Ik hoop dat Silaz je Traktor heeft gegeven, want daar heb je veel meer plezier van dan Virtual DJ.quote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
aangezien hier de mensen met de proggie's wel goed vertegenwoordig zijn
is er iemand die mij kan helpen aan een programma zodat ik kan proberen om plaatjes aan elkaar te mixen, iets van Virtual DJ ofzo??
mocht je wat hebben, dan hoor ik dat graag via PM
alvast bedankt!!
Zit zeker potentie in dat nummer. Hoef denk ik niet de bekende kritieken te herhalen. Ik zou het niet kunnen.. kan het geduld niet eens opbrengen om leren om te gaan met Fruityloops.quote:Op maandag 24 december 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Bedankt voor de positieve kritieken, valt me alles mee! Inderdaad de intro en outtro kunnen nog wel wat aandacht gebruiken. Dat vind ik ook het lastigste, het nummer goed opbouwen. Ik heb ook even gespeeld met een afmix programma en dan gaat alles nog wel een flink stuk mooier klinken, vooral de synths enzo. Dus gaat goedkomen!
Alleen wil ik graag nog vocals in het nummer. Geen standaard zooi, maar zelf iets maken. Heeft iemand hier misschien een vet idee voor? Erg lastig om een goede tekst te verzinnen die bij het nummer past. Als iemand hierbij wil helpen of een leuk idee heeft stuur dan even een PMVia Vocoder kan ik er dan wel iets vets van maken denk ik.
En verder blijven alle tips welkom, keep them comingWil trouwens hierna misschien iets met de theme van The Rock gaan doen als dat lukt.
heb ze reeds alle 2, dus ik kan aan de slagquote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop dat Silaz je Traktor heeft gegeven, want daar heb je veel meer plezier van dan Virtual DJ.
Een aantal steekwoorden:
traktor dj studio
versie drie punt twee
mininova
torrent
Moet lukken.
Behoorlijk vette kick!quote:Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
In navolging van vast vele anderen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Fruityloops om te proberen een hardstyle sound te maken, gewoon voor fun. Heb inmiddels een ruwe versie van een eerste 'track' af en ben natuurlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hou er rekening mee dat ik het voor het eerst doe
Paar puntjes die ik sowieso nog wil veranderen;
- Wat meer variatie in intro (vind ik lastig) en nog wat langer maken
- Vocals
- Iets langere outtro
- Nog wel heel veel meer eigenlijk
En alles moet natuurlijk nog afgemixt worden zodat het allemaal wat beter en helderder klinkt nog. Maar goed zoals ik zei, just for fun. De MP3 is nog wel even low-quality, definitieve gooi ik wel ergens een keer online in hogere kwaliteit als iemand 'm wil.
http://www.megafileupload(...)e-versie-lq-mp3.html
Ben benieuwd of ik nu afgekraakt word of dat het meevalt
Ik vind het echt een vette melo. Goed werk!quote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef devv05 het volgende:
Ik heb de soundtrack CD en daar moet ik wel iets mee kunnen. Het klinkt trouwens al iets minder trancy met een iets andere synth (klik hier om te luisteren)
Originele soundtrack en synth lopen wel al gelijk, dat is het lastigste. Al is de synth nog niet helemaal loepzuiver erbij, dat is zo te fixen (klik hier om te luisteren)
Maar ik zal nu voorlopig maar weer even kappen met topic spammen totdat ik wat verder ben
vertel..quote:
Activator - Glorificationquote:
hij is wel fijnquote:Op woensdag 26 december 2007 16:09 schreef Silaz het volgende:
[..]
Activator - Glorification
http://www.speedyshare.com/530164692.html![]()
![]()
Ik ook. Verdorie!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
bijna Qrimetime![]()
ik wil een time table
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |