Ik vind het nog meevallen eerlijk gezegd!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
Vier mannen maar!
dit is na deze show...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
tsssbas heeft ook echt geen kans meer om nog wat te stijgen in je achting he?
Nou ja, 3 mannen en 1 jongetje,,,quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
Vier mannen maar!
ooo ik dacht dat dit je lijstje was voor volgende weekquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is na deze show...
Als hij volgende week beter zingt dan iemand anders kan hij best stijgen hoor.
Ik vond hem gewoon niet goed vandaag...
Weet je zeker dat die jongetje een piemeltje heeft?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Nou ja, 3 mannen en 1 jongetje,,,
En terecht overigens, maar ze kreeg toch behoorlijk wat kritiek vandaagquote:
nee joh.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef sbientje het volgende:
[..]
ooo ik dacht dat dit je lijstje was voor volgende week
Ze was vandaag slechter dan Aisha.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En terecht overigens, maar ze kreeg toch behoorlijk wat kritiek vandaag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef robert2006 het volgende:
vrees dat neil er heeeeeel erg lang in blijft, daar zal die familie er wel voor zorgen, anders wordt de programma-leiding me de dood bedreigd, haha
quote:
gewoon een kwestie van een andere pruik opzetten of wat kekke extensionsquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Asnat heeft een hele mooie zuivre stem ook hoor! Alleen haar 'haar' is raar
ik verwacht meer van hem, ik vond zijn optreden erg saai.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..].
Met Nigel liep ik je te stangen trouwens, vond 'm best goed.
Nigel kan zoooveel meer, dat zie je gewoon. Maar zoals ik zei, hij is te liefquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..].
Met Nigel liep ik je te stangen trouwens, vond 'm best goed.
Hou eens op met die volwassen man lief te noemenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nigel kan zoooveel meer, dat zie je gewoon. Maar zoals ik zei, hij is te lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |