Die 1e foto bovenaan ja, dan voel ik me bijna schuldig dat ik om haar sta te fappen, maar de andere foto's zijn kewl, daar kan ik het wel op doen zonder schuldgevoelens.quote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je ziet er best lief uit voor zo'n gemeen meisje.
Les 1. Ga nooit op het uiterlijk af.quote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je ziet er best lief uit voor zo'n gemeen meisje.
Ik zat eerst te denken over een blauwe of paarse spoeling in mijn haar, maar nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.quote:
Da's lastig stalken, gel. Kan je wel een beetje mailen? Stalken via de mail mag ook namelijk.quote:Mens, ik heb net MSN onder de knie
Dat hoef je toch niet te vragen, Juupje.quote:
Christus, straks ga je nog vertellen dat je zo'n heerlijk kort en vlot kapsel overwogen hebt ?quote:Op zondag 16 december 2007 19:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zat eerst te denken over een blauwe of paarse spoeling in mijn haar, maar nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb..
OldJeller quote:quote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef zarGon het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Uitroeien dat ongedierte.
.quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 19:38 schreef MUUS het volgende:
Dat hoef je toch niet te vragen, Juupje.
Maar hoezo? Zijn je en/of je vrouw onzedelijk betast via PM of het FoBo?.
Nu.quote:Op zondag 16 december 2007 19:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wanneer wordt skippy22 openbaar gestenigd?
Die gaat rustig onder een kloon verderquote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef PeZu het volgende:
waar blijft dat knaagdier
quote:Op zondag 16 december 2007 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die gaat rustig onder een kloon verder.
Wat? Zelfs DDR-Realdoll-knockoff's willen hem niet? Ook meisjes die overduidelijk tot aan hun strottehoofd vol zitten met xtc hebben geen interesse? Wát?quote:Op zondag 16 december 2007 19:38 schreef Tmaatje het volgende:
mededeling voor Skippy22.....![]()
[ afbeelding ]
Zulke dingen mocht toch niet van je moeder? Anders had je het toch wel gedaan he.quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oja, die Jesperfiguur![]()
![]()
Voegde me opeens toe op msnof ik cam had, want hij was geil. Like wtf
![]()
zomg tres kansloosquote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oja, die Jesperfiguur![]()
![]()
Voegde me opeens toe op msnof ik cam had, want hij was geil. Like wtf
![]()
Neequote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef Liquidootje het volgende:
Zulke dingen mocht toch niet van je moeder? Anders had je het toch wel gedaan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |