Maar Tamara mag dan weer wel een dagje slapen, toch?quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Ik wil deze nog een keer posten:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen. Ik meende dat Huub eerst zei dat het het hem CP zou kosten. Maar omdat hij nu een meerderheid heeft kost het hem niets.
Heeft ie hiermee de anderen een loer gedraaid? Wordt dit een nieuwe trend. Met meerderheid van stemmen zonder CP een naaste gratis voor niets in de vila? Dit is toch eigenlijk de eerste keer dat dit mag.
Ik moet er niet aandenken dat een Kenneth een nacht zal blijven.
Denk dat Jaap en Huub weten dat ze Brian en Amanda zo gek hebben.Maar ze willen de twee jaar halen.En als je er nu al twee wegkrijgt stopt het spel gewoon eerder.quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef BuffyJan het volgende:
En nu alle ballen op Brian Huub? Of moet Lieke eerst helemaal afgebroken worden van t script
Het ging meer over naasten die maar zonder CP mogen blijven. Ricardo is slecht een butler die van niemand een vriend van het thuisfront is. Dan is het toch eigenlijk raar dat dit kan?quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Er mogen de laatste tijd wel meer mensen slapen. Vanmiddag nog mocht Ricardo ook bij meerderheid van stemmen blijven overnachten.
geniepig achterbaks rotwijfquote:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Huub het spel vóór een eventuele finale zou verlaten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef chufi het volgende:
Volgens mij gaan Huub met Hedda zo naar huis
Ik denk dat alle relaties met Lieke zijn geëindigd omdat ze die kerels probeerde te veranderen. Kansloze missie. Een vent doet uiteindelijk toch wat ie wilquote:
Me goudvis moet ik nog meer om lachen.Heb nog nooit om Lieke moeten lachen,ze praat net als een schooljuf .quote:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Lieke mannelijk genoeg is voor hemquote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef maril het volgende:
Die Ricardo vind Lieke echt leuk hij verdedigdt haar al de hele avond, ik bedoel vriendschapelijk hè, ik weet dat hij gay is.
Ze had punten kunnen scoren door een bepaalde instelling... Helaas.quote:
Kan er aan de monotone stem niets door de chirurgie gedaan worden van Lieke , Amanda wordt tenslotte ook behandeld aan haar stembanden.....quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub passen gewoon echt niet bij elkaar.Met iedereen heeft Huub lol,maar met Lieke echt niet.
Huub zei dat als er geen stemming zou zijn, Hedda mocht blijven slapen voor 2x150 cpt. In het kader van de oliebollen-regeling.quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Ik wil deze nog een keer posten:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen. Ik meende dat Huub eerst zei dat het het hem CP zou kosten. Maar omdat hij nu een meerderheid heeft kost het hem niets.
Heeft ie hiermee de anderen een loer gedraaid? Wordt dit een nieuwe trend. Met meerderheid van stemmen zonder CP een naaste gratis voor niets in de vila? Dit is toch eigenlijk de eerste keer dat dit mag.
Ik moet er niet aandenken dat een Kenneth een nacht zal blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |