Bedankt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:24 schreef Ikook het volgende:
* Ikook verheugt zich ook op zondag!
Dan komen er zeer waarschijnlijk weer foto's van de skattekes, misschien wel samen met Sanne!![]()
P.S. Sanne, ik heb je inrichting in een ander topic gezien....mooi hoor!
Ja, ik ben ook echt super benieuwd. Het is wel al duidelijk dat AC en DC er redelijk verschillend uit gaan zien (voor dat ze beiden britjes met dezelfde tekening en kleur zijn). AC krijgt een stoer postuur en DC een tenger postuur en de gezichtjes zijn ook duidelijk anders. Ikzelf denk dus dat DC heel erg op Lotje gaat lijken en AC meer op haar vader (maar hoe dat er in de poes-versie uitziet heb ik geen idee vanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:55 schreef Scandalous het volgende:
Snoeziiiiig!!Ik ben benieuwd hoe die gezichtjes er later uitzien. Zit best veel verschil in bij Britjes vind ik
Mijn kinders.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:00 schreef Aneurism het volgende:
Saffron:
Ik heb weer een paar mooie foto'sHelemaal van DC, die gaat er echt als een fotomodel bijstaan
AC was daar weer eens veel te druk voor hahaha:
AC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zag ik inderdaad al in een ander topic!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:10 schreef Scandalous het volgende:
AC's gezichtje lijkt op mijn Moshi
Saffron:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn kinders.![]()
Ow ik kan niet meer wachten, het liefst zou ik ze zondag gewoon meenemen!!!
Ja die heten cheezies, maar ze zijn toch meer dol op de kitbitsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef Sanne het volgende:
Had je ook niet iets van kaasknabbeltjes voor ze? Ik had Kaas rolli's voor ze gekocht, maar die heeft Bora ingepiktdus ik moet nieuwe halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |