je gemist, maar ons keurig gedragen, heb je het leuk gehad?quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Het was super! Alleen tja, jullie gemist hè.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We hebben je gemist, maar ons keurig gedragen, heb je het leuk gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |