sabine d'r ouders millionair?
ruud en bianca in bed?
bart vroeger aangevallen door kat?
willem in vorig leven slavin van Cleopatra?
ruud voor BB aangeklaagd voor te intieme massages wielerploeg?
karin gezien bij parenclub?
bianca gemolesteert door cokedealer?
maurice getrouwd met aborigional princess?
you name it we confirm it
Er blijkt een kelder te liggen onder het huis die te benaderen is via een verborgen luik in de dames-slaapkamer (onder het bed van Bianca). In die kelder staan 7 pc's (eerst stonden er 9, zoals jullie zult begrijpen), allen verbonden met het internet uiteraard.
Dit verklaart tevens dat bewoners soms van de aardbodem verdwenen lijken. Uiteraard zijn er geen kamera's in de kelder en ook de microfoons werken daar niet.
Voorts, en dat is pas echt nieuws, wist de bron mij te melden dat de bewoners het Fok! forum op de voet volgen. Sterker nog, de bewoners zijn enkele bekenden van ons:
Bart is mrNatural. Dit verklaart tevens zijn berichten, als zou hij willen stoppen. Immers, hij lag er bijna uit. Nu hij toch mag blijven, reageert hij ook weer op de diverse posts in topic "Fokforum goodbye".
JayBee is zich iets later, maar niet minder enthousiast, gaan bemoeien met de vele discussies hier op het forum. En je raad het al: da's dus Mona. Een citaat: "Ik doe dat ook en zit nu midden in de nacht, voor de zoveelste achtereenvolgende keer toch weer achter een computerscherm. Computers take over the world. Who cares. They are taking over my life!" Met dat laatste doelt Mona overduidelijk op Veronica.
The Two Sisters? Juist, ja Bianca. Het is haar gespleten persoonlijkheid die haar voor deze naam heeft doen kiezen. Ze schrijft haar berichtgevingen dan ook in de wij-vorm. Lees haar berichten en er is geen twijfel mogelijk.
Het literaire wonder in dit Forum, Doordevel? Ik moet toegeven, ook ik wilde het eerst niet geloven, maar da's Karin. Dit verklaart tevens de vaak peinzende blik in haar ogen. Niets ernstigs, ze zit gewoon te broeden op haar volgende verhaal. Karin is ook de enige die haar nickname niet wil prijsgeven aan de andere bewoners vanwege haar soms ronduit schokkende uitingen.
Stille wateren hebben diepe gronden. Maurice, hoe onbenullig hij soms ook overkomt, is HET intellect in de groep. Hij is ook de enige die er maar liefst vier persoonlijkheden op nahoud in dit forum. Ook moeilijk te geloven, maar ’t is echt waar: Moor, Tanjalies, Hunter en Phileine. Hij voert hele diepe discussies met zichzelf in het topic “Voer voor Psychologen deel VXIII”. Hij is vooral heel sterk in het analyseren van zichzelf.
En wie is de grootste lolmaker? Platte humor? Heerlijk onzin uitkramen? Juist ja, Ruud. Moet ik het nog uitleggen of voelen jullie ‘m al aankomen? MiRRoRMaN natuurlijk. Met hier en daar een serieus bericht als hij in een sentimentele bui is.
Willem als laatste. Wijze Willem zou ik willen zeggen, wordt gepersonifieerd door Barbarella. Altijd rustig, weloverwogen en bereid om naar anderen te luisteren.
Mijn bron wist tenslotte nog te melden dat er heel wat afgelachen wordt in de kelder. Vooral als de bewoners de reacties lezen op de door hen zelf geplaatste berichten.
Of the record: ik hoop niet dat ik hier iemand mee beledigd heb, want dat was geenszins de bedoeling.
Tot die tijd lijkt het me grote onzin
quote:
op 10-24-1999 om 08:44 PM schreef Stippel het volgende:
Willem als laatste. Wijze Willem zou ik willen zeggen, wordt gepersonifieerd door Barbarella. Altijd rustig, weloverwogen en bereid om naar anderen te luisteren.
Wie heeft mij verraden?
Sabine zeker. Die heeft zeker ook gezegd dat ik voor het geld daar zit??
Enne, die baard van mij... Bart heeft mijn scheermes gejat!!! Uit wraak....
quote:
op 10-24-1999 om 08:55 PM schreef =Erik= het volgende:
Als dit klopt moet Danny aan de ip nummers van deze mensen kunnen zien of ze uit hetzelfde subnet komen...dus als je een keer tijd hebt om te spitten, graag!!Tot die tijd lijkt het me grote onzin
Deze reactie meen je toch niet he erik?? je gaat me toch niet vertellen dat je het verhaal van Stippel echt gelooft??
Anyway, mooi verzonnen Stippel *APPLAUS*
quote:
op 10-24-1999 om 09:17 PM schreef KroJo het volgende:
Deze reactie meen je toch niet he erik?? je gaat me toch niet vertellen dat je het verhaal van Stippel echt gelooft??
Hoezo, geloof jij het dan niet? Diezelfde bron voorspelde vorige week al dat één van de kippen een aanslag aan het voorbereiden was op Sabine. En zie....
Vannacht, rond half 5, zag ik Willem en Ruud, in wat duidelijk een beschonken toestand was, terugklauteren over de schutting. Willem ging handig over het kippenhok, maar Ruud maakte een flinke smak. Ben benieuwd of ie daar builen aan overhoud.
Voorts mompelden ze iets over te vroege sluitingstijd van de kroeg.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |