abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 18:51:41 #176
163650 Greys
pi_55394632
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:43 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Zou het? Ik dacht dat artiesten altijd nationaal gebonden waren.
Nietus joh

Maar in de meeste gevallen heb je wel gelijk ja, eigenlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55394706
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef Greys het volgende:
Riparius, misschien praat ik nu poep hoor, excuses dan alvast... maar ze heeft in Frankrijk ook in elk geval 1 CD uitgebracht en daar heeft ze nooit gewoond, toch? Dus op zich zegt het niet zoveel, ze kon ook al in Nederland wonen en toch in Duitsland een CD uitbrengen?
Zou best kunnen dat er in Frankrijk (en andere landen) ook al een CD van haar is uitgebracht, maar heb je daar dan een linkje of een plaatje van? In ieder geval is er bij het uitbrengen van deze CD (waarvan ook nog een andere versie bestaat, met een andere cover) een promotiecampagne geweest op de Duitse radio en TV, en ik denk niet dat ze dat zouden hebben gedaan als ze al was uitgezet of op het punt stond te worden uitgezet. En we wisten al dat ze een tijd in Duitsland heeft gewoond. Zodoende kunnen we concluderen dat ze in ieder geval begin 2004 nog in Duitsland woonde.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 19:12:13 #178
163650 Greys
pi_55395150
Het is inderdaad waarschijnlijk dan ja, dat ze dus pas in 2004 of later in Nederland kwam wonen. En over die Franse CD was ik denk ik in de war met het feit dat ze in Congo Frans spreken (toch?). Dus het zal een franstalige CD zijn geweest en niet direct een CD 'in Frankrijk'

In Nederland zal ze toch wel een verblijfsvergunning hebben he? Niet dat ze straks in de finale staat en ineens uitgezet blijkt te zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55395403
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Greys het volgende:
Het is inderdaad waarschijnlijk dan ja, dat ze dus pas in 2004 of later in Nederland kwam wonen. En over die Franse CD was ik denk ik in de war met het feit dat ze in Congo Frans spreken (toch?). Dus het zal een franstalige CD zijn geweest en niet direct een CD 'in Frankrijk'
Ja, in Congo (voormalige kolonie van België) is Frans de officiële taal.
quote:
In Nederland zal ze toch wel een verblijfsvergunning hebben he? Niet dat ze straks in de finale staat en ineens uitgezet blijkt te zijn?
Nee, volgens Duitse bronnen op internet heeft ze de Nederlandse nationaliteit verkregen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 19:23:40 #180
163650 Greys
pi_55395520
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, in Congo (voormalige kolonie van België) is Frans de officiële taal.
[..]

Nee, volgens Duitse bronnen op internet heeft ze de Nederlandse nationaliteit verkregen.
Mooi. Dan hoeven we daar in elk geval niet bang voor te zijn
Op zich spreekt ze best aardig Nederlands dan, als ze hier een jaar of drie woont. Dat accentje vind ik wel schattig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55395724
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Mooi. Dan hoeven we daar in elk geval niet bang voor te zijn
Op zich spreekt ze best aardig Nederlands dan, als ze hier een jaar of drie woont. Dat accentje vind ik wel schattig.
Ik vind nu net een Duits interview met haar van 1 augustus 2003. Ook daar wordt gezegd dat ze de Nederlandse nationaliteit heeft gekregen. Ze woont dus al iets langer in Nederland dan ik dacht. De CD hierboven is kennelijk een rerelease van een CD die al in 2003 was uitgebracht.
pi_55395853
Ik moet wel lachen om het Congolese filmaspectje in die clips.
Zo typisch ook. Daar heeft ze dat dramatische uiterlijke aspect vandaan, da's duidelijk.
blingbling
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 19:32:59 #183
163650 Greys
pi_55395857
Riparius, we zoeken het tot de bodem uit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 19:35:33 #184
163650 Greys
pi_55395946
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik moet wel lachen om het Congolese filmaspectje in die clips.
Zo typisch ook. Daar heeft ze dat dramatische uiterlijke aspect vandaan, da's duidelijk.
blingbling
Shake what your mother gave you and flaunt it!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55396238
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Shake what your mother gave you and flaunt it!
More like hide what your mother gave you, straight your hair, wear a wig and lighten your skin (hoewel ik denk dat ze van nature zo redelijk licht is) en wear as much blingbling as you can. En dan op z'n frans
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 19:45:23 #186
163650 Greys
pi_55396338
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

More like hide what your mother gave you, straight your hair, wear a wig and lighten your skin (hoewel ik denk dat ze van nature zo redelijk licht is) en wear as much blingbling as you can. En dan op z'n frans
Dat hiden is dan niet zo goed gelukt in dat strakke gouden jurkje afgelopen zaterdag
(Of bedoel je juist dat ze dat eerst moest en nu dus er expres tegenin gaat?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55397212
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat hiden is dan niet zo goed gelukt in dat strakke gouden jurkje afgelopen zaterdag
(Of bedoel je juist dat ze dat eerst moest en nu dus er expres tegenin gaat?)
Neeeee, dat is een van die dingen die je dan juist wel moet benadrukken. En daar is ook niks mis mee (hoewel ik het jurkje spuuglelijk vond). Meer die andere dingen die ik schreef. En vooral WIGS wigs wigs.
Naar mijn smaak is het allemaal net effe iets te ordi. Maar dat vind ik over het algemeen wel van de Congolese muziekdinges, en dan vooral ook van alle dagelijkse wannabees die er dan ook dagelijks zo bijlopen.
(ja, ik ken dat wereldje een beetje).
Maar dat neemt niet weg dat ik haar echt goed vind.
Toen ik haar voor het eerst zag bij de audities, voor ik haar had horen zingen, dacht ik ook echt Hen je er weer zo een.
Maar toen ze haar strot open trok was ik om.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 19 december 2007 @ 20:42:56 #188
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55398373
Z|e was 4 ofzo toen ze naar Nederland kwamen. Ze heeft/had een conract met Edel (werken veel in Duitsland en Frankrijk). Dat verklaart de afzetmarkten.
pi_55473101
Ze is echt "F******King goed. Iedereen die zegt dat ze too much is is een conservatieve calvinistische boerenhollandse onzin uitkramer.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_55473168
Vind haar nog steeds heel erg goed, maar het optreden van vandaag vond ik niet echt spectaculair
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55473583
Ik vond het vanavond wat minder, er waren zowaar wat beperkingen van haar stem te horen. Ze is wel beter dan veel andere kandidaten.
That's all folks!
  zaterdag 22 december 2007 @ 21:41:14 #192
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_55473660
Ik vond het uiteraard weer verschrikkelijk, vooral die ijselijke gil aan het eind .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_55473714
Jezus, die Jerny in de backstage show, zit ze onder de drugs ofzo?

Oeps, verkeerde topic.
pi_55473830
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef daWeasel het volgende:
Jezus, die Jerny in de backstage show, zit ze onder de drugs ofzo?

Oeps, verkeerde topic.
Wie weet. parkinson, korsakoff, botox, sja
Over 100 jaar weet niemand het meer
  zaterdag 22 december 2007 @ 21:47:42 #195
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55473858
Ik wou dat het geluid beter was tijdens nathalie's performance. Wat slecht gemixt. De orkestband domineerde te veel.
  zaterdag 22 december 2007 @ 21:52:53 #196
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55474018
Ewa bradas. Vonden jullie haar ook zo goed. Ik zou het juist naar vinden als ze elke keer "spectaculair" uit de hoek komt; je moet weten wanneer dat gepast is en wanneer niet. Deze keer moest het ingetogener en dat was goed gelukt, met toch haar eigen stempel erop. Kortom TSOPPIEJOPPIE.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55474489
Gelukkig niet zo'n 'haal alles uit de kast' performance van haar...

Ze was goed!
Noot noot.
pi_55478294
F***king Hebzuchtige B**** die alles al heeft bereikt.Moet en zal ook nog de overwinning hebben van een echte beginnende Idol.(kots)
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:58:13 #199
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55478343
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef raspetocha het volgende:
F***king Hebzuchtige B**** die alles al heeft bereikt.Moet en zal ook nog de overwinning hebben van een echte beginnende Idol.(kots)
Sandy?? Heb je internet op je mobiel?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55478402
Nu Sandy exit is moet Nathalie het maar dubbel goedmaken. Maarja, dat zal wel weer tot een vroegtijdige exit leiden.. Nathalie deed het perfect, iets rustiger en gedoseerder dan vorige week maar nog steeds spetterend en super qua stem. Love her .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')