Wat de naam al zegt; je leidt het team.quote:Op zondag 16 december 2007 16:52 schreef morgane het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de functie teamleider nou precies inhoudt? En is het te vergelijken met vulploegleider o.i.d.?
Leuk voor in de folder, maar in de praktijk zal het natuurlijk slechts bij een enkele theoretische uitzondering blijven.quote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat de naam al zegt; je leidt het team.
Daarbij moet je denken aan het maken van de planning, het houden van sollicitatiegesprekken etc.
Lijkt me idd sterk dat een parttime teamleider dat soort dingen zal moeten doen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Leuk voor in de folder, maar in de praktijk zal het natuurlijk slechts bij een enkele theoretische uitzondering blijven.
Dat we het nu leren is echt voor die keer in de zomer dat de full-time teamleider op vakantie is en de ASM ineens z'n poot breekt ofzo. Dan zal een part-time teamleider het standaard rooster mogen uitprinten, maar verder heb ik als ik werk niet eens de tijd om rustig Winkelweb te lezen, laat staan tijd om op m'n gemak een rooster te maken of een sollicitatiegesprek te voeren.quote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijkt me idd sterk dat een parttime teamleider dat soort dingen zal moeten doen.
Dat is het. Alleen staat die VS dan officieel niet meer boven je, maar op gelijke hoogte. In de praktijk zal het natuurlijk anders liggen door de grotere invloed die hij als fulltimer heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Overigens vraag ik me ook af of je als teamleider zeg maar dezelfde 'rang' hebt als je nu als vulploegleider hebt, dus dat je de vakkenvullers onder je hebt en het afdelingshoofd/VM/VS boven je.
Organogram winkel:quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Ik kan me idd ook niet voorstellen dat een parttimer die maar 8 uur per week werkt tijd heeft voor planningen en sollicitatiegesprekkenbij ons doen alleen de fulltimers dat.
Overigens vraag ik me ook af of je als teamleider zeg maar dezelfde 'rang' hebt als je nu als vulploegleider hebt, dus dat je de vakkenvullers onder je hebt en het afdelingshoofd/VM/VS boven je.
Ik kan de functie teamleider niet echt plaatsen zeg maar.
VS=TLquote:Op maandag 17 december 2007 15:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is het. Alleen staat die VS dan officieel niet meer boven je, maar op gelijke hoogte. In de praktijk zal het natuurlijk anders liggen door de grotere invloed die hij als fulltimer heeft.
Well dûh, maar hij vraagt de positie ten opzichte van de oude functie VS. Dan is het wel logisch als ik ook aan die oude functie refereer wanneer ik uitleg waar hij staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |