Ze zijn alweer 10 weken! De tijd gaat snel (vind ik dan)!
Geen foto's (komt binnenkort weer), maar even een update... ook al gaat alles eigenlijk gewoon door zoals ook andere weken

AC en DC zijn lekker actief en spelen veel

Wat wel grappig is is dat ik eigenlijk niet echt katten kende die balletjes echt leuk vonden (vaak wel muisjes en veertjes ed, maar balletjes blijven nooit heel interessant (dacht ik)... maar AC en DC vinden het echt helemaal geweldig

Dus daar rennen ze dan achteraan in de kamer en dan geven ze af en toe een schop hahaha gaat de hele kamer door, net voetballen. Ze spelen echt met alles wat los en vastzit. t hoeft helemaal niets te kosten... veters en papieren propjes zijn ook helemaal geweldig. Een speeltje waar ze ook heel vaak mee spelen is een hengel met daaraan een bolletje waar 3 kwastjes aan zitten... ook iets wat bij onze katten nooit populair is geweest hahaha... weer uit de kast gehaald en nu zie ik elke dag weer dat het de tunnel in is gesleept (of andere plek, maar vaak in de tunnel

)
Laatst hadden ze ontdekt dat ze in de hoek van het hekje via de bevestigingen konden klimmen naar de andere kant (keuken)

We hebben daar nu een plankje boven gedaan en nu lukt het ze gelukkig niet meer... maar af en toe hangt AC al met zijn voorpoten aan het hekje, dus eerdaags lukt het haar denk ik wel om eroverheen te klimmen.