Ok bedankt weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dat moet wel, want dat doen ze in Engeland ook. Daar hebben ze langere reclames waardoor Sport 1 later moet beginnen met uitzenden om te zorgen dat je niet naar een zwart scherm zit te kijken....
In de eerste rond zijn het korte partijtjes. Dus wat dat betreft heeft Van Gerwen wel een kans. Ik denk dat je Taylor beter meteen tegen kunt komen dan later.
Absoluut waar. Als Taylor eenmaal in het toernooi gaat groeien is hij bijna onverslaanbaar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:34 schreef Jnk18 het volgende:
En je hebt zeker gelijk dat je Taylor liever in de 1e ronde ziet dan bv een halve finale. Misschien dat hij bij de eerste ronde zn vorm nog niet te pakken heeft. (hopelijk)
Je kent 'em echtquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond Toon Greebe
Hoe laat begint het op sport1?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:33 schreef woooohaa het volgende:
Klopt, maar ik kijk niet op een live website naar de standen. Dus dit (Sport1) is voor mij live
Ah okey, kijk het later wel, me pa is nu een film aan het kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef -J-D- het volgende:
Nu
jah maar de andere partijen zijn ook interessant.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:44 schreef 9christensen het volgende:
22:45 uur, taylor - v gerwen dus ongeveer op sport1..
Toegegeven, er staat nergens Live momenteel...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:08 schreef BigFire het volgende:
zetten ze nu nog steeds Live in beeld terwijl het dat niet is? in de periode dat ik gratis Sport1 had deden ze dat ook al. triester kan gewoon niet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Toegegeven, er staat nergens Live momenteel...
Nou, ik denk dat het komt omdat het op het 2e kanaal is van Sport1. En die heeft tegenwoordig de titel: 'Extra'. Waarschijnlijk dat als het op het 1e kanaal was geweest, dat er toch Live had gestaan, maar dat gaan we nog wel eens testen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
gerechtigheid
en Taylor gaat helaas winnen vanavond
niet lang denk ik. max kwartiertje ofsow zolang ze geen sudden death legs hoeven te spelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lang nog voor Greebe?
GVD krijgen we het ook nog, wat een kneuzen zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
niet lang denk ik. max kwartiertje ofsow zolang ze geen sudden death legs hoeven te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |