Ik maak ze zelf ook meestal met die sample-packs. Of Nexus VST gebruiken met daarbij het hardstyle pakketje. Staan ook hele mooie dingen in!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand hier die zelf hardstyle maakt en goede hardstyle kicks heeft of tips hoe die te maken? Ik heb alleen maar van die net-niet kicks die allemaal net dat ene missen.
Wtf @ samir's themequote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind SMD - Kutmelodieen ook een lekkere meezinger
raarste openings nr in 2007
Pavo op Decibel met Samir's theme
meest verrassende platenkeuze van 2007:
Headhunterz die The World van Phillipe Rochard erop gooit op 5 jaar XXlerator![]()
Amen, wat een tiefusnummer.quote:Slechtste plaat die ik dit jaar te vaak heb gehoord
Donkey Rollers - Atrocity
ja ik geloof de C-rius jump edit ofzoquote:Wtf @ samir's theme!
Waar heb je dat hardstyle pakketje vandaan dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf ook meestal met die sample-packs. Of Nexus VST gebruiken met daarbij het hardstyle pakketje. Staan ook hele mooie dingen in!![]()
Haha ik vond het toen wel grappig en ging erop los maar dat kan ook aan mij hebben gelegenquote:
Nieuwsgroepen FTWquote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Waar heb je dat hardstyle pakketje vandaan dan?
Staat ie niet, al gezocht.. Maar heb 'm denk al ergens anders gevonden, duurt alleen wat langer.quote:
kijk kerel, daar zeg je even iets geweldigsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:46 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het te moeilijk om zo'n lijstje te maken. Ik kom op zoveel feesten...festivals..middelgrote feesten, kleine feestjes in discotheken.... heeft geen nut
Ik vermaak me overal wel
telt een plaat die veels te weinig gedraaid wordt ook??quote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef 16meter het volgende:
Meest ondergewaardeerde plaat van 2007
Komt u maar!
als zulke platen ook tellen, dan noem ik (ondanks dat ik best wel veel kleine feestjes bezoek):quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja. Marlboro Man bijv.
Maar goed, mensen als Sethje zullen die wel vaak genoeg gehoord hebben
Ik kom eigenlijk alleen op de grote Q feesten, overige festivals en af en toe kleine feestjes in discotheken.
Mooi voorbeeld hoe het gaat met de hedendaagse hardstylequote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie trouwens dat Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Natte Asbak E.P. als een release op 21 feburari 2007 staat
dan nomineer ik die ook!! in het begin zo'n dikke hype, zulke dikke tracks, en na een hele korte periode is het ineens helemaal afgelopen, je hoort hem bijna nooit meer!!!al hoorde ik dat hij in het buitenland nu net een beetje aan het opkomen is...
Natte Asbak E.P. vind ik zelf 1 van de extremere voorbeelden...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld hoe het gaat met de hedendaagse hardstyle
als het een promo is dan is het nog mega vet, maar zodat het op vinyl verschijnt, dan is het niks meer waard
ik heb hem ook al opstaan de hele avond, afgewisseld met wat hedendaags spulquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor straf ga ik hem nu meteen luisteren
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik voel me nu echt gestraftdat ik deze herrie moet luisteren
ik zet voor straf ook nog maar ff lockdown op
Wat een strafquote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik voel me nu echt gestraftdat ik deze herrie moet luisteren
ik zet voor straf ook nog maar ff lockdown op
nexus of refx nexusquote:Op woensdag 19 december 2007 19:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht dan?
Inderdaad... ik zeg al sinds de release dat het een van de beste platen van 2007 is maar ik hoor hem nooit op feesten.quote:
dat was inderdaad goeie opening..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beste opening 2007
Zatox en Activator met hun eigen track - Don't let it go op Emporium. Iedereen deed ook heerlijk mee
Kut hij is er weer.. Moeten we weer slap ouwehoerenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:23 schreef CrustyClown het volgende:
Mmm... ik heb weer een paar paginatje discussie gemist hoor, je bent even ziek en dan ineens wel zinvolle discussies he. Zou bijna denken dat jullie het expres doen
Netjes, welke kleur van de RMP's? Heb zelf 2x de RMP1 + Reloop RMX40quote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef mstx het volgende:
Zojuist 2 Reloop RMP2's en een Reloop RMX40 besteld.
Ik heb hem wel een aantal keer gehoord maar dat is alleen in de timeout geweest, Duco de huisdj daar vind marlboro man een super dikke plaat en is zowiezo NC fan.... Dus als hij draait in de timeout hoor ik veel NC dingen als; Universe Twister, marlboro man, creatures, always black. Dit is tegelijkertijd ook bijna de enige plek waar ik die ondergewaarde, of in elk geval, te weinig gedraaide NC platen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja. Marlboro Man bijv.
Maar goed, mensen als Sethje zullen die wel vaak genoeg gehoord hebben
Ik kom eigenlijk alleen op de grote Q feesten, overige festivals en af en toe kleine feestjes in discotheken.
nog zo'n juweeltje jaquote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
- The Pitcher - Control / Sleeping
kan natuurlijk zijn dat andere mensen ze wel vaker horen, maar ik hoor ze te weinig![]()
Ja Josh heeft ook veel boekingen in Italie en Polen enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie trouwens dat Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Natte Asbak E.P. al hoorde ik dat hij in het buitenland nu net een beetje aan het opkomen is...
quote:Tracklist
CD1 :
01. Scope DJ - protocol
02. Pavo - tekno musik
03. The Pitcher - sleeping (original mix)
04. The Hose - the pressure (original mix)
05. Klone - dragons lair (builder remix)
06. Zatox and Activator - Can't Stop
07. T4t4nk4 - lets rock (tat and zat remix)
08. Headhunterz - the power of the mind (original mix)
09. Noisecontrollers - Shout
10. The Nasty Boyz - angel (original mix)
11. 2 Best Enemys - les drums (tby remix)
12. Outsiders - maneater
13. Wildstylez - lifez a bitch
14. Return Corps and Hollow - wrong frequency (zany remix)
15. Zany and dv8 - fever
16. Palmas N Raven - black edition anthem (sun-x-boyz remix)
17. Wild Motherfuckers - Fother Mucker
CD2 :
01. A-Lusion - be yourself
02. B-Simple - the hardest hart
03. Hyperdrive - to the club (harder mix)
04. Plancak - feel the sound
05. C-Sar ft. mc lithium - ave c-sar (a-drives pumpin rmx)
06. DJ Main - another world
07. Lady Sin - delusion (original mix)
08. Partnerz In Crime - my inner circle (break version)
09. A-lusion - drummer beat
10. Vrtx and leoton - close your ass
11. Abject - pump that beat
12. Cue-x - collatarol damage (dstyler remix)
13. Partnerz In Crime - Fuckin m Down (Jumper inc remix)
14. Revivals - final prayer (test mix)
15. Partnerz In Crime - unstopable
16. Showtek - the colour of the harder styles (dub mix)
CD3 :
01. Zany ft MC DV8 - Distored
02. Citizen - 1980 (marshall mix)
03. Brennan Heart - Remember Remember
04. Showtek ft MC DV8 - born 4 thiz
05. Mad@Faq - Make Some Noise (Tat Rmx)
06. Mc Drill - numbers (origina mix)
07. K-Jael - commander
08. Daniele Mondello vs express viviana feat mc tr3no - brain killer
(hard mix)
09. Showtek ft EMC - raver
10. Noisecontrollers - Rushroom
11. Noisecontrollers vs. Zany & Duro - We Are Power 2007! (Ragtag Mashup)
12. Chaps and Rolay - family affairs (glowiej remix)
13. Grandmaster Q - Pleasuredome
14. Zany and dv8 - nothing else matters
15. Scope DJ - Lockdown
16. Southstylers aka walt and zany - crystal
17. Zanza Labs - control the mind (abject remix)
18. Zatox - tanz elektric (el grekoz die macht der tanz mix)
Hardstyle Yearmix 2007 ^-^ 3cds full of banging hardstyle shizzle![]()
Greetings to - LTK - JEF - SD - LSD - HB
Is er trouwens een kans dat in the marine van NC ook nog een keertje als B-kant op een plaat verschijnt? Net zoals met aliens is gedaan zegma. Die plaat was namelijk een van de eerste nummers die ik van NC hoorde in een briljant setje van DBSTF een jaar ofwat terug .Ook een heerlijke plaat!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:04 schreef Sethje het volgende:
Heb NC al regelmatig gezien maar die draaien meestal marlboro man en alwyas black niet, terwijl dat in mijn ogen zo'n dikke platen zijn. Evenals Shockwaves...vind ik ook geweldig
Omg @ Ruffian en dat Thrillogy momentquote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef JortK het volgende:
Beste party
Q-Base
Beste Liveset
Headhunterz @ Q-Base (ik was helemaal gebroken)
Bizarste moment
Op Thrilogy een man die zijn vrouw stond te vingeren midden op de gang, en een kerel die naast me stond en zei 'Heb je trek in een roerbakei?' en vervolgens tyfushard over zijn nek ging
Mooiste grap
Zany die DV8 in de zeik neemt door hardstyle rockers zo te editten (live) dat DV8 de draad kwijt is(Showtek final in Outland was dat)
Beste ragmoment
Donkey Rollers @ hardbass silverdome
Kutplaat van het jaar
Showtek - Wonderfull Days
Domste MC fout
Ruffian die op zn muil ging tijdens Paard van Troje (pussy lounge) en vervolgens roept Stop laughing at me!
Zwart, vind die witte niet zo mooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:58 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Netjes, welke kleur van de RMP's? Heb zelf 2x de RMP1 + Reloop RMX40
Volgens mij draaide Zany die op Qlimax 2006.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:15 schreef NLS04 het volgende:
hmmz ik zit net dat setje op te zoeken en bedoelde eigenlijk furyboxHeeft Luna die niet ooit nog op Qlimax gedraaid?
Kquote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Zwart, vind die witte niet zo mooi.
Ja maar die word nu weer zo vaak gedraaid dat het een overkill betekend...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef signom het volgende:
Meest ondergewaardeerde plaat
Jack Overdose - Octavius Augustus
okok hij is al van 2006, maar dan nog nomineer ik hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |