quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef John316 het volgende:
Wat is de leeftijd van de kijkers hier?
Ik lees jullie COS topics geregeld, wel aardig om alles te volgen. Een paar dingen vallen me op.
- Sommige users (BeeQueen o.a) vinden het nodig om in elke post "Het manipulerende kutwijf Flens" te schrijven, YOU MADE YOUR POINT, Je bent zohaast net zo vervelend als een Lieke/Huub die alles 100x herhalen.
- Er is hier zowat nooit een discussie? Het lijkt alsof er geen ruimte is voor mensen die fan zijn van Jaap/Brian/Lieke?
- Ik persoonlijk vind het nogal ver gaan hoe hier wordt gepraat over lieke bijvoorbeeld. Dat ze dood moet en shit, leuk en aardig, kijkcijfers zouden de hemel ingaan als ze zich ophing in de kooi, maar beseft iedereen dat zij hier niet veel aan kan doen? Ze is immers een marionette van de regie.
- Stoor me aan users die heel de tijd alleen maar lopen te klagen over hoe kut het allemaal wel niet is. Daarmee kopieer je direct het gedrag van een aantal bewoners? Ga rustig een film kijken (Ned 2 cultnacht, altijd goed) maar zeg niet elke pagina hetzelfde..
Vriendelijke groeten,
John
Eenschquote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef John316 het volgende:
Wat is de leeftijd van de kijkers hier?
Ik lees jullie COS topics geregeld, wel aardig om alles te volgen. Een paar dingen vallen me op.
- Sommige users (BeeQueen o.a) vinden het nodig om in elke post "Het manipulerende kutwijf Flens" te schrijven, YOU MADE YOUR POINT, Je bent zohaast net zo vervelend als een Lieke/Huub die alles 100x herhalen
Eenschquote:- Er is hier zowat nooit een discussie? Het lijkt alsof er geen ruimte is voor mensen die fan zijn van Jaap/Brian/Lieke?
Eenschquote:- Ik persoonlijk vind het nogal ver gaan hoe hier wordt gepraat over lieke bijvoorbeeld. Dat ze dood moet en shit, leuk en aardig, kijkcijfers zouden de hemel ingaan als ze zich ophing in de kooi, maar beseft iedereen dat zij hier niet veel aan kan doen? Ze is immers een marionette van de regie.
Eenschquote:- Stoor me aan users die heel de tijd alleen maar lopen te klagen over hoe kut het allemaal wel niet is. Daarmee kopieer je direct het gedrag van een aantal bewoners? Ga rustig een film kijken (Ned 2 cultnacht, altijd goed) maar zeg niet elke pagina hetzelfde..
Moest je daar nou een kloon voor aanmaken??quote:Vriendelijke groeten,
John
Iedereen?quote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef John316 het volgende:
Ik ben gewoon John316, post verder nooit, lees alleen. Posten in de COS vind ik niet echt interessant, iedereen likt daar elkaars kontjeGeen behoefte aan.
Helemaal mee eens. Huub flikt de meest walgelijke dingen en de aanhang weet het hier op wonderbaarlijke wijze goed te praten. Het is ongelooflijk. Er is echter maar 1 oplossing en dat is stoppen met posten. Iedere andere oplosing werkt niet, geloof me.quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef John316 het volgende:
- Sommige users (BeeQueen o.a) vinden het nodig om in elke post "Het manipulerende kutwijf Flens" te schrijven, YOU MADE YOUR POINT, Je bent zohaast net zo vervelend als een Lieke/Huub die alles 100x herhalen.
- Ik persoonlijk vind het nogal ver gaan hoe hier wordt gepraat over lieke bijvoorbeeld. Dat ze dood moet en shit, leuk en aardig, kijkcijfers zouden de hemel ingaan als ze zich ophing in de kooi, maar beseft iedereen dat zij hier niet veel aan kan doen? Ze is immers een marionette van de regie.
quote:Op zondag 16 december 2007 04:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eensch
[..]
Eensch
[..]
Eensch
[..]
Eensch
Even een post uit duizenden. Deze persoon klaagt dagen lang steen en been over TV maken en shit, hou gewoon op met jammerenquote:Moet een anders eens flikken, midden op de dag op bed gaan liggen onder het mom van opwarmen voor Carlos. Is dit nu echt de enige manier waarop A en B tv kunnen maken?
En ja hoor, gewoon een streamwissel.......maw, ga jullie gang. Bedankt manipulatief kutwijf Flens.
...misschien expres verkeerd gespeld?quote:Op maandag 17 december 2007 10:04 schreef Copycat het volgende:
Hypocrisie.
ieder heeft zijn eigen voorkeur, waarom zou daar een oplossing voor moeten zijn,quote:Op maandag 17 december 2007 03:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Huub flikt de meest walgelijke dingen en de aanhang weet het hier op wonderbaarlijke wijze goed te praten. Het is ongelooflijk. Er is echter maar 1 oplossing en dat is stoppen met posten. Iedere andere oplosing werkt niet, geloof me.
Alsof 30 mongolen die heel de tijd hetzelfde posten niet tering irritant isquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef miesy het volgende:
[..]
ieder heeft zijn eigen voorkeur, waarom zou daar een oplossing voor moeten zijn,
alleen omdat jij het daar niet mee eens bent?
wat kan het de 1 schelen wat de ander denkt?
zolang het niemand schaad moet het gewoon kunnen, toch?
het ligt inderdaad aan jou wat je er mee doet, niet aan een ander.
ach, het is maar wat jij tering irritant vind.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof 30 mongolen die heel de tijd hetzelfde posten niet tering irritant is
Je had een "i" te weinig, dat is echt tering irritant.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef miesy het volgende:
[..]
ach, het is maar wat jij tering irritant vind.
zou het niet tering rritant zijn als niets meer in het leven tering irritant is?
had ik al gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had een "i" te weinig, dat is echt tering irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |