mjah okquote:Op woensdag 19 december 2007 09:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou het is wel heel erg toevallig met 300 mensen in de zaal die stemmen, dat zoiets 2x gebeurd.
Och, big brother, idols, tmf awards, het is allemaal (gedeeltelijk) doorgestoken kaart. Geen reden om te vermoeden dat het hier niet zo is.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zou de reden erachter dan zijn volgens jou?
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:de nieuwe computer is geleverd! Volledig onverwacht ging zonet de deurbel, en nu staat de nieuwe pc op de woonkamertafel
![]()
![]()
Ik ga dus aan de linkerkant met de laptop verder, aan de rechterkant de nieuwe pc en recht voor me de televisie aan voor algemeen vermak.![]()
Schandalig luxequote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:de nieuwe computer is geleverd! Volledig onverwacht ging zonet de deurbel, en nu staat de nieuwe pc op de woonkamertafel
![]()
![]()
Ik ga dus aan de linkerkant met de laptop verder, aan de rechterkant de nieuwe pc en recht voor me de televisie aan voor algemeen vermak.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Etcetera het volgende:lekker op tijd
![]()
heb je toch wat te doen
Neuh, ik kijk net m'n mail na, hadden ze het nog aangekondigd ookquote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef wyccie het volgende:
Je zou 'm toch pas op 31 december krijgen? Heb je het verzet omdat je nu toch ziek thuis zit?
zou niet best zijn als dat niet zo wasquote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Maar eerlijk is eerlijk, ik had toch liever gezond op kantoor gezeten
Ah.. jij ook al ziek?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Maar eerlijk is eerlijk, ik had toch liever gezond op kantoor gezeten
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
Neuh, dat is normaal als je voor het eerst een systeem gebruikt, aan alle programma's moet nog toestemming worden verleend. En bovendien vindt ik het wel mooi eruit zienquote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
vista
ik wacht sowieso tot er een servicepack uit iswordt je niet gek van alle toestemmingsmeldingen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
thx.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |