Gewoon een ongelukkige actie, er ging helemaal niks aan vooraf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Net de beelden van de rode kaart nog eens gezien. Gestrekt been in de zij van Lamah terwijl deze de bal kopt.
Ik blij erbij, een wraakactie!
Ik hoorde je zondag anders praten over Hadouir die er nog geschrokken bij opkeek ipv. een speler die zo'n charge niet boeit. Luttele minuten ervoor was er ook al een duel, dat Breuer hem zo terugpakt en eraf moet... Tsja...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon een ongelukkige actie, er ging helemaal niks aan vooraf.
Hopelijk heb je dan de charge op Prager ook gezien
Je had het nu toch terug gezien? Of ben je lekker selectief terug gaan kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:38 schreef DarkShine het volgende:
Maar welk deel van 'ik heb de charge op Prager niet gezien' begrijp je niet?
De rode kaart was voor deze wedstrijd niet zo bepalend - Heerenveen was bijna nog weer beter met 10 man. Het is eerder de makke van Roda dat ze niet meer wisten te scoren. Daarom baal ik er uiteindelijk wel van - Roda speelde vrij matig en in normale doen hadden we daar makkelijk moeten winnen. Jammer dat de meeste spelers van Heerenveen nauweljiks inde wedstrijd zaten, dat Alves er geen zin in had. Alleen Sibon steeg er boven uit, net als Prager, maar die werd dan weer vrij laf uit de wedstrijd geschopt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:04 schreef Poepoog het volgende:
Kaart was terecht, de speler was het er min of meer wel mee eens. Andere kaarten hadden ook wel gegeven moeten worden.
Wat een zeikneus ben jij toch.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef borisz het volgende:
2 duels is terecht, lekker laten brommen.
Mij ook, maar ik vind het niet meteen een negatief gegeven, je ziet toch dat er vaak dan gretigheid is. Het is een mooi oefenduel voor de beker tegen Quick Boys. Zet gewoon de beloften maar inquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Morgen eerst Feyenoord, het zal me benieuwen met deze gehavende selectie
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:44 schreef MaxPower het volgende:
ojee, hou je je even in? het is niet meer zo gezellig als vroegah hoor.
Nee valt wel mee, vooral veel jeugd.. het is nu een beetje zoals fok eigenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben jij er nog 1 van de baasjes? Maar hoezo, is er een rellertig sfeertje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |