Dat inderdaad gelukkig ook!quote:Op zondag 23 december 2007 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en "Maar goed, ze zijn wel heel cute, dus het moet maar".
Ook daar willen we een foto van!!quote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef Sanne het volgende:
Ik heb net even een krabpaal in elkaar geklust.
Het zweet loopt over mijn rug.
*tromgeroffel*quote:Op maandag 24 december 2007 21:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ook daar willen we een foto van!!
Wauw, helemaal COOL, dat vinden ze helemaal leuk, zeker dat mandje bovenin, die lijkt op het mandje van Sam hahaha.quote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
1 meter 38 hoog en
Bora heeft hem nog geen blik waardig gegund.
Ik wil er tussen gaan liggen en noooooit meer uit dat mandje komen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:16 schreef Saffron het volgende:
hahaha, die kaart van jou is echt maf Sanne
Bij deze nog een schattige foto, lepeltje lepeltje met een armpje om DC heen:
[ afbeelding ]
Schuif es op, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:30 schreef Sanne het volgende:
Ik wil er tussen gaan liggen en noooooit meer uit dat mandje komen.![]()
I'm in yur bowlz, garding yar soop!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Sanne het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen om deze foto.
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een LOLkat foto.
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef Litso het volgende:
[..]
I'm in yur bowlz, garding yar soop!
hahaha, ze kan echt grappig kijken ook... echt een gekkie.quote:
Qua oogkleur wél iigquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:55 schreef Sanne het volgende:
AC lijkt ook echt een beetje op Arwen
[afbeelding]
mijn heldin
Die ogen die blijven niet blauw, maar ze heeftquote:
Hoi Sanne,quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:46 schreef Sanne het volgende:
Oowwww wat mooi Bliss!
Hierbij kan ik dan ook AC's volledige naam bekend maken:
Dat wordt Arwen Cadbury Sid Puzzo.
DC blijft Dobby Cadbury Marlin Puzzo, maar Adam voor een meisje was toch niet zo leuk.
ik neem een beetje aan dat Saffron het Sid en Marlin er nog steeds bij vindt horen?
Het is gewoon een echte praterquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die ogen die blijven niet blauw, maar ze heeft
ook het heldhaftige, het onderzoekende, het "ik kan we alleen in die wieg rondhobbelen".
alleen dat miauwen, dat kan ik nog niet helemaal bij Arwen plaatsen.
Ik geloof wel dat ze mooi op zijn Elfs kon zingen.
Ik zag meteen deze kat voor me!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:56 schreef Saffron het volgende:
[..]
Het is gewoon een echte praterOok als ze lekker ligt te slapen en je loopt langs dan wil ze even aandacht.... en als ze iets niet leuk vind dan laat ze dat dus ook weten.
Ik droom al vanaf de dag dat ik hoorde dat Marlin misschien een poesje was over een nestje kittens. En de kansen zijn nu verdubbeld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Sid kan prima voor Sidonia hoor!
En Marlin is gewoon Engels voor Marleen.
Poesjes zijn leuk!En vooral... kans op evt. nageslacht
![]()
![]()
HAHAHA grappig zeg die pratende kattenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zag meteen deze kat voor me!
http://nl.youtube.com/watch?v=eV71mpbvl-g&feature=related
en deze
http://nl.youtube.com/watch?v=GVzJj9Bio5g&feature=related
Heb je ook veel namen om de kittens naar hun moeder te vernoemenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:55 schreef Sanne het volgende:
Het Cripton had alleen voor mij een betekenis als er Adam voorstond. Dus bij deze is Cadbury toch leuker. En met Sid en Marlin erin blijven ze wel die mooie historie houden. Vier namen dus
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Poesjes zijn leuk!En vooral... kans op evt. nageslacht
![]()
![]()
Jij wil bovenaan het lijstje he?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |