hoe bedoellie?quote:Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of doe mij even op MSN dan maak ik 'm.
Trusties BlurkBabequote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat ik maar eens ga slapen, nog een fijne voortzetting allemaal en tot morgen!
what's your name?quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je mij toevoegd op msn en je cam even op die boom richt maak ik die cap voor je
NIET VAN MIJ HOOR1!1!!!1quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een PM..van wie zal die nu zijn?
Ik moet wel, anders kan ik morgen mijn bed niet uitkomen, zal ook wel krabben worden, het vriest, fuck..quote:Op maandag 17 december 2007 00:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik gaat nog helega niet slapen![]()
Terwijl ik wel zou moeten
Ja ik moet ook verstandig doen. Wil morgen extra vroeg beginnen. Mn laatste dag op kantoor, dinsdag de hele dag in Amsterdam en dan vakantie.quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders kan ik morgen mijn bed niet uitkomen, zal ook wel krabben worden, het vriest, fuck..
quote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
Nee hoor ik wacht met smart op de kerstboom
Dat wordt dan een nachtje doorhalen muisquote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
Nee hoor ik wacht met smart op de kerstboom
Ohhh...quote:
Je hebt jezelf gedisplayed.. (toch nietquote:Op maandag 17 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé's cam wil niet meewerken.
Bovendien vind Lobébé mij heel lelijk en eng
Ah wat in een goed vat zitquote:Op maandag 17 december 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
Nou ik heb een paar plaatjes geschoten
Ja man, doodeng, voor het eerst webcamjeweetwel..quote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gedisplayed.. (toch niet!!!!)Vandaar. Basca heeft snel de cam uitgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |