Ik WIST het!quote:Op zondag 16 december 2007 19:06 schreef milagro het volgende:
ah, kijk, ik wist het wel....
uuh NEE, Skippy , ik wil ook niet met je daten, maar je mag best komen logeren, hoor, heb je een koffertje? pama mee, tandenborsteltje, nachtlampje heb ik wel ergens nog, houd je van Postman Pat en Noddy? heb ik ook nog wel ergens liggen, videootjes of anders iig de boekjes wel
dus ik hoor het wel, geef me anders je mammie maar effe
Ik denk eerder dat hij je meteen gaat berijden.quote:Op zondag 16 december 2007 19:06 schreef milagro het volgende:
ah, kijk, ik wist het wel....
uuh NEE, Skippy , ik wil ook niet met je daten, maar je mag best komen logeren, hoor, heb je een koffertje? pama mee, tandenborsteltje, nachtlampje heb ik wel ergens nog, houd je van Postman Pat en Noddy? heb ik ook nog wel ergens liggen, videootjes of anders iig de boekjes wel
dus ik hoor het wel, geef me anders je mammie maar effe
daten?quote:Op zondag 16 december 2007 18:00 schreef MUUS het volgende:
Ik begin wel.
Rot uit mijn fotoboek, rot uit mijn PM. Ik wil NIET met je daten en ik wil NIET met je neuken. ROT OP ROT OP ROT OP ROT OP.
Jojoortje wil jou ook niet. SHE wil jou ook niet. Nu niet, nooit niet, als was je de laatste kneus op aarde etc. etc.
WANT je bent een sneue stalker die de hele dag met het zaad aan zijn broekspijpen door de fotoboeken struint.
Vroegâh was je fout en heb je een meisje lastig gevallen? Laat je nakijken, je spoort nog steeds niet.
Kortom, ROT OP wandelende trekvlek..
Ja, emotioneel leedquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef gelly het volgende:
*excuus gevonden heeft om in fobo van MUUS te kijken*
Ja, want dan weet je tenminste ook eens hoe ik eruit zie.quote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef gelly het volgende:
*excuus gevonden heeft om in fobo van MUUS te kijken*
Je ziet er best lief uit voor zo'n gemeen meisje.quote:Op zondag 16 december 2007 19:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, want dan weet je tenminste ook eens hoe ik eruit zie..
Stuur dan wel meteen de PM's naar alle dames op FOK! hè? Dan schiet het een beetje op.
Niet allemaal, alleen diegenen die een zak over het hoofd moeten. Die zijn redelijk makkelijk in bed te krijgen, dat snap je toch wel he MUUS?quote:Op zondag 16 december 2007 19:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Stuur dan wel meteen de PM's naar alle dames op FOK! hè? Dan schiet het een beetje op.
Je bent geen spatader veranderd !quote:Op zondag 16 december 2007 19:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mens, ik heb net MSN onder de kniequote:Stuur dan wel meteen de PM's naar alle dames op FOK! hè? Dan schiet het een beetje op.
Mag het ook eenquote:Op zondag 16 december 2007 18:00 schreef MUUS het volgende:
Ik begin wel.
Rot uit mijn fotoboek, rot uit mijn PM. Ik wil NIET met je daten en ik wil NIET met je neuken. ROT OP ROT OP ROT OP ROT OP.
Jojoortje wil jou ook niet. SHE wil jou ook niet. Nu niet, nooit niet, als was je de laatste kneus op aarde etc. etc.
WANT je bent een sneue stalker die de hele dag met het zaad aan zijn broekspijpen door de fotoboeken struint.
Vroegâh was je fout en heb je een meisje lastig gevallen? Laat je nakijken, je spoort nog steeds niet.
Kortom, ROT OP wandelende trekvlek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |