SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het LIVE kijkt ja, nu is het toch niet meer LIVEquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij om spoiler-tags vroeg
Volgens mij was v.d.Voort - Klaasen gewoon livequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Als je het LIVE kijkt ja, nu is het toch niet meer LIVE
Dikke leg achter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij was v.d.Voort - Klaasen gewoon live
Nah sport1 ligt altijd iets achter, heeft met de engelse te maken ofzoiets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij was v.d.Voort - Klaasen gewoon live
Ik keek de stream en die was denk ik wel live.quote:
Welke stream? dartinmotions is nl sport1 stream.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik keek de stream en die was denk ik wel live.
Dank je wel ik dacht dat het live wasquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:30 schreef Bruce117 het volgende:
v.d. Voort 3-2 (2-3, 3-2, 1-3, 3-2, 6-5)
Klaasen mist 10 matschdarts, en v.d. Voort gooit hem met zijn tweede uit.
Sinds wanneer heb jij Sport 1quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel ik dacht dat het live was
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:37 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Welke stream? dartinmotions is nl sport1 stream.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef nightfall het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/uggla-isnt-dave
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel ik dacht dat het live was
Omdat ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef tong80 het volgende:
Dom van me ik weet het
Maar dan nog had je de uitslag niet moeten posten
Altijd.quote:
Drie danquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Altijd.
Zal het ook niet meer doen.
Maar misschien moeten er net als vorig jaar op een gegeven moment gewoon 2 topics komen.
Bullshit, spoilers zijn er niet voor niets...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Omdat ?
Die discussie is vorig jaar ook al een keer gevoerd.
Schiet toch niet op. Als je niet live kijkt moet je maar niet in het topic kijken.
Ben ik het opzich wel mee eens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bullshit, spoilers zijn er niet voor niets...
Mjah, heb je ook wel een beetje gelijk in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben ik het opzich wel mee eens.
Maar dan zullen ook de kijkers naar Sport1 zich daar aan moeten houden.
Aan de andere kant, bij voetbalwedstrijden wordt toch ook alle standen live gepost.
Dit zou je opzich wel met elkaar kunnen vergelijken.
Komt o.a. doordat ze vrij zijn met de kerstdagen en met oudjaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef Leatherface het volgende:
Nooit geweten dat het PDC WK zo lang duurt.
Go Barney en andere Nederlanders.
Klinkt wel logisch ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Komt o.a. doordat ze vrij zijn met de kerstdagen en met oudjaar.
Dat helt natuurlijk niet om een toernooi snel af te ronden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:10 schreef Wopper1 het volgende:mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:10 schreef Wopper1 het volgende:Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel het mooiste zijn...maar jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef Bruce117 het volgende:
Beste oplossing zou gewoon zijn dat het in Nederland ook live op het open net te zien zou zijn.
semi-live danquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:09 schreef -J-D- het volgende:
Nu "live" vd Rassel - Ovens
http://www.sports-statistics.com/darts/live/pdclive.html
Echt k#t dat er geen live beelden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |