precies op het moment dat de wind naar het zuiden draaide en toenam.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:10 schreef Cootz het volgende:
Hoezo snelle temperatuurstijging vanochtend
[ afbeelding ]
Waar wij dus echt niks aan hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:17 schreef Jodelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Groenland hoog, IJsland hoog, italie Laag en een Rusland hoog in 1
Ja maar het toont wel alle opties. Mocht al 1 van de 4 uitkomen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar wij dus echt niks aan hebben
Reden zojuist 3 Strooiwagens achter elkaar door de straat. Weg is helemaal wit/rozequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:21 schreef IkWilbert het volgende:
VOORWAARSCHUWING VOOR GEVAARLIJK WEER
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 22 december 2007 om 17.19 uur,
bestemd voor het wegverkeer.
Bericht nummer: 2
GLADHEID
Vanaf ongeveer 22 uur moet het verkeer in de noordelijke helft van het
land rekening houden met gladheid a.g.v. IJZEL. De gladheid zal vooral
voorkomen op lokale wegen en in woonwijken. De gladheid begint in het
westen en breidt zich oostwaarts uit.
Volgend bericht:
21.00 uur
Meteoroloog: Adri Huiskamp
Bron: KNMI, De Bilt
Toch wel leuke kaart hoor, met die oost-stroming.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar wij dus echt niks aan hebben
genoeg drinken dan voel je nietsquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
Ik moet vannacht nog dronken naar huis fietsen dus ik wel echt géén ijzel
nee, koudelucht is daar te dun voor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:14 schreef Drifter__ het volgende:
Kan het niet gaan sneeuwen ipv die regen ?
In een krachtige bui kan het wel gebeuren maar de kans is zeer klein. 1e kerstdag meer kansquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
nee, koudelucht is daar te dun voor.
Nee geen kans... Boven luchten te warm zodat geen sneeuwvorming optreed, de sneeuw die afgelopen dagen viel was uitsneeuwende mist, niet te vergelijken met normale sneeuwquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:53 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
In een krachtige bui kan het wel gebeuren maar de kans is zeer klein. 1e kerstdag meer kans
Bron: http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=39624quote:De koude luchtlaag is maar heel dun: op de KNMI-meetmast Cabauw zijn zaterdag op 200 meter hoogte temperaturen gemeten van bijna 10 graden, terwijl het aan de grond volop vroor (zie afbeelding onder dit artikel).
Wat een verschilquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef Jodelaar het volgende:
Mja daar hield ik even geen rekening mee. Op weerwoord leuke post van iemand die op 200 meter zit in een flat. daar is het al +6.8 terwijl het op de Begane Grond -1.1 is
Waar staat die flat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef Jodelaar het volgende:
Mja daar hield ik even geen rekening mee. Op weerwoord leuke post van iemand die op 200 meter zit in een flat. daar is het al +6.8 terwijl het op de Begane Grond -1.1 is
quote:Een tamelijk milde temperatuurpluim: de meeste leden (ongeveer 60 procent) gaan tijdens de tiendaagse voor een milde zuidwestelijke stroming. Tevens wordt wisselvallig weer verwacht. Vanaf +216 uur wordt de spreiding groot.
Heb ik al eens gezien ja.quote:Op maandag 24 december 2007 12:50 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K0FX7uekjK0
ijzel
Leukquote:Op maandag 24 december 2007 14:17 schreef Jodelaar het volgende:
Allemaal onder of rond de 0?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 14:17 schreef Jodelaar het volgende:
Allemaal onder of rond de 0?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |