Echt niet, dat was zeker een Romeo/Nigel of andere span gast.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat was mohammed of ali volgens mij
Reken er maar op dat die publiciteits-hunkerende gast vanaf nu iedere week als een dolle stier haar vanuit het publiek gaat aanmoedigen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gedoe met die Ollie kwam me ook de keel uit. Gelukkig is hij eruit, zijn we ook van dat gezeur af.
ik vind haar leuker dan neil, ze is een leuke popquote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die publiciteits-hunkerende gast vanaf nu iedere week als een dolle stier haar vanuit het publiek gaat aanmoedigen.
Gelukkig hoeven we van Tiffany niet lang meer last te hebben. Toch? Ik bedoel, kom op.
Grappig dat je Dance Little Sister een simpel nummer vindt. Qua timing het moeilijkst te zingen nummer van de avond. De coupletten zijn bijna volledig (zestienden) syncopisch (tussen de tel) gezongen. Probeer het anders zelf eens dan zul je zien dat het rete moeilijk is om dat nummer te brengen. Ik denk toch dat Tiffany door de zenuwen zichzelf nog steeds niet volledig heeft kunnen laten zien. Ik vind haar wel elke week een stukje beter worden en ze luistert wel naar de jury.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:21 schreef Ice_Tea het volgende:
Ze heeft nu alweer een simpel swingnummer gekozen. Ze moet beslist het door haar vader geschreven 'tomorrow' zingen of elke andere ballade, mits ze daar de kans voor krijgt met die kutthema's die idols telkens hanteert.
Arrogant kan ik niet begrijpen. Als je ziet hoe ze omgaat met het jury commentaar dan is dat toch niet arrogant?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef Cerubo het volgende:
Ik weet niet, maar ik vind haar op de een of andere manier arrogant en erg kinderachtig overkomen. Mag er van mij volgende week uit.
helemaal als je bedenkt dat ie er vannacht zijn VleeslOllie heeft ingestoptquote:Op zondag 30 december 2007 13:10 schreef waht het volgende:
Ollie?!??!?!?!!?![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ben je d'r opeens op uitgekeken.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Check haar auditie in het finalisten topic. Een of ander smakelijk arabisch ogend hapje.
Ziet er niet uit alsof hij het IQ van een paasei heeft, altijd een plus.quote:
ze is niets voor niets kapster van beroep, leuke popquote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Blond staat er beter. Maar blijkbaar verandert ze net zo snel van haarkleur als van partner.
Het verbaasde me wel een beetje, Tiffany is één van de weinige kandidaten die ik niet zo verschikkelijk dom vind overkomenquote:Op maandag 31 december 2007 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook zo'n simpel meisje net als Ollie een simpel jongetje is. Daarom wel een goed koppel. Op zanggebied kiest ze wel de goede nummers waarmee ze niet teveel de mist in kan gaan. Ze houdt het nog wel enkele weken vol zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |