lijkt me sterk, ik denk dat ze uiteindelijk die longsleeve alleen maar zoals op mijn foto hebben geproduceerd. maar ja, je weet maar nooit he.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld uit de clearance, nu eens afwachten of ik wel krijg wat ik bestelde
Bij mij was dat ook zo. Je krijgt hem denk ik je mailtje vandaag binnen en dan heb je pakketje waarschijnlijk binnen 4 dagen thuis. Trouwens wel goede bestelling, heb die die laatste 2: trui en t-shirt ook zitten erg lekker.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:15 schreef Qlubtempo het volgende:
Gisteren een bestelling gedaan, daarbij dit bericht ontvagen.
Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time. You can expect your order in 5-7 Business Days for all in-stock items.
Maar nog steeds geen bericht gehad, iemand enig idee hoelang dit bericht op zich laat wachten?
Oja, ik heb het volgende besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bijzonder? Niet veel. Ze hebben gewoon een paar leuke dingetjes (ik heb het ook niet met de shirtjes die 80% zijn bedrukt met een merknaam). Maar ze hebben wel een paar toffe dingen (polos/sweaters/rugbydingen bijvoorbeeld) en die zien er gewoon erg leuk uit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef Frankkk het volgende:
Ik denk dat ik me niet echt populair ga maken hiermee, maar wat is er nou zo bijzonder aan die A&F spullen? Ik vind de printjes ronduit debiel: je bent eigenlijk gewoon een lopend reclamebord voor A&F, wat dat betreft verschilt het niet van G-Star en andere meuk. Qua modellen vind ik het ook niet echt speciaal, voor dat geld zou ik het in ieder geval niet gaan importeren...
Wat maakt het voor jullie nou zou bijzonder? Is het omdat je er nog weinig mensen mee zit lopen hier NL? Of is de kwaliteit zo goed? Of is het eigenlijk gewoon een soort Amerikaanse H&M....
http://www.topicstyle.com --> Amerikaans A&F forum met veel members die ook echt in een A&F winkel werken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:35 schreef Qlubtempo het volgende:
Trouwens, hoorde een paar mensen hier ook over een internationaal of Duits A&F forum... iemand een linkje daarheen?
Om even in te gaan op je opmerkingen, lang niet ieder shirt heeft er levensgroot A&F op staan en over het algemeen hou ik me verre van de shirts die het wel hebben. De overhemden, polo's en truien houden het (bijna) allemaal bij een nette moose op de linkerborst. Qua modellen vind ik het juist wel speciaal want vooral de overhemden en polo's zitten mij echt perfect. En overigens ben ik ook nog nooit een betere fleece tegen gekomen. Natuurlijk is het iets meer bijzonder omdat er weinig mensen zijn die er in lopen maar het gaat mij vooral om de kwaliteit en de prints.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef Frankkk het volgende:
Ik denk dat ik me niet echt populair ga maken hiermee, maar wat is er nou zo bijzonder aan die A&F spullen? Ik vind de printjes ronduit debiel: je bent eigenlijk gewoon een lopend reclamebord voor A&F, wat dat betreft verschilt het niet van G-Star en andere meuk. Qua modellen vind ik het ook niet echt speciaal, voor dat geld zou ik het in ieder geval niet gaan importeren...
Wat maakt het voor jullie nou zou bijzonder? Is het omdat je er nog weinig mensen mee zit lopen hier NL? Of is de kwaliteit zo goed? Of is het eigenlijk gewoon een soort Amerikaanse H&M....
Reken er maar niet op, clearance is vaak in en eruit (paar min). Je pakketje ligt nu waarschijnlijk bij de douane.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:52 schreef Qlubtempo het volgende:
Jan 25, 2008 8:53 AM
Clearance in progress
AMERSFOORT NL
Zou ik mijn pakketje vandaag nog kunnen verwachten?
Ik zit in California, en de zon is al behoorlijk fel. Ook al is het warm zal je je verbazen hoeveel mensen er in vesten lopen (airco in de auto, thuis, op school, overal..). Maar sowieso verkopen ze alles, wij verkopen ook gewoon de winterjassen ($79 in clearencequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu had ik een vraag, misschien dat iemand dat hier weet.
Ik ga in april twee weken naar Florida, waarvan ik twee dagen in een hotel in Naples verblijf. Ik heb op de sites van Hollister en A&F al gezien dat er allebei een winkel van is in een shopping mall ong. 2 mijl van het hotel af. Ik ben van plan om daar flink wat kleren te gaan kopen. Ik zou ook graag een paar vesten kopen, maar verkopen ze die wel in een staat waar de temperatuur bijna nooit onder de 20 graden zakt?
Lijkt me wel sterk hoor, maar aan de andere kant, waarom zou je ze in de rekken hangen als niemand ze nodig heeft? Nou ik erover nadenk is het best een belachelijke vraag, maar ik heb echt geen idee.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef Frankkk het volgende:
Hoe zit dat in de USA?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:08 schreef Proper_fucked het volgende:
De hele lifestyle is sowieso tof. Qua spullen hebben ze gewoon alles, broeken, jassen, polo's, bikini's en ziet er bijna allemaal tof uit. En je hebt inderdaad iets unieks (in nederland dan) zodat je niet bij een avondje stappen 10 keer jochies met dezelfde g-star shirts ziet lopen.
In september heb ik nog aantal dingetjes gekocht in Las Vegas. Winterkleding lag daar ook gewoon volop in de schappen terwijl het gewoon 45 graden was, en ook midden in de nacht was het niet kouder dan 25graden dus.. Dat zal overal wel gewoon in de winkels liggen. Daarbij zat de terugweg het hele vliegtuig vol met mensen in A&F kleding en mensen die met grote A&F tassen liepen dus alleen voor de toeristen al zullen ze maarzo niet stoppen met de winterkleding!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:
Lijkt me wel sterk hoor, maar aan de andere kant, waarom zou je ze in de rekken hangen als niemand ze nodig heeft? Nou ik erover nadenk is het best een belachelijke vraag, maar ik heb echt geen idee.
Hmm in die paar clubs waar ik geweest ben, heb ik echt niemand gezien! Sowieso zag ik er bijna alleen maar toeristen inlopen... En in California liep bijna iedereen in Hollister ipv A&F. Maargoed dat is een momentopname, half Amerika zal vast wel in a&f lopen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe zit dat in de USA?
Als je daar gaat stappen, draagt daar dan iedereen A&F?
Want het is daar natuurlijk veel minder uniek dan hier
Kan zo 5-7 dagen duren. Is echt fucking irritant hoelang dat duurt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:35 schreef Qlubtempo het volgende:
Pfffff, nog steeds clearance...
Iemand enig idee hoelang dat nog gaat duren?
Zou ik niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef booo het volgende:
Weet iemand iets over de kleding die ene "sapkoning" uit Amsterdam op Marktplaats.nl aanbiedt?
Als je naar al zijn advertenties kijkt moetie wel heul veel hebben
bv.
http://www.marktplaats.nl(...)rmer-xs-s-m-694.html
Niet te vertrouwen. Te goedkoop. En nogmaals, hoe komt die man aan al die A&F spullen? Nergens kom je de nieuwste collectie tegen in Europa (behalve de winkel in Londen) en dan zou een of andere sjappie ineens alles hebben en dat voor 50 euro op marktplaats aanbieden terwijl het in Engeland minstens 50 pond kost?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef booo het volgende:
Weet iemand iets over de kleding die ene "sapkoning" uit Amsterdam op Marktplaats.nl aanbiedt?
Als je naar al zijn advertenties kijkt moetie wel heul veel hebben
bv.
http://www.marktplaats.nl(...)rmer-xs-s-m-694.html
Goed, dan klopt het toch wat ik dachtquote:Op zondag 27 januari 2008 01:14 schreef Japin het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen. Te goedkoop. En nogmaals, hoe komt die man aan al die A&F spullen? Nergens kom je de nieuwste collectie tegen in Europa (behalve de winkel in Londen) en dan zou een of andere sjappie ineens alles hebben en dat voor 50 euro op marktplaats aanbieden terwijl het in Engeland minstens 50 pond kost?
Als je het perse goedkoop ergens vandaan wil halen check dan de clearance van de A&F site of probeer ebay.com
Fedex bellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:42 schreef Muthas het volgende:
Volgens mij als dat niet binnen een dag gebeurd is kan je beter bellen. Dan wachten ze denk ik op een Certificate of Origin en die gaat er echt niet vanzelf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |