dat einde leek inderdaad wat spastisch maar damn wat een performancequote:Op zondag 16 december 2007 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Eigenlijk doet ze gewoon heel erg debiel.
Dit is 't enige mens van alle 18 dat zich inleeft in het nummer. Anders check 't origineel, dit nummer hoort overdreven te zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Eigenlijk doet ze gewoon heel erg debiel.
Ik heb meerder versies van Jennifer Holiday gezien, Jennifer Hudson en Bianca Ryan en eerlijk gezegd vond ik Bianca Ryan het het mooist zingen (puur de manier van zingen) en verder qua performance kwamen de originele versies me ingeleefd over, Jennifer Hudson kreeg verdiend een Oscar voor haar rol in Dreamgirls en ik vond dit een toneelstukje waarbij ze aan het einde over de top ging.quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is 't enige mens van alle 18 dat zich inleeft in het nummer. Anders check 't origineel, dit nummer hoort overdreven te zijn.
Ik heb het idee - maar kan er naast zitten natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat einde leek inderdaad wat spastisch maar damn wat een performance
She's a slaaaaave to the musicquote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook het idee dat ze in trans was, compleet bevangen door de muziek ofzo.
ik viel er bijna bij in slaap eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Nigel is top 5-materiaal denk ik
Uit mijn hoofd: Naomi, Aisha, Syarda, Davy, Ferry en Rickquote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Even een domme vraag misschien, maar wie zijn er nu uit? Ik heb dat namelijk gemist gisteravond.
Hij is de beste mannelijke kandidaat en er zal toch wel één man bij de beste 5 komen... als het Harm al luktquote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef Re het volgende:
[..]
ik viel er bijna bij in slaap eigenlijk
Naomiquote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: Naomi, Aisha, Syarda, Davy, Ferry en Rick
Ik verbaas me er zelf overquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jouw hoofd zit wel strak in elkaar Vulture.
ik zie alleen maar vrouwen bij de top 6 geloof ikquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is de beste mannelijke kandidaat en er zal toch wel één man bij de beste 5 komen... als het Harm al lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |