Noiu nou, in ons vorige gesprek praatte je wel anders...quote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind mannen met een oorbel mietjes
quote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Noiu nou, in ons vorige gesprek praatte je wel anders...
zoek maar even in mijn postgeschiedenis, ik ben te droinken helaasquote:
Ben jij een vrouwzijn?quote:
in mijn tijd waren er vrouwen die dat donders mooi vondenquote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen met oorbellen...tja....dat moet je dus echt niet aan en vrouw vragen...
Gouden, binnen beetje dikker dan buiten, kan ut of nee?quote:Op zondag 16 december 2007 01:27 schreef zarGon het volgende:
Ligt ook aan de oorbellen, vind je niet?
in mijn tijd vonden we het ook wel mooi...maareuuhh...ik spreek wel over zo'n 18 jaar geeden ofzo....quote:Op zondag 16 december 2007 01:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
in mijn tijd waren er vrouwen die dat donders mooi vonden
wat hij zegt...quote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef LaZZ het volgende:
Als man zijnde zeg ik dat het een no-go is bij de dames. Ga dan maar voor andere piercings...
ja, misschien, daarom vraag ik het, ik had ze 14 jaar geleden voor het eerst, dus het kan nietm eer in de hedendaagse file-samenleving?quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
in mijn tijd vonden we het ook wel mooi...maareuuhh...ik spreek wel over zo'n 18 jaar geeden ofzo......beetje blijven hangen dus....
nou nee dus.....quote:Op zondag 16 december 2007 01:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ja, misschien, daarom vraag ik het, ik had ze 14 jaar geleden voor het eerst, dus het kan nietm eer in de hedendaagse file-samenleving?
Gelukkig zijn we het weer roerend eens!quote:Op zondag 16 december 2007 01:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat hij zegt......tatoo's zijn ook wel erg leuk....
![]()
![]()
heb er zelf ook 2...![]()
toen ik op kantoor mijn 2 tatoo's liet zien moesten ze wel ff slikken...quote:Op zondag 16 december 2007 01:39 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het weer roerend eens!![]()
Overigens vind ik zo'n wenkbrauwpiercing wel erg vet. Helaas kan ik dat ding dan alleen in het weekend dragen omdat het niet past in de 'bedrijfscultuur'.
Hehe... achja, zolang het niet te zichtbaar is zou ik het geen probleem vinden als werkgever. Wenkbrauwpiercings zijn echt gaaf, zeker bij vrouwen... Net als bovenin je oor! En dan het liefst gewoon een gouden ringetje ofzo...quote:Op zondag 16 december 2007 01:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
toen ik op kantoor mijn 2 tatoo's liet zien moesten ze wel ff slikken......word wat als ikze ga vertellen dat ik volgend jaar een piercing laat zetten....
![]()
wat overigens wss dus ook een wenkbrauwpiercing wordt...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef LaZZ het volgende:
Als man zijnde zeg ik dat het een no-go is bij de dames. Ga dan maar voor andere piercings...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |