abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207221
Hallo,
Ik zat net even naar Veronica te kijken en daar hoorde ik dat Bart vanochtend om 8 uur het Big Brother huis heeft verlaten !! Weet iemand of dit echt waar is ?

Groetjes van Mariska

zondag 24 oktober 1999 @ 10:29:00 #2
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_207222
Nee is niet waar ik was aan het zappen en toen kwam ik op veronica en toen zei dat mens het dat Jeroen een geintje maakte en dat Bart er nog in zit..helaas
pi_207223
Dit is nu in korte tijd de tweede topic die met het zelfde bericht opent. Laten we ons rustig houden. Er zijn klaarblijkelijk twee onafhankelijke leden geweest die het zelfde hebben gehoord bij veronica. nergens voorals nog is er enig bewijs. Het enige wat ik zelf heb waar genomen is Bart die gisteravond heel laat nog in de dagboekkamer is geweest. Indien waar zal de kat waarvan Bianca die zo graag wilde wel mede aanleiding zijn, dan wel de kapstop waar aan Bart het ophangt.
pi_207224
Karin dekt de ontbeidtafel voor 7 man.
Deze topic kan dus gesloten worden.
pi_207225
Hmm.. zou ik een beetje kinderachtig van 'm vinden..

Maar niemand kan bevestigen of het echt zo is? Want ik krijg allemaal mailtjes, maar als het niet waar is plaats ik het ook niet op FOK!

FOK!fossiel zondag 24 oktober 1999 @ 11:39:00 #6
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_207226
goh Jorma mag lekker alle mailtjes opvangen. Nog geen mailtje erover gehad

Maar volgens mij is Bart er nog gewoon. Als iemand het kan bevestigen dat ie er nog WEL is, kan het wel ff gepost worden (op Fok! zelf) dat Bart er nog WEL is ivm misverstanden etc?

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 24 oktober 1999 @ 12:43:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_207227
Bart net gezien op stream 1!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: