ik ben idd wat minder vaak aanwezig in dit topic dan seth, maar dat komt gewoon wegens tijdgebrek en het feit dat de hardstyle van tegenwoordig mij minder boeit dan de hardstyle van 'vroegah'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef MrDice het volgende:
Hmm ja maar ik heb het idee dat Sethje het toch anders brengt. Sethje zie ik echt continu meeposten en misschien doet Warezguy dit ook wel, maar dat blijft niet echt hangen. Komt op mij meer over van: hey hier ben ik weer, check mijn feestje!
Anyways, party on!
komende dagen maar eens even ergens opsnorrenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Silaz het volgende:
The_Beholder_Meets_DJ_Zany_-_Euphoria__Fear_Reigns_Today-(SMC025)-Vinyl-2008-HB:D:D
weinig aan idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ook zany heeft weer een stukje meegeholpen aan de verkrachting van de echte hardstyle... Ga dan gewoon produceren onder die shadowlands shit.
Idd....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef 16meter het volgende:
Wat een klote vinyl A en B kant beide bagger.
Heb hem net even 'globaal' beluisterd.
Dit is echt niks.
KGB's - Superdisco (tby remix)quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:58 schreef LucasBergman het volgende:
Ja heb je gelijk in, al hoor ik hem ook regelmatig voorbij komen in wat mixjes op FearFm
edit...hoor op fearfm ook vaak een stuk:
"Only if I had one more, ..... hoop gerijm op oor, " en iets met "the lock" ? Iig kon et nergens vinden... hier iemand een idee?
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef 16meter het volgende:
Wat een klote vinyl A en B kant beide bagger.
Heb hem net even 'globaal' beluisterd.
Dit is echt niks.
Amen.quote:BIER IS LEKKER
Vanavond ga ik wel naar 'Saaitek'. Het is hier in de buurt al moeilijk om uberhaupt hardstyle in een uitgaansomgeving te kunnen horen. Hopelijk maken ze er wel wat van...quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER IS LEKKER
heb ze nu f fbeiden echt geluisterd. idd niet echt zo heel veel aan, beetje saai en simpelquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
weinig aan idd.
euphoria is zo'n plaatje wat door julian dj & davide sonar gemaakt had kunnen worden en fear reigns today klinkt als gedateerde hardcore
ik ben het met elke letter van deze post eens!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER IS LEKKER
thnx, gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef Silaz het volgende:
maarja. Remcore viel spaß vanavond @ E-Fect. heb ook nog wel gedacht om naartoe te gaan maarja. niemand wil meefaggots.
Bevalt erg goed, al bak ik er natuurlijk nog niks van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef NrSiX het volgende:
Lekker mstxhoe bevalt het? Wilde je niet liever voor de blackfire versie gaan? Die staat wel mooier bij je booth =]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |