Nietus johquote:Op woensdag 19 december 2007 18:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zou het? Ik dacht dat artiesten altijd nationaal gebonden waren.
Zou best kunnen dat er in Frankrijk (en andere landen) ook al een CD van haar is uitgebracht, maar heb je daar dan een linkje of een plaatje van? In ieder geval is er bij het uitbrengen van deze CD (waarvan ook nog een andere versie bestaat, met een andere cover) een promotiecampagne geweest op de Duitse radio en TV, en ik denk niet dat ze dat zouden hebben gedaan als ze al was uitgezet of op het punt stond te worden uitgezet. En we wisten al dat ze een tijd in Duitsland heeft gewoond. Zodoende kunnen we concluderen dat ze in ieder geval begin 2004 nog in Duitsland woonde.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef Greys het volgende:
Riparius, misschien praat ik nu poep hoor, excuses dan alvast...maar ze heeft in Frankrijk ook in elk geval 1 CD uitgebracht en daar heeft ze nooit gewoond, toch? Dus op zich zegt het niet zoveel, ze kon ook al in Nederland wonen en toch in Duitsland een CD uitbrengen?
Ja, in Congo (voormalige kolonie van België) is Frans de officiële taal.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Greys het volgende:
Het is inderdaad waarschijnlijk dan ja, dat ze dus pas in 2004 of later in Nederland kwam wonen. En over die Franse CD was ik denk ik in de war met het feit dat ze in Congo Frans spreken (toch?). Dus het zal een franstalige CD zijn geweest en niet direct een CD 'in Frankrijk'
Nee, volgens Duitse bronnen op internet heeft ze de Nederlandse nationaliteit verkregen.quote:In Nederland zal ze toch wel een verblijfsvergunning hebben he? Niet dat ze straks in de finale staat en ineens uitgezet blijkt te zijn?
Mooi. Dan hoeven we daar in elk geval niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, in Congo (voormalige kolonie van België) is Frans de officiële taal.
[..]
Nee, volgens Duitse bronnen op internet heeft ze de Nederlandse nationaliteit verkregen.
Ik vind nu net een Duits interview met haar van 1 augustus 2003. Ook daar wordt gezegd dat ze de Nederlandse nationaliteit heeft gekregen. Ze woont dus al iets langer in Nederland dan ik dacht. De CD hierboven is kennelijk een rerelease van een CD die al in 2003 was uitgebracht.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoeven we daar in elk geval niet bang voor te zijn
Op zich spreekt ze best aardig Nederlands dan, als ze hier een jaar of drie woont. Dat accentje vind ik wel schattig.
Shake what your mother gave you and flaunt it!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik moet wel lachen om het Congolese filmaspectje in die clips.Zo typisch ook. Daar heeft ze dat dramatische uiterlijke aspect vandaan, da's duidelijk.
blingbling
More like hide what your mother gave you, straight your hair, wear a wig and lighten your skin (hoewel ik denk dat ze van nature zo redelijk licht is) en wear as much blingbling as you can. En dan op z'n fransquote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Shake what your mother gave you and flaunt it!
Dat hiden is dan niet zo goed gelukt in dat strakke gouden jurkje afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 19 december 2007 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
More like hide what your mother gave you, straight your hair, wear a wig and lighten your skin (hoewel ik denk dat ze van nature zo redelijk licht is) en wear as much blingbling as you can. En dan op z'n frans
Neeeee, dat is een van die dingen die je dan juist wel moet benadrukken. En daar is ook niks mis mee (hoewel ik het jurkje spuuglelijk vond). Meer die andere dingen die ik schreef. En vooral WIGS wigs wigs.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hiden is dan niet zo goed gelukt in dat strakke gouden jurkje afgelopen zaterdag
(Of bedoel je juist dat ze dat eerst moest en nu dus er expres tegenin gaat?)
Wie weet. parkinson, korsakoff, botox, sjaquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef daWeasel het volgende:
Jezus, die Jerny in de backstage show, zit ze onder de drugs ofzo?
Oeps, verkeerde topic.
Sandy?? Heb je internet op je mobiel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef raspetocha het volgende:
F***king Hebzuchtige B**** die alles al heeft bereikt.Moet en zal ook nog de overwinning hebben van een echte beginnende Idol.(kots)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |