Oleke, jij komt ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:39 schreef Ole het volgende:
Hey, dit topic had ik nog niet gezien
eerst de VBL meetquote:
We overtuigen je wel tijdens de VBL-meet dat je de L&S-meet absoluut niet mag missen.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef Ole het volgende:
Bloes, je dacht toch niet dat ik een kans om Laffer weer eens IRL te zien laat schieten
Kale pisnicht.quote:
De indrink uiteraard wel.quote:Op zondag 23 december 2007 06:16 schreef static het volgende:
Animo is er niet echt, dus volgens mij kunnen we deze annuleren.
De indrink wel doen?
Wil niemand mij zien. Dank jullie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef Ole het volgende:
Bloes, je dacht toch niet dat ik een kans om Laffer weer eens IRL te zien laat schieten
Jij verstopt je altijdquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Wil niemand mij zien. Dank jullie.
Ik wel, maar jij was er niet de afgelopen crewmeetquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
* Inekris durft welquote:
Ik wel hoor. Laffer ken ik alquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mits het cafe een lange steile trap heeft.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef static het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het duurt nog wel evenquote:
Static is ook de jongste niet meer, geef het wat tijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het duurt nog wel even.
Euh hallo, you guys?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:17 schreef kastanova het volgende:
Volgens mij het eerste jaar dat ik geen persoonlijke uitnodiging kreeg, dus ik denk dat ik ook maar kom deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |