Have fun!
P.s. Stippel, heb je al een idee wat we na 1 januari gaan doen??
Waarom vertelde Mona later aan Karin en Bianca dat Bart er over zat te denken dat als hij zich nog zo voelde na drie dagen, het huis uit te gaan. Zijzelf zat er toch ook aan te denken?? Waarom zei ze dat dan niet??
Willem vind ik, naast dat hij er steeds onverzorgder uit gaat zien, af en toe wat raar uit de hoek komen. Ik kan mijn vinger er nog niet op leggen, maar er is iets niet helemaal ok.
Allereerst een vraagje: Weet iemand van wie dat lekkere gitaarstukje is dat achter de beelden is gezet van het vertrek van Sabine? Geen 'Ruud-grapjes' graag .
Twee lekkere uitspraken:
Bianca: "Bart, die denkt alleen maar aan grote tieten"
Karin (over Bart die zielig alleen in de huiskamer zit): "Dan doen we even de drie-dames-therapie". Go Karin Go!!
Opmerkelijk moment: Ruud wordt verzocht de slaapkamer te verlaten daar Maurice en Bart in een 'serieus' gesprek verwikkeld zijn. Is niet uitgezonden, maar volgens mij heeft Ruud vervolgens Willem 'getipt'. Willem wordt ook weggestuurd en dus weet Ruud dat 't niet over hem ging. Of zie ik 't verkeert?
Waarom loopt Bart te stoken (want anders kun je dat toch niet noemen) dat ie geen kat wil. Als de rest het nou wil, waarom maakt hij er dan zo'n punt van?
En dan Bianca. Wil een half uurtje per dag schrijven. Nou, daar redt je 't als gemiddelde Fok!ker niet mee.
Trouwens een unaniem besluit impliceert een vetorecht, beste Bianca. Als Bart daar gebruik van maakt kunnen wij alleen gissen over zijn beweegredenen. Ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van katachtigen. (Hoewel ik die grote stevige, die (met bij mij een enorm schuld- en klotegevoel) in de dierentuin te zien zijn, wel enorme indruk op me maken.)
Ik had BB vrijdagavond gemist, dus als ik morgen naar m'n werk ben staat de video geprogrammeerd voor de herhaling 's ochtends. Ik neem dan uiteraard ook 's avonds op, want ik wil het nu allemaal gewoon niet meer missen. Waar gaat dit heen met mij?
quote:
op 10-24-1999 om 07:21 PM schreef Stippel het volgende:
Damn, I love this show!
<snip>
Opmerkelijk moment: Ruud wordt verzocht de slaapkamer te verlaten daar Maurice en Bart in een 'serieus' gesprek verwikkeld zijn. Is niet uitgezonden, maar volgens mij heeft Ruud vervolgens Willem 'getipt'. Willem wordt ook weggestuurd en dus weet Ruud dat 't niet over hem ging. Of zie ik 't verkeert?
quote:
Waarom loopt Bart te stoken (want anders kun je dat toch niet noemen) dat ie geen kat wil. Als de rest het nou wil, waarom maakt hij er dan zo'n punt van?
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 24 Oktober 1999).]
Ook Maurice die opkomt voor Bart in de kat-kwestie is geforceerd, en louter bedoelt om een wit voetje te halen, walgelijk.
Maurice, doe niet aardig als je het ook niet meent, het valt nl. op dat je het niet meent.
Oh en Bart loopt niet te stoken, hij is boos, en reageert gewoon op een andere manier. Hij is directer en laat zien wie hij aardig vindt en wie hij NIET aardig vindt. Ik herriner me nog een gesprek tussen Sabine en Bart over Bianca, Bart scheen met Bianca een beetje een probleem te hebben
(ik dacht dat hij zoiets zei als "Jezus wat een dom wijf is dat zeg..." ja dat ging over Bianca)
Hij is nog steeds niet over de Verkiezingen heen, en het "heengaan" van S. versterkt zijn gevoel van machteloosheid, en het gevoel van vijandigheid om hem heen. Hij ziet overal vijanden.
Bianca wil schrijven, alsjeblieft, als je het opschrijft hoef je je problemen met een ander niet meer te bespreken, het is een zielige uitvlucht om zo min mogelijk mensen tegen haar in het harnas te jagen. (directe confrontatie vermijdden)
Wat is zij trouwens arogant, "ik ben heel filosofisch..." zij vindt zichzelf echt goed. Bah, zeuren over d'er principes blijft ze nog steeds doen, terwijl we allemaal weten dat Bianca heus niet zo slim is als dat ze zelf denkt.
Gossie, een beetje I-hate-Bianca-reply.
En dat was niet eens de bedoeling toen ik hieraan begon.
17-jarig-ettertje-dat-maar-net-havo-haalt.
quote:
op 10-24-1999 om 07:34 PM schreef Moor het volgende:
Om Bart een bal toe te spelen om te 'polariseren' ?
Maar VOO kan toch niet weten dat Bart zo gaat reageren, of ben ik simpel? (op dat laatste hoeft niet op gereageerd te worden ).
Ik snap het ook werkelijk niet van Bart. Temeer omdat hij geen enkele reden voor zijn afwijzing geeft. "Ik wil het gewoon niet", lekker argument.
Tenzij Bart zich voorgenomen heeft om als enige genomineerd te worden in de volgende ronde. Scenario: maak jezelf giga onpopulair dan hoef je niet uit eigen beweging op te stappen. Te ver gezocht?
quote:
op 10-24-1999 om 07:49 PM schreef Stippel het volgende:
Ik snap het ook werkelijk niet van Bart. Temeer omdat hij geen enkele reden voor zijn afwijzing geeft. "Ik wil het gewoon niet", lekker argument.
Bart Is Boos.
En omdat hij zijn kwaadheid niet rechtstreeks kan uitten (dat laten de anderen niet toe: die gaan lekker op de touchie-feelie tour), doet-ie dat op deze manier.
Of het nu een kat, een hond, een olifant of Jabba the Hutt is: als Bart de kans krijgt om de rest van de groep te frustreren, en zijn kont tegen de kribbe kan gooien, dan zal hij dat niet laten.
Voor zijn gevoel is de hele groep (op Mona na dan) verantwoordelijk voor het vertrek van Sabine, en dat zal hij ze voorlopig wel niet vergeven.
Murphy
Uhm wat ik wil weten is wat was het ding waaronver Binaca het had toen ze het over Hummie had ik heb hier al twee mensen iets over zien vragen. Ik heb deze week daarvan niets op de streams meegekregen. Natuurlijk niet!!
Verder: Ja die dame die Maurice vragen stelde in de dagboek kamer is wel erg belerend geweest. Ze had het ook anders kunnen vragen.Volgens mij bedoelde Maurice het niet verkeerd.
Karin blijft de laatste tijd nogal op de achtergrond. Ze doet dan ook niet zo heel veel byzonders. En inderdaad (ik heb hier al een tijdje terug een topic over gemaakt, niemand boeide dat) Willem ziet er steeds onverzorgder uit. Heeft dat iets te betekenen?
Nu Bianca nog even, iemand zei het al hoge dunk heeft dat mens van zichzelf, inderdaad, goed dat we weer zagen dat ze zei dat ze toch anders naar dingen kijkt dan de gemiddelde Nederlander , jammer dat we haar daarna niet hoorden zeggen dat ze nog voor alles openstaat....Mens je bent nog maar 26 hoor, dus zo byzonder is het niet.
Nou goed, ik moet mijn mening omtrent Ruud gaan herzien. Ruud is iemand die mat alle winden mee waait (incl. z´n eigen winden).
Dit heeft v.n. te maken met de kat in huis affaire. Maurice heeft een klein beetje gescoort omdat hij het initiatief nam om met Bart te gaan praten. Bart lijkt me toch wel een aardige kerel en de rest lijkt me na het weekoverzicht toch wel bezig met de 250.000,-
´k zou nu niet kunnen voorspellen wie weg zal moeten.
quote:
op 10-24-1999 om 08:38 PM schreef MrMurphy het volgende:
Bart Is Boos.
En omdat hij zijn kwaadheid niet rechtstreeks kan uitten (dat laten de anderen niet toe: die gaan lekker op de touchie-feelie tour), doet-ie dat op deze manier.
Of het nu een kat, een hond, een olifant of Jabba the Hutt is: als Bart de kans krijgt om de rest van de groep te frustreren, en zijn kont tegen de kribbe kan gooien, dan zal hij dat niet laten.
Voor zijn gevoel is de hele groep (op Mona na dan) verantwoordelijk voor het vertrek van Sabine, en dat zal hij ze voorlopig wel niet vergeven.Murphy
Helemaal mee eens, Murph.
Ik denk dat we nog diverse van die wraak/sabotage acties kunnen verwachten van Bart.
Het katten scenario is te mooi om waar te zijn. Voorzet wordt gegeven door Bi-Jank, toevalligerwijs de door Bart meest gehate persoon (SMAK!). Ze gooit er terloops een unanimiteits clausule bij waardoor Bart deze voorzet nog slechts hoeft in te koppen.
De indirecte aanmoedigingen (MauwRies :"Discussie GESLOTEN". Ruud: "Mening Respecteren") steekt hij nonchalant in de pocket. Die is binnen.
quote:
op 10-24-1999 om 07:49 PM schreef Stippel het volgende:
Maar VOO kan toch niet weten dat Bart zo gaat reageren, of ben ik simpel? (op dat laatste hoeft niet op gereageerd te worden).
Juist wel, Stippel, omdat VOO Bart beter doorziet dan Bart zichzelf doorziet.
He's their 'puppet on a string'. Dankzij zijn leger-training reageert hij voorspelbaar voor slimme opdrachtgevers.
Nogmaals: Damn, I love this show
Bovendien denk ik (voor degenen die in mijn denken geïnteresseerd zijn) dat Bart gewoon niet van katten houdt en dus ook niet wil dat dat beest ongevraagd op zijn schoot komt zitten (want dat doen ze, ik heb er hier nu ook een liggen >>grr). Wie is Bianca om te vinden dat zij haar zin maar moet krijgen????
Oja, ik besef nu dat ik misschien 2 uitzendingen door elkaar heb gehaald, weet niet zeker, vanmiddag nl. de doav.uitzending gezien. Maar voor de trouwe kijkers zal het wel duidelijk zijn.
over Bianca vond ik een citaat bij doordevil, waar ik eigenlijk niets aan toe te voegen heb. (Hiervoor verwijs ik naar de topic post-oraal geweten, want ik beschouw het als heiligschennis in zijn werk te gaan knippen.) Het wanhopig zoeken naar bevestiging van haar bijzonderheid en intelligentie wordt steeds doorzichtiger, Ruud is ook nog de enige waar ze het kwijt kan. Ik ben zo benieuwd wie er naar voren komt als ze die houding eens zou kunnen laten varen, waarschijnlijk een veel prettiger mens dan de uitzendingen ons nu doen vermoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |