abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55761058
Ik zat nog eens naar de foto's van Lucky te kijken, en volgens mij gaat AC veel op haar v ader lijken (al heeft ze wel een duidelijkere tekening ), kijk naar dat brede neusschot

en DC op haar moeder

= Lotje toen ze ongeveer een half jaar was

Maar misschien heb ik het helemaal mis.... maar zie veel gelijkenissen ook van DC met kittens van voorgaande jaren, terwijl AC er echt weer compleet anders uitziet, en als ze op haar vader lijkt dan klopt dat natuurlijk ook omdat de andere kittens van Sam waren
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:03:15 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55766407
Ik denk dat je gelijk hebt, ik zie die gelijkenis ook!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:40:04 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55767452
Ik had precies jullie kattenbak besteld, met nog wat andere dingetjes. Wordt ie net afgeleverd, is de kap gebroken. Damn. Zie ik dat het spul ineens toch uit Duitsland komt dus ik moet het een eind terugsturen. Andere spulletjes waren wel goed. Ik had wat van die speelhengels en andere dingetjes en een kittenkrabpaal. Die kittenpaal zat een stuk sneller in elkaar dan die vorige toren!

Het huis is (op de extra kattenbak na dan) helemaal klaar voor AC en DC!

[ Bericht 11% gewijzigd door Sanne op 04-01-2008 12:15:25 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_55769020
whehe die speeltjes...
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:53:52 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55792065
Bora haalt haar neus op voor de speeltjes. Ze kijkt me echt zo aan van "Denk jij nu werkelijk dat ik ga reageren als jij met een hengel met een muis voor me staat te zwaaien." en draait zich vervolgens weer om om verder te slapen.

De schat.
pi_55792489
WHAAA SUPER!!! Ik weet zeker dat AC en DC juist super vaak in de krabpalen te vinden zijn en die spelen er lekker op los met die speeltjes!

Wat zonde van die kattenbak zeg! Het is inderdaad precies dezelfde (dat stickertje met poezenkoppie
)
pi_55792519
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:40 schreef Sanne het volgende:
kittenkrabpaal. Die kittenpaal zat een stuk sneller in elkaar dan die vorige toren!
Ja wat wil je, die vorige toten is 5x zo groot
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:18:38 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55792523
Ik heb een mailtje van Zooplus dat ze de kap van de kattenbak kunnen nabezorgen. Gaat wel enkele weken duren, maar dat maakt niet uit. Ook zonder kap kunnen ze er wel op poepen en plassen voorlopig.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:25:55 #209
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55792697
Ik heb ook nog een hengel voor je, Sanne
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:27:23 #210
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55792718
MissBliss.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:30:52 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55792801
Vandaag nog 3 weken!!
pi_55792876
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:30 schreef Sanne het volgende:
Vandaag nog 3 weken!!
Jaja, het komt steeds dichterbij he! Volgende week zie je ze alweer en dan nog maar 2 weekjes.

Pfff dat die nalevering zo lang duurt zeg! Maarja, zonder klep kan natuurlijk ook eventjes, maar is niet ideaal (wat betreft stank enzo al moet ik zeggen dat t bij hun best meevalt)
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:51:13 #213
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55793170
Ik vind het ook lang duren!
De andere optie is dat ik het pakket (wat giga groot is) terugstuur naar Duitsland. Maar dan moet ik dus weer portokosten maken, die ze wel beloven terug te storten, en met dat grote pakket naar het postkantoor sjouwen.

Ik ga vanmiddag nog even kijken bij het kleine dierenwinkeltje "hier op het dorp". Misschien hebben zij ook wel precies dezelfde.
Ik vond het zo leuk om dezelfde bak te kopen zodat ze hem meteen herkennen.

Bora was trouwens wel blij met de kaassnoepjes die ik besteld had. Zo blij dat ik het doosje in een la moest opbergen anders was het nu leeg.
pi_55793757
Die kattenspeeltuin is super, ben heel benieuwd hoe Bora reageert!
pi_55794337
Geezzz.....wat heeft dat wel niet gekost, zo'n grote paal? Beetje brutale vraag misschien hihi
Ik heb er hier de ruimte niet voor, anders had ik het ook gedaan.
Maar het ziet er echt super uit Sanne, complimenten!
Nu nog die twee rakkers erop, kan niet wachten op de foto's!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:01:26 #216
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55794819
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:44 schreef Ikook het volgende:
Geezzz.....wat heeft dat wel niet gekost, zo'n grote paal? Beetje brutale vraag misschien hihi
Ik heb er hier de ruimte niet voor, anders had ik het ook gedaan.
Maar het ziet er echt super uit Sanne, complimenten!
Nu nog die twee rakkers erop, kan niet wachten op de foto's!
Het viel me nog mee, ik heb voor deze toren 79,95 betaald bij Neckermann.

(Neckermann site, vrije tijd, dierproducten) (weet niet of de deeplink werkt)
pi_55795429
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:51 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het ook lang duren!
De andere optie is dat ik het pakket (wat giga groot is) terugstuur naar Duitsland. Maar dan moet ik dus weer portokosten maken, die ze wel beloven terug te storten, en met dat grote pakket naar het postkantoor sjouwen.

Ik ga vanmiddag nog even kijken bij het kleine dierenwinkeltje "hier op het dorp". Misschien hebben zij ook wel precies dezelfde.
Ik vond het zo leuk om dezelfde bak te kopen zodat ze hem meteen herkennen.

Bora was trouwens wel blij met de kaassnoepjes die ik besteld had. Zo blij dat ik het doosje in een la moest opbergen anders was het nu leeg.
Eventueel kan je ook de onze overnemen hoor! We hebben hier nu 3 bakken staan, en die kleine was speciaal voor de kittens... Onze katten gaan daar niet op!
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 23:34:53 #218
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55811852
Wat een mooie poezels . Leuk San .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_55812361
O, wat een lieve poesjes!
  zondag 6 januari 2008 @ 10:21:42 #220
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55818142
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:34 schreef Skaai het volgende:
Wat een mooie poezels . Leuk San .
Hoe gaat het met jou lief?
Veel te lang niet gezien/gesproken. We moeten snel weer eens afspreken!
pi_55913482
Ze zijn alweer 10 weken! De tijd gaat snel (vind ik dan)!

Geen foto's (komt binnenkort weer), maar even een update... ook al gaat alles eigenlijk gewoon door zoals ook andere weken

AC en DC zijn lekker actief en spelen veel Wat wel grappig is is dat ik eigenlijk niet echt katten kende die balletjes echt leuk vonden (vaak wel muisjes en veertjes ed, maar balletjes blijven nooit heel interessant (dacht ik)... maar AC en DC vinden het echt helemaal geweldig Dus daar rennen ze dan achteraan in de kamer en dan geven ze af en toe een schop hahaha gaat de hele kamer door, net voetballen. Ze spelen echt met alles wat los en vastzit. t hoeft helemaal niets te kosten... veters en papieren propjes zijn ook helemaal geweldig. Een speeltje waar ze ook heel vaak mee spelen is een hengel met daaraan een bolletje waar 3 kwastjes aan zitten... ook iets wat bij onze katten nooit populair is geweest hahaha... weer uit de kast gehaald en nu zie ik elke dag weer dat het de tunnel in is gesleept (of andere plek, maar vaak in de tunnel )

Laatst hadden ze ontdekt dat ze in de hoek van het hekje via de bevestigingen konden klimmen naar de andere kant (keuken) We hebben daar nu een plankje boven gedaan en nu lukt het ze gelukkig niet meer... maar af en toe hangt AC al met zijn voorpoten aan het hekje, dus eerdaags lukt het haar denk ik wel om eroverheen te klimmen.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 08:15:38 #222
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55915698
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:21 schreef Sanne het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou lief?
Veel te lang niet gezien/gesproken. We moeten snel weer eens afspreken!
Ja met mij gaat het goed . Ik ga weg bij de Gamma en ga op Schiphol werken .
Beter werk en beter verdienen .
We moeten inderdaad eens afspreken, kom ik je poezels opzoeken .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:25:56 #223
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55916476
Poezen en balletjes!

Ik verheug me nú al op zondag.
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:01:09 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55929156
De kap van de kittenkattenbak was bij de buren afgegeven. Buurvrouw kwam hem net brengen.

Vind ik best snel, ze hadden gemaild dat het wel een paar weken kon duren. Zooplus ga ik onthouden, dit is toch wel goede service voor redelijke prijzen.
pi_55936673
* Ikook verheugt zich ook op zondag!
Dan komen er zeer waarschijnlijk weer foto's van de skattekes, misschien wel samen met Sanne!

P.S. Sanne, ik heb je inrichting in een ander topic gezien....mooi hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')