abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:47:19 #151
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55357356
En wat denken jullie van het rustige nummer op Imeem?
pi_55357401
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Ik ook, maar het is bijna een crime als je dat hier zegt.
Waarom is dat een crime in deze topic? Jullie branden andere kandidaten toch ook tot de grond af, dan is iedereen ook vrij om in dit topic te zeggen wat hij wil. Als het over jullie favorieten gaat blijkt het incasseringsvermogen ineens een stuk minder te zijn.
pi_55359187
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef hoM3r het volgende:
Het feit dat er zoveel discussie is over 1 performance geeft al aan dat het iets bijzonders was.
het was gewoon iets dat bij idols niet verwacht wordt denk ik....
en of het overdreven is of goed ingeleefd is een persoonlijke beschouwing...
maar heb het idee dat sommigen nog in het "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg"-riedeltje geloven...
het kan zijn dat haar intensiteit je irriteerd, maar dat ze een echte performer is staat buiten kijf lijkt me...
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:37:08 #154
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55359890
Heeft Henk-Jan ook al eens positief gedaan over een deelnemer van Idols? (deze editie dan?) Hij komt idd heel verzuurd over.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_55361247
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:25 schreef Riparius het volgende:
...

Waarschijnlijk zijn de meeste Idols-kijkers over een paar weken wel uitgekeken op Nathalie. En die kijkers bepalen uiteindelijk wie er wint (of toch niet?)
Dat ligt eraan hoe ze het aanpakt. Een concert waarbij een artiest 10 nummers lang staat te stuiteren werkt vermoeiend. Een paar stuiternummers afgewisseld met wat rustiger werk, heeft wat meer effect. Dan roepen mensen weer om die drukkere liedjes... Als ze slim is, bouwt ze het zo op...

[ Bericht 2% gewijzigd door _Arual_ op 18-12-2007 17:45:15 ]
pi_55364497
Weet iemand eigenlijk hoelang ze al in Nederland is?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 december 2007 @ 17:42:56 #157
163650 Greys
pi_55366238
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoelang ze al in Nederland is?
Ik vond net een Duitse biografie. Daarin stond o.a.
quote:
Die bildhübsche Kongolesin startete ihre musikalische Karriere bereits im Alter von zehn Jahren. Gemeinsam mit ihren Geschwistern feierte sie als "Makomas" riesige Erfolge in ihrer Heimat, dem Kongo und sie begeisterten Tausende von Menschen, die zu ihren positiven, vom Glauben inspirierten Popsongs feierten. Doch 1993 musste die Familie das Land verlassen. Diktatur und Bürgerkrieg trieben sie zuerst nach Deutschland, dann - als die Abschiebung drohte - weiter nach Holland. Als ihnen auch dort die Abschiebung drohte, wandte sich ihre Mutter mit einem Hilfsgesuch an die holländische Königin Beatrix. Die Familie erhielt schließlich die holländische Staatsbürgerschaft. Im Kongo blieben ihnen ihre Fans treu und sie traten dort alleine im letzten Jahr zweimal vor jeweils zwanzigtausend begeisterten Fans auf.
Dus in 1993 ging ze met haar familie naar Duitsland en daarna, 'toen uitzetting dreigde', naar Nederland.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:43:43 #158
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55366253
Dat verklaart dus ook haar soms wat warrige (doch charmante ) voorkomen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:26:29 #159
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55368660
Nathalie: "Ik ga alles geven"

!

Ik ga die microfoon opeten!!
  woensdag 19 december 2007 @ 10:59:30 #160
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55382304
Ik heb toch het idee dat zij geen finale gaat halen. Ze is nu even populair maar de vraag is of ze dat vast kan houden. Ook zou haar wat overdreven uiterlijk en manier van zingen haar de das oom kunnen doen. Nederlanders houden niet van overdreven dus als ze zich niet wat meer aanpast en wat rustiger gaat worden dan is het voor haar sneller afgelopen den men denkt.
pi_55383953
denk dat ze de finale ook niet gaat halen, van alles teveel, nederland is geen amerika waar ze wel van dit soort types houden.
alhoewel, betwijfel of nathalie wel in de american idols goed zal scoren, de concurrentie is daar moordend, ze zijn (over het algemeen) nog mooier kunnen vaak evenaren met de whitney houstons (in haar betere tijden) etc
ik vind haar wel grappig, maar ze zal niet in de finale terecht komen. dan maar nikki
  woensdag 19 december 2007 @ 14:31:28 #162
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55387924
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef marky het volgende:
Ik heb toch het idee dat zij geen finale gaat halen. Ze is nu even populair maar de vraag is of ze dat vast kan houden. Ook zou haar wat overdreven uiterlijk en manier van zingen haar de das oom kunnen doen. Nederlanders houden niet van overdreven dus als ze zich niet wat meer aanpast en wat rustiger gaat worden dan is het voor haar sneller afgelopen den men denkt.
Joh, na Jamai wonnen gewoon de twee 'overdreven/arrogante' deelnemers hoor (Boris en Raffa). Met name Boris was anders overdreven dan Nathalie, maar wel waren beiden echt niet zo lekker nuchter als hun concurrenten (Maud en Flora).
  woensdag 19 december 2007 @ 14:46:45 #163
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55388320
Henkjan continues:

Geeft niet hoor. Ik ben het helemaal met jullie eens. Het leek een persiflage inderdaad. En dit nummer ga je niet persifleren of belachelijk maken. Nou, Nathalie deed dat wel. Maar in de clipjes op Youtube van Makoma bewijst ze dat ze het wel degelijk kan...
Zo Amanda, ik heb weer eens gejureerd.
pi_55388341
Ik denk ook niet dat ze de finale haalt. Als zelfs in Amerika de LaKisha's en de Mandisa's er vroegtijdig uitliggen, dan denk ik niet dat Nathalie hier verandering in gaat brengen.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:17:24 #165
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55388986
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk ook niet dat ze de finale haalt. Als zelfs in Amerika de LaKisha's en de Mandisa's er vroegtijdig uitliggen, dan denk ik niet dat Nathalie hier verandering in gaat brengen.
Wat weet jij er nu van?! !!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_55389210
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef BVO het volgende:

[..]

Joh, na Jamai wonnen gewoon de twee 'overdreven/arrogante' deelnemers hoor (Boris en Raffa). Met name Boris was anders overdreven dan Nathalie, maar wel waren beiden echt niet zo lekker nuchter als hun concurrenten (Maud en Flora).
Maar welke boris bedoelen jullie nu steeds? Keep the soul alive boris? Ik hoor steeds slechte dingen over hem, maar dat was toch een stille muzieknerd??
A little bit hateful
pi_55389227
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Wat weet jij er nu van?! !!!
o
pi_55389262
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Maar welke boris bedoelen jullie nu steeds? Keep the soul alive boris? Ik hoor steeds slechte dingen over hem, maar dat was toch een stille muzieknerd??
boris en raffaela waren met optredens niet zo hysterisch als nathalie, je kunt ze niet vergelijken met nathalie
  woensdag 19 december 2007 @ 15:30:24 #169
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55389271
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Boris (correctie: Bo-Rush) was een arrogante kwal en had toch echt niet de leuke lieve nuchtere normale uitstraling als Jamai of Flora of Maud. Wat dat betreft dus een overeenkomst met Nathalie.
pi_55389562
Ah ok, nu je het zegt, het was geen aardige aandoenlijke knul ofzo.
A little bit hateful
pi_55389634
kunt ze niet met elkaar vergelijken vind ik, nathalie's optreden vind ik erg overdreven, haar theatrale gedrag alles bij haar is gewoon teveel, teveel tieten teveel haar te dik te veel geschreeuw, haha
  woensdag 19 december 2007 @ 15:47:51 #172
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55389712
Het gaat toch ook niet om een 1-op-1 vergelijking. Dat Boris niet teveel tieten had snap ik zelf ook wel .
Het gaat om het principe; Nederland hoeft niet per se te kiezen voor de underdog/meest nuchtere sympathieke kanidaat, iets dat na bijv. Jamai wel altijd gedacht werd. Daarmee zeg ik niet dat Nathalie winnen gaat, maar wel dat "Nederlanders houden niet van overdreven" de vorige keren relatief gezien niet is opgegaan, omdat er gekozen werd voor de meer uitgesproken kandidaat.
pi_55393193
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond net een Duitse biografie. Daarin stond o.a.
[..]

Dus in 1993 ging ze met haar familie naar Duitsland en daarna, 'toen uitzetting dreigde', naar Nederland.
Kennelijk woont ze nog niet zo lang in Nederland, want in 2004 is er nog een CD van haar uitgebracht in Duitsland:

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 18:42:10 #174
163650 Greys
pi_55394413
Riparius, misschien praat ik nu poep hoor, excuses dan alvast... maar ze heeft in Frankrijk ook in elk geval 1 CD uitgebracht en daar heeft ze nooit gewoond, toch? Dus op zich zegt het niet zoveel, ze kon ook al in Nederland wonen en toch in Duitsland een CD uitbrengen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55394461
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef Greys het volgende:
Riparius, misschien praat ik nu poep hoor, excuses dan alvast... maar ze heeft in Frankrijk ook in elk geval 1 CD uitgebracht en daar heeft ze nooit gewoond, toch? Dus op zich zegt het niet zoveel, ze kon ook al in Nederland wonen en toch in Duitsland een CD uitbrengen?
Zou het? Ik dacht dat artiesten altijd nationaal gebonden waren.
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')