abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 24 december 2007 @ 14:25:42 #251
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55514081
Klinkt erg gaaf! Welke plugin/samples heb je gebruikt voor de synths?

Zal binnenkort ook eens wat uppen
pi_55514193
Thanks. Voornamelijk Nexus en dan een beetje met de instellingen spelen, daar kan je hele leuke dingen mee doen.

En ben benieuwd
pi_55514787
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
aangezien hier de mensen met de proggie's wel goed vertegenwoordig zijn

is er iemand die mij kan helpen aan een programma zodat ik kan proberen om plaatjes aan elkaar te mixen, iets van Virtual DJ ofzo??

mocht je wat hebben, dan hoor ik dat graag via PM

alvast bedankt!!
Ik hoop dat Silaz je Traktor heeft gegeven, want daar heb je veel meer plezier van dan Virtual DJ.

Een aantal steekwoorden:
traktor dj studio
versie drie punt twee
mininova
torrent

Moet lukken.
pi_55515069
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Bedankt voor de positieve kritieken, valt me alles mee! Inderdaad de intro en outtro kunnen nog wel wat aandacht gebruiken. Dat vind ik ook het lastigste, het nummer goed opbouwen. Ik heb ook even gespeeld met een afmix programma en dan gaat alles nog wel een flink stuk mooier klinken, vooral de synths enzo. Dus gaat goedkomen!

Alleen wil ik graag nog vocals in het nummer. Geen standaard zooi, maar zelf iets maken. Heeft iemand hier misschien een vet idee voor? Erg lastig om een goede tekst te verzinnen die bij het nummer past. Als iemand hierbij wil helpen of een leuk idee heeft stuur dan even een PM Via Vocoder kan ik er dan wel iets vets van maken denk ik.

En verder blijven alle tips welkom, keep them coming Wil trouwens hierna misschien iets met de theme van The Rock gaan doen als dat lukt.
Zit zeker potentie in dat nummer. Hoef denk ik niet de bekende kritieken te herhalen. Ik zou het niet kunnen.. kan het geduld niet eens opbrengen om leren om te gaan met Fruityloops.

Ben zeker benieuwd wat dit op gaat leveren uiteindelijk. En met dat theme van The Rock kan je vast ook wel tot iets moois komen.
pi_55516381
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik hoop dat Silaz je Traktor heeft gegeven, want daar heb je veel meer plezier van dan Virtual DJ.

Een aantal steekwoorden:
traktor dj studio
versie drie punt twee
mininova
torrent

Moet lukken.
heb ze reeds alle 2, dus ik kan aan de slag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 24 december 2007 @ 18:43:27 #256
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_55516491
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
In navolging van vast vele anderen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Fruityloops om te proberen een hardstyle sound te maken, gewoon voor fun. Heb inmiddels een ruwe versie van een eerste 'track' af en ben natuurlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hou er rekening mee dat ik het voor het eerst doe

Paar puntjes die ik sowieso nog wil veranderen;

- Wat meer variatie in intro (vind ik lastig) en nog wat langer maken
- Vocals
- Iets langere outtro
- Nog wel heel veel meer eigenlijk

En alles moet natuurlijk nog afgemixt worden zodat het allemaal wat beter en helderder klinkt nog. Maar goed zoals ik zei, just for fun. De MP3 is nog wel even low-quality, definitieve gooi ik wel ergens een keer online in hogere kwaliteit als iemand 'm wil.

http://www.megafileupload(...)e-versie-lq-mp3.html

Ben benieuwd of ik nu afgekraakt word of dat het meevalt
Behoorlijk vette kick!
Godsamme goden wat een vette melodie

Track zit behoorlijk goed in elkaar en klinkt al behoorlijk goed voor een eerste ruwe versie!

Zal binnenkort ook eens wat eigen dingen uploaden. Sinds ik de Apple heb is het produceren een beetje erbij ingeschoten vooral omdat de stap van Ableton naar Logic even wennen is, moet nog even alles overpompen van de oude pc naar de mac, en ben druk met stage enzo... Maar komt eraan

Trouwens loop er ook al een hele tijd als Disney-geek aan te denken wat er van PotC te maken is... Wil toch wat gaan proberen binnenkort
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_55519179
Thanks Ik ga 'm proberen deze week af te maken. Alleen vocals vind ik zo lastig. Ik kan wel iets uit een film rippen ofzo, maar ja dat is ook weer zo standaard. Liever zelf iets maken.

Ondertussen even heel snel (in paar minuutjes dus nog lang niet perfect) de melodie van The Rock gemaakt (klik hier om te luisteren), maar dat wordt toch wel gauw erg trancy. Als dit nummer af is ga ik nog wel het een en ander proberen met wat andere synths.
pi_55520166
Als je het begin van de film neemt als die generaal van het graf van z'n vrouw bezoekt heb je zo'n dramatisch "in my memories" achtig muziekje voor de intro. Tijdens de actie scenes heb je een opzwepende melodie, als je daar een beetje iets knallends van maakt i.t.t. iets vrolijks kan het best wat worden.

Hiervan kun je denk ik ook nog wel wat rauwers maken? Het is nog wat te trancy maar potentie is er wel.
pi_55522730
Ik heb de soundtrack CD en daar moet ik wel iets mee kunnen. Het klinkt trouwens al iets minder trancy met een iets andere synth (klik hier om te luisteren)

Originele soundtrack en synth lopen wel al gelijk, dat is het lastigste. Al is de synth nog niet helemaal loepzuiver erbij, dat is zo te fixen (klik hier om te luisteren)

Maar ik zal nu voorlopig maar weer even kappen met topic spammen totdat ik wat verder ben
pi_55529411
vanavond misschien XXlerator

straks eerst eten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:07:14 #261
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_55530912
8 maart nieuwe reset miss toch maar eens een keer heen dan

verder wens ik allen een prettige kerst toe
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_55531816
Same here.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 25 december 2007 @ 13:18:41 #263
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55532126
Ja prettige kerst iedereen .

Luna @ Fresh FM The 4th Anniversary klinkt lekker!
There is no rehab for stupidity.
pi_55534795
Gister naar zon dom groove/latin/house feest geweest. Tijd- en geldverspilling.
Wat een irritante muziek en wat een verschrikkelijk volk komt daar op af. Nog nooit zoveel glas op een dansvloer meegemaakt en veel vervelende 'medelanders'.
Eerste en laatste keer dat ik 'voor de verandering' zoiets bezoek... Hardstyle all the way!

Fijne dagen trouwens.
pi_55534817
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef devv05 het volgende:
Ik heb de soundtrack CD en daar moet ik wel iets mee kunnen. Het klinkt trouwens al iets minder trancy met een iets andere synth (klik hier om te luisteren)

Originele soundtrack en synth lopen wel al gelijk, dat is het lastigste. Al is de synth nog niet helemaal loepzuiver erbij, dat is zo te fixen (klik hier om te luisteren)

Maar ik zal nu voorlopig maar weer even kappen met topic spammen totdat ik wat verder ben
Ik vind het echt een vette melo. Goed werk!
pi_55537734
omfg Anthem van E-Fect
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 26 december 2007 @ 12:11:40 #267
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55548006
Crixus - New Hardstyle......

Vette plaat
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55551529
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Silaz het volgende:
omfg Anthem van E-Fect
vertel..

gisteravond naar Nijmegen gereden, konden we niet eens meer parkeren bij het meubelplein, gruwelijke rij voor de deur van de Matrixx, helemaal naar een afgelegen parkeerplaats, om dan met busjes vervoerd te worden terug naar de discotheek hadden we alle 5 geen zin aan, ff gekeken op de TomTom, Achterhoek Arena was een uurtje rijden (in 45 minuten gered, geen hond op de weg ) via Duitsland, dus om 00.45 stonden wij voor 5 euro voor de neus van A-lusion rond 03.00 weer weggegaan richting huis, dus al met al een zeer vermakelijke avond gehad, door diverse factoren

vanavond niks, morgenavond los @ Lucky met Dangerouzmind - Master Edition
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 26 december 2007 @ 15:03:19 #269
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_55552277
Schijt... eerste keer in m'n leven dat ik niet kan stappen met kerst i.v.m. stage
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_55553778
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vertel..
Activator - Glorification

http://www.speedyshare.com/530164692.html
pi_55554304
quote:
Op woensdag 26 december 2007 16:09 schreef Silaz het volgende:

[..]

Activator - Glorification

http://www.speedyshare.com/530164692.html
hij is wel fijn
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_55556253
Frequencerz - Free
  woensdag 26 december 2007 @ 22:15:17 #273
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_55560522
bijna Qrimetime

ik wil een time table
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_55561056
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
bijna Qrimetime

ik wil een time table
Ik ook. Verdorie!

Dan weet ik of ik na 10en nog rustig kan binnenstruinen of veel te lang buiten moet staan wachten.

Zaal open om 19:15 staat er op m'n kaart. Yeah right.
  woensdag 26 december 2007 @ 23:05:20 #275
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_55561515
19.15 zou best kunnen het begint immers om 20.00 omdat er na 20.00 geen OV meer is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')