dan ben jij de eerste die het weet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:31 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Please PM me als die niet past of bevalt, vind hem fantastisch
Check Ellen in de openingspost.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef Kurany het volgende:
Ik wil nog steeds iets bestellen, heb geen creditcard, kan ik met iemand meebestellen? Mogelijk tegen een vergoeding...
Als je maar 1 shirtje of overhemd wil hebben kan je beter wachten op een IA want dat blijft gewoon prijzig, op welke manier je het ook besteld.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Kurany het volgende:
Klopt maar bij Ellen ben je nog meer kwijt, kan je beter een creditcard aanschaffen
Vandaar ook dat ik met iemand wil mee bestellen, om de kosten relafief gezien zo laag mogelijk te maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Japin het volgende:
Als je maar 1 shirtje of overhemd wil hebben kan je beter wachten op een IA want dat blijft gewoon prijzig, op welke manier je het ook besteld.
Was er nog iets voor de reserve lijst mogelijk?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Okee, tijd om actie te gaan ondernemen.
Zoals ik zei wil ik het even rustig aan doen, dus laten we zeggen 5 mensen met 2 artikelen (10 total). Is dat fair? M'n managers zijn toffe mensen, maar weet niet hoe strikt ze zijn op de aanschaf van artikelen met personeelskorting.
Uitgaande van snelheid van reageren zou het dan worden:
Syytön
Stiletto
cs-Blade
Teije
Ace1
Reserve (op volgorde van reageren, first comes....):
Roycoooooo
Undergod
Qlubtempo
dan kan je inderdaad XL van abercrombie kids hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef VASND het volgende:
Ik sta op het punt wat te gaan bestellen.
Ben zelf zo rond de 1.70, lijkt me slim om dan aan de grootste kindermaat te gaan?
Doe dat maar wat mij betreft, ik heb maar 2 shirtjes (of 3 als je de 3e die ik aangaf, ook hebt gekocht).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel een optie, maar gaat ze wel meer kosten natuurlijk.
Heb net de bestelling binnen gekregen en alles zit gelukkig goed, zelfs de mouwen van de Harrison Jacket zijn niet veel te lang.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net een bestelling geplaatst![]()
Great Range
Heather Grey
Size S
$69.50 $28.90
[ afbeelding ]
Harrison Jacket
Navy
Size S
$178.00 $79.90
[ afbeelding ]
Cobble Hill
Navy
Size S
$79.50 $28.90
[ afbeelding ]
Miller's Falls
Dark Grey
Size S
$39.50 $18.90
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig een longsleeve en overhemd van jou gekocht een tijdje terug, pasten deze ook perfect?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:24 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Heb net de bestelling binnen gekregen en alles zit gelukkig goed, zelfs de mouwen van de Harrison Jacket zijn niet veel te lang.
Alleen de tekst op de Miller's Falls klopt niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.
ja, maat S kan je denk ik wel hebben, in ieder geval niet groter dan S.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een longsleeve en overhemd van jou gekocht een tijdje terug, pasten deze ook perfect?
Want dan is het veilig ook voor S'jes herenmaat te gaan voor mij.
Haha neeeequote:Op maandag 21 januari 2008 16:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja, maat S kan je denk ik wel hebben, in ieder geval niet groter dan S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |