Waarom is dat een crime in deze topic? Jullie branden andere kandidaten toch ook tot de grond af, dan is iedereen ook vrij om in dit topic te zeggen wat hij wil. Als het over jullie favorieten gaat blijkt het incasseringsvermogen ineens een stuk minder te zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is bijna een crime als je dat hier zegt.
het was gewoon iets dat bij idols niet verwacht wordt denk ik....quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef hoM3r het volgende:
Het feit dat er zoveel discussie is over 1 performance geeft al aan dat het iets bijzonders was.
Dat ligt eraan hoe ze het aanpakt. Een concert waarbij een artiest 10 nummers lang staat te stuiteren werkt vermoeiend. Een paar stuiternummers afgewisseld met wat rustiger werk, heeft wat meer effect. Dan roepen mensen weer om die drukkere liedjes... Als ze slim is, bouwt ze het zo op...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:25 schreef Riparius het volgende:
...
Waarschijnlijk zijn de meeste Idols-kijkers over een paar weken wel uitgekeken op Nathalie. En die kijkers bepalen uiteindelijk wie er wint (of toch niet?)
Ik vond net een Duitse biografie. Daarin stond o.a.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoelang ze al in Nederland is?
Dus in 1993 ging ze met haar familie naar Duitsland en daarna, 'toen uitzetting dreigde', naar Nederland.quote:Die bildhübsche Kongolesin startete ihre musikalische Karriere bereits im Alter von zehn Jahren. Gemeinsam mit ihren Geschwistern feierte sie als "Makomas" riesige Erfolge in ihrer Heimat, dem Kongo und sie begeisterten Tausende von Menschen, die zu ihren positiven, vom Glauben inspirierten Popsongs feierten. Doch 1993 musste die Familie das Land verlassen. Diktatur und Bürgerkrieg trieben sie zuerst nach Deutschland, dann - als die Abschiebung drohte - weiter nach Holland. Als ihnen auch dort die Abschiebung drohte, wandte sich ihre Mutter mit einem Hilfsgesuch an die holländische Königin Beatrix. Die Familie erhielt schließlich die holländische Staatsbürgerschaft. Im Kongo blieben ihnen ihre Fans treu und sie traten dort alleine im letzten Jahr zweimal vor jeweils zwanzigtausend begeisterten Fans auf.
Joh, na Jamai wonnen gewoon de twee 'overdreven/arrogante' deelnemers hoor (Boris en Raffa). Met name Boris was anders overdreven dan Nathalie, maar wel waren beiden echt niet zo lekker nuchter als hun concurrenten (Maud en Flora).quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef marky het volgende:
Ik heb toch het idee dat zij geen finale gaat halen. Ze is nu even populair maar de vraag is of ze dat vast kan houden. Ook zou haar wat overdreven uiterlijk en manier van zingen haar de das oom kunnen doen. Nederlanders houden niet van overdreven dus als ze zich niet wat meer aanpast en wat rustiger gaat worden dan is het voor haar sneller afgelopen den men denkt.
Wat weet jij er nu van?!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk ook niet dat ze de finale haalt. Als zelfs in Amerika de LaKisha's en de Mandisa's er vroegtijdig uitliggen, dan denk ik niet dat Nathalie hier verandering in gaat brengen.
Maar welke boris bedoelen jullie nu steeds? Keep the soul alive boris? Ik hoor steeds slechte dingen over hem, maar dat was toch een stille muzieknerd??quote:Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, na Jamai wonnen gewoon de twee 'overdreven/arrogante' deelnemers hoor (Boris en Raffa). Met name Boris was anders overdreven dan Nathalie, maar wel waren beiden echt niet zo lekker nuchter als hun concurrenten (Maud en Flora).
boris en raffaela waren met optredens niet zo hysterisch als nathalie, je kunt ze niet vergelijken met nathaliequote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar welke boris bedoelen jullie nu steeds? Keep the soul alive boris? Ik hoor steeds slechte dingen over hem, maar dat was toch een stille muzieknerd??
Boris (correctie: Bo-Rush) was een arrogante kwal en had toch echt niet de leuke lieve nuchtere normale uitstraling als Jamai of Flora of Maud. Wat dat betreft dus een overeenkomst met Nathalie.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar welke boris bedoelen jullie nu steeds? Keep the soul alive boris? Ik hoor steeds slechte dingen over hem, maar dat was toch een stille muzieknerd??
Kennelijk woont ze nog niet zo lang in Nederland, want in 2004 is er nog een CD van haar uitgebracht in Duitsland:quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond net een Duitse biografie. Daarin stond o.a.
[..]
Dus in 1993 ging ze met haar familie naar Duitsland en daarna, 'toen uitzetting dreigde', naar Nederland.
Zou het? Ik dacht dat artiesten altijd nationaal gebonden waren.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef Greys het volgende:
Riparius, misschien praat ik nu poep hoor, excuses dan alvast...maar ze heeft in Frankrijk ook in elk geval 1 CD uitgebracht en daar heeft ze nooit gewoond, toch? Dus op zich zegt het niet zoveel, ze kon ook al in Nederland wonen en toch in Duitsland een CD uitbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |