abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 december 2007 @ 22:59:30 #1
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55324204
OP volgt Dit is de OP, geheel in Reiki stijl. Dit in een poging om het fanatisme en de oplaaiende haat tussen believers en non-believers te beteugelen. Mensen, het is bijna kerst. Een donkere tijd maar toch ook een tijd van bezinning en hoop, naastenliefde en daarna ... uitverkoop.

Oordeel niet te snel. Niets is wat het lijkt en een fout is snel gemaakt. Laat ons de tijd en de rust nemen om de zaken onbevooroordeeld in ons op te nemen, te wegen en weer te rusten. Laat mij hierin voor dit korte moment uw spiritueel leider zijn.

Als Reiki master is de energiefluctuatie rond Lieke voor mij heel herkenbaar en ook sterk invoelbaar. Zij zoekt de ruimte om dingen te plaatsen. Niet in Huubs waarheid maar in haar eigen waarheid: een waarheid op basis van gevoel. Daarin zijn haar intenties oprecht en vindt zij zichzelf terug. Hoe dichter ze daarbij bij zichzelf blijft, hoemeer de dingen op hun plek zullen vallen en duidelijk worden. Intens, maar vooral warm. Niet links en niet rechts maar heel erg Reiki. (Ik ben trots op Lieke).

Meer dan een half jaar heeft zij met glans vorm gegeven aan de zijrol die haar gegeven is. Aan de zijde van Huub, waar ze ondanks zijn foute famile, zijn foute uitspraken en zijn kikkeruiterlijk toch warme gevoelens voor koesterde. Deze gevoelens waren warm en oprecht. Ze groeiden zelfs uit tot een niveau waarop de nachtelijke sexcapades meer dan werk alleen waren, naar een balans die haar in evenwicht hield ondanks zichzelf, maar vooral daar haarzelf en daar dichtbij.

Dit duurde totdat Huub het allemaal kapot moest maken. HELEMAAL KAPOT heeft hij het gemaakt. Door geen respect te hebben voor al die mensen die hele dagen in de onderlagen van de samenleving, zonder geld, zonder verwarming, ja, zelfs zonder voedsel het toch nog opbrengen om naar de streams te kijken, uren achtereen in de hoop een glimp op te vangen van hun held: Huub. De Gouden Kooi ontleent haar bestaansrecht aan deze mensen, deze fans, deze oprechte en goedaardige streamers. Niet de fine fleur maar juist de verschoppelingen van de samenleving. Bijstandsmoeders, moordenaars, uitkeringstrekkers, homo's: het uitschot van de maatschappij. Maar met het hart op de juiste plaats. En dat hart klopt voor reality soap held Huub. Het zijn deze mensen die Huub altijd gesteund hebben, door weer en wind, met bloed, zweet en tranen, met hun hart en met gevoel, zelfs in de uitverkoop.

En juist dit tuig, deze nietsnutten, deze kansloze, streamende kakkerlakken haalt Huub door de mediastront door hen zwart te maken bij de anderen. Door slecht over hen te spreken en hun een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Ja, zo is Huub. Daar kijk je van op zeker. Daar kan ik als Reiki master behoorlijk pissig van worden.

En het is Lieke die tegen deze walgelijk Huub praktijken in het geweer komt. Haar relatie, haar heden, haar toekomst, haar borg van 10.000 euro: dit alles zet ze op het spel. En waarom? WAAROM??? Om een ieder hier duidelijk te maken dat Huub zijn diehard fans niet zomaar mag afvallen. Dat moeten jullie eens begrijpen. Deze fans, die er 's nachts door weer en wind op uit trekken om stenen door ruiten te gooien, autobanden lek te steken, ramen te bekladden en fysiek geweld te gebruiken, ook deze fans... nee, juist deze fans verdienen de steun van Huub. En als hij dat niet kan opbrengen ... dan is hij Lieke ook niet waard.

[ Bericht 28% gewijzigd door IkWeetNiets op 16-12-2007 23:37:19 ]
Er kan er maar één de domste zijn
pi_55324225
Mooi verwoord. dat toegevoegde is voornamelijk grappig.

[ Bericht 59% gewijzigd door maril op 16-12-2007 23:31:50 ]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55324226
Uitstekende OP!
pi_55324242
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:49 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

zo betrouwbaar als lieke dr back-up aan huub? das echt superdesuperbetrouwbaar ja
Nou ja, Lieke was volgens mij destijds wel de enige die Huub er in heeft gehouden. Zonder haar was hij weg geweest.
pi_55324251
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik lees hoe vaak Deborah Flens nou weer iets persoonlijk geregeld heeft dan vermoed ik dat ze werkweken van 120 uur maakt en dat ze jaarlijks een bonus ter hoogte van een half jaarsalaris van John krijgt.

Hoe komen jullie toch iedere keer aan die absolute zekerheid dat alles wat daar gebeurt en wat niet in jullie straatje is door Flens veroorzaakt is.... Hoe kwam Hedda daar vannacht dan binnen?? Dan moet Flens toch wel zeker een week op vakantie zijn want het was al een week bekend en het is in het voordeel van Huub...

Is Flens al verantwoordelijk gesteld voor de aanval op het WTC in sept. 2001??
Ik dacht al dat ze er iets mee te maken had, met 911...
Make my day!
pi_55324262
Wat een kudt-OP
pi_55324279
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:02 schreef tipsch het volgende:
Wat een kut-OP
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55324280
amanda danst natuurlijk weer haar teasers-dansje.
  zondag 16 december 2007 @ 23:02:38 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55324283

Mag dit stel hun ding ergens anders doen !!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55324286
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, Lieke was volgens mij destijds wel de enige die Huub er in heeft gehouden. Zonder haar was hij weg geweest.
Tuurlijk.Achter beslist wie er gaat.Dacht dat je dat nu wel wist.
pi_55324310
Die Hedda is een oud klasgenootje van me, grappig!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55324311
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:52 schreef Jan-Piet het volgende:

[..]

Dus volgens jou is kritiek op Huubfter niet geoorloofd omdat het zijn fans kwetst?
Dat gestoorde ventje heeft meer rottigheid uitgehaald dan de rest die daar zit....
Gekwetst! Zo gevoelig ben ik niet..zeg jij maar over Huub wat je wilt...maar haal Huubfans niet naar beneden omdat ze Huubfan zijn..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55324317
waarom blijft ze er steeds over doorgaan als ze er klaar mee is?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55324330
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarschijnlijk al lang dood en begraven of opgesloten.
pi_55324331
Huub is achter.
Ricardo zegt dat Lieke haar eigen lot tekent, als ze zegt dat ze met Huub klaar is.
Ricardo zit geweldig te ruften.
Ricardo zegt dat Lieke te veel hapt.
Lieke heeft heel erg nagedacht hoe verder, het is haar keuze hoe ze verder gaat.
Ze laat de brief aan haar ouders aan Ricardo lezen, ze vindt haar familie top
het water roept
  zondag 16 december 2007 @ 23:04:50 #16
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55324334
Musica Español
Come On
pi_55324335
Lijkt me leuk als Amanda weer eens quasi sexy gaat dansen en dan tijdens het zwiepen met d'r haar het haarstuk naar de hoek van de kamer zwiept...en dat het filmpje ervan haar constant blijft achtervolgen
pi_55324341
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ook dat speelt idd nog eens een zeer grote rol.....
pi_55324346
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

als dat zo is, waarom maakt Huub er dan zo'n punt van dat Lieke hem "zóóóó'n groot mes in de rug steekt"?

Als achter beslist, doet het er helemaal niet toe wat Lieke wel of niet tegen Janice zegt.
pi_55324355
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt me leuk als Amanda weer eens quasi sexy gaat dansen en dan tijdens het zwiepen met d'r haar het haarstuk naar de hoek van de kamer zwiept...en dat dat het filmpje ervan haar constant blijft achtervolgen
*schietgebedje
pi_55324357
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:04 schreef Ziet het volgende:
Dat begrijp ik dus ook niet.
pi_55324363
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:03 schreef Badabingea het volgende:
Aardig meisje?
Ricardo krijgt tranen van de brief van Lieke
het water roept
pi_55324365
Hè hè..Idols is afgelopen...

Lekker muziekje in de chill nu...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zondag 16 december 2007 @ 23:06:04 #24
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55324367
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:03 schreef Badabingea het volgende:
Dus je bent ook nog geen 20 ?
Musica Español
Come On
pi_55324373
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:04 schreef Ziet het volgende:
Als Lieke zich nou zo sterk voelt, waarom moet ze dan bij iedereen die de villa komt binnen gewandeld bevestiging vragen over haar keuzes en gedachten
Reality is nothing but a collective hunch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')