abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 17:05:40 #261
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_56202751
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:03 schreef Ace1 het volgende:
Is apart.
Dus dubbele verzendkosten..
Das klote .
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_56211950
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Zoals ik al zei klopte de Miller's Falls niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.

Ik heb het wel eens eerder meegemaakt met een longsleeve uit de abercrombie kids collectie.

Zie hier het verschil:
[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
je kan ze een mailtje sturen dat je dit toch een stuk minder mooi vindt, als je geluk heb krijg je een kortingsbon, heb zoiets wel eens gelezen hier. (niet dat hij zo lelijk is )
  maandag 21 januari 2008 @ 23:40:54 #263
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_56212538
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef men_in_red het volgende:

[..]

je kan ze een mailtje sturen dat je dit toch een stuk minder mooi vindt, als je geluk heb krijg je een kortingsbon, heb zoiets wel eens gelezen hier. (niet dat hij zo lelijk is )
hehe ja dat kan ik best wel eens even proberen, zij weten toch niet dat het me eigenlijk niets uitmaakt.
The truth is relative, pick one that works!
pi_56215743
quote:
Op zondag 20 januari 2008 23:09 schreef Undergod het volgende:

[..]

Was er nog iets voor de reserve lijst mogelijk?
Nope.. sorry.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_56218260
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:37 schreef DaveC het volgende:
50% ? Ik heb laatst wat via de website besteld, naar mijn zus laten sturen, ze doet een papiertje om de originele doos, value $15,- erop, geen problemen. Totale verzendkosten van Ohio naar NL via Boston $22.-
dus ze doet gewoon nog een papiertje om de originele A&F doos.. zet er een bedrag < $70 op.. en dan heb je geen last vd belasting???
pi_56220556
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:33 schreef cs-Blade het volgende:

[..]

dus ze doet gewoon nog een papiertje om de originele A&F doos.. zet er een bedrag < $70 op.. en dan heb je geen last vd belasting???
Deze keer was het via de website omdat het clearance spul was, inderdaad de ongeopende doos van abercrombie.com met kadopapier erom. Meestal koopt ze 't in de winkel, van de laatste 7 pakjes is er 1 opengemaakt door TNT maar ik heb nog nooit wat betaald aan naheffingen of zo. Gewoon niet zo druk maken om die douane-gasten

[ Bericht 5% gewijzigd door DaveC op 22-01-2008 21:50:50 ]
pi_56220670
Iemand die ook via proper fucked besteld heeft en het in tilburg kan ophalen? Dan kan het nog met mij samen gedaan worden. Zo niet, dan laat ik het hem gewoon apart naar me toe sturen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:12:25 #268
135197 Teije
hypebeast
pi_56220760
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Ace1 het volgende:
Iemand die ook via proper fucked besteld heeft en het in tilburg kan ophalen? Dan kan het nog met mij samen gedaan worden. Zo niet, dan laat ik het hem gewoon apart naar me toe sturen.
Helaas een beetje ver weg. Ik laat het denk ik ook gewoon apart naar mijzelf sturen.
pi_56221471
voor mij ook te ver weg, gewoon apart laten opsturen is het beste lijkt me zo!
pi_56226464
Hier Nijmegen... ook niet om de hoek dus... anyway.. die 20$ (=13eu) kan ik ook nog wel lijen...

maar dat van dat cadeaupapier is wel een goed plan lijkt me.. :d
pi_56231494
Gisteren een bestelling gedaan, daarbij dit bericht ontvagen.

Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time. You can expect your order in 5-7 Business Days for all in-stock items.

Maar nog steeds geen bericht gehad, iemand enig idee hoelang dit bericht op zich laat wachten?

Oja, ik heb het volgende besteld:

[ Bericht 53% gewijzigd door Qlubtempo op 22-01-2008 19:24:36 ]
Toon moed!
pi_56231540
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Zoals ik al zei klopte de Miller's Falls niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.

Ik heb het wel eens eerder meegemaakt met een longsleeve uit de abercrombie kids collectie.

Zie hier het verschil:
[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Die heb ik ook besteld uit de clearance, nu eens afwachten of ik wel krijg wat ik bestelde
Toon moed!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:07:43 #273
167856 Toempf
Internetheld
pi_56236092
Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu had ik een vraag, misschien dat iemand dat hier weet.

Ik ga in april twee weken naar Florida, waarvan ik twee dagen in een hotel in Naples verblijf. Ik heb op de sites van Hollister en A&F al gezien dat er allebei een winkel van is in een shopping mall ong. 2 mijl van het hotel af. Ik ben van plan om daar flink wat kleren te gaan kopen. Ik zou ook graag een paar vesten kopen, maar verkopen ze die wel in een staat waar de temperatuur bijna nooit onder de 20 graden zakt?

Lijkt me wel sterk hoor, maar aan de andere kant, waarom zou je ze in de rekken hangen als niemand ze nodig heeft? Nou ik erover nadenk is het best een belachelijke vraag, maar ik heb echt geen idee.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_56237258
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu had ik een vraag, misschien dat iemand dat hier weet.

Ik ga in april twee weken naar Florida, waarvan ik twee dagen in een hotel in Naples verblijf. Ik heb op de sites van Hollister en A&F al gezien dat er allebei een winkel van is in een shopping mall ong. 2 mijl van het hotel af. Ik ben van plan om daar flink wat kleren te gaan kopen. Ik zou ook graag een paar vesten kopen, maar verkopen ze die wel in een staat waar de temperatuur bijna nooit onder de 20 graden zakt?

Lijkt me wel sterk hoor, maar aan de andere kant, waarom zou je ze in de rekken hangen als niemand ze nodig heeft? Nou ik erover nadenk is het best een belachelijke vraag, maar ik heb echt geen idee.
Waarschijnlijk wel... maar je gaat er toch langs.. dus boeiend
  woensdag 23 januari 2008 @ 01:37:51 #275
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_56241409
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:

ja hoor, in de avond en nacht koelt het genoeg af om zo'n vest te kunnen dragen zonder dat je het er te warm in hebt. heb ik zelf A&F winkelmedewerkers op een forum zien schrijven.
  woensdag 23 januari 2008 @ 01:39:21 #276
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_56241424
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef Qlubtempo het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld uit de clearance, nu eens afwachten of ik wel krijg wat ik bestelde
lijkt me sterk, ik denk dat ze uiteindelijk die longsleeve alleen maar zoals op mijn foto hebben geproduceerd. maar ja, je weet maar nooit he.

...die gestreepte trui die je hebt besteld is echt heel mooi, die wil ik wel in beide kleuren hebben.
pi_56242715
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:15 schreef Qlubtempo het volgende:
Gisteren een bestelling gedaan, daarbij dit bericht ontvagen.

Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time. You can expect your order in 5-7 Business Days for all in-stock items.

Maar nog steeds geen bericht gehad, iemand enig idee hoelang dit bericht op zich laat wachten?

Oja, ik heb het volgende besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bij mij was dat ook zo. Je krijgt hem denk ik je mailtje vandaag binnen en dan heb je pakketje waarschijnlijk binnen 4 dagen thuis. Trouwens wel goede bestelling, heb die die laatste 2: trui en t-shirt ook zitten erg lekker.
pi_56253235
Geen mailtje gehad, orderstatus staat nu wel op shipped!

Hopen dat ik vrijdag al een pakketje krijg
Toon moed!
pi_56253312
Trouwens, hoorde een paar mensen hier ook over een internationaal of Duits A&F forum... iemand een linkje daarheen?
Toon moed!
pi_56254737
Ik denk dat ik me niet echt populair ga maken hiermee, maar wat is er nou zo bijzonder aan die A&F spullen? Ik vind de printjes ronduit debiel: je bent eigenlijk gewoon een lopend reclamebord voor A&F, wat dat betreft verschilt het niet van G-Star en andere meuk. Qua modellen vind ik het ook niet echt speciaal, voor dat geld zou ik het in ieder geval niet gaan importeren...
Wat maakt het voor jullie nou zou bijzonder? Is het omdat je er nog weinig mensen mee zit lopen hier NL? Of is de kwaliteit zo goed? Of is het eigenlijk gewoon een soort Amerikaanse H&M....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')