Ik ook, maar het is bijna een crime als je dat hier zegt.quote:Op maandag 17 december 2007 21:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben het wel met hem eens eigenlijk.
A whoooooooooooooooooole lotta, zelfs!quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan veel zeggen, je kan er niet van houden, je kan een pesthekel hebben aan Nathalie, maar een ding is zeker; er zat wel soul in.
Dat is NIET het commentaar van Henk-Jan Smits maar van een random poster die op zijn weblogs reageert!quote:Op maandag 17 december 2007 21:21 schreef happyme28 het volgende:
Commentaar van Henk Jan Smits op zijn web-log over het optreden van Nathalie:
Ja, ze mag blij zijn dat ik niet in de jury zit. Wat een verkrachting van zo'n mooi nummer. Daar moet je echt inlevingsvermogen voor hebben. Jennifer Hudson zingt het in de film (Dreamgirls) met zoveel bezieling en Jennifer Holliday op de soundtrack van de musical ook. Zelfs de uitvoering van de 11-jarige Bianca Ryan tijdens America's Got Talent is vol dynamiek, waardoor je kippevel krijgt. Gisteren moest ik vooral aan July van Idols 1 denken. Goed maar totaal over de top en zonder echte soul...
Geplaatst door: Henkjan Smits | 16 december 2007 om 13:00
Ik ben het wel met hem eens eigenlijk.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 17 december 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Henk-Jan Smits is vooral goed om alles waar hij niks meer mee te maken heeft af te zeiken. Toen hij in X-factor zat was Idols ineens een kutprogramma want hij kon hier echt van iemand een ster maken... nou dat hebben we gezien. Sharon Kips toont haar Evangelische kruis alleen bij de EO en bij bijeenkomsten van Pinkerstergemeente Aan het Kruis genageld. Niet dat ik daar rouwig om ben maar het is zo goedkoop commentaar leveren.
Deze meid heeft meer talent in haar rechter teennagel dan Sharon Kips in haar hele lijf inclusief leverworst en dan durft mijnheer te beweren dat het niks is... ga maar lekker naar je kansloze talentjes van SYWBAP die niet eens drie tellen een zuivere toon kunnen vasthouden en een carriere opbouwen van 13-in-een-dozijn-jengelmuziek
Henk-Jan Smits
Onjuist, de plaatser staat onder de post. Kijk maar bij laatste berichten, daar staat Henkjan ook bij dit bericht.quote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Dat is NIET het commentaar van Henk-Jan Smits maar van een random poster die op zijn weblogs reageert!
Geplaatst door: Jordy Caris | 15 december 2007 om 23:30
Ja, ze mag blij zijn dat ik niet in de jury zit. Wat een verkrachting van zo'n mooi nummer. Daar moet je echt inlevingsvermogen voor hebben. Jennifer Hudson zingt het in de film (Dreamgirls) met zoveel bezieling en Jennifer Holliday op de soundtrack van de musical ook. Zelfs de uitvoering van de 11-jarige Bianca Ryan tijdens America's Got Talent is vol dynamiek, waardoor je kippevel krijgt. Gisteren moest ik vooral aan July van Idols 1 denken. Goed maar totaal over de top en zonder echte soul...
Dat moet ze, zoals Eric gisteravond al zei, ook niet te vaak doen. Sowieso een gek mens, maar wel lekker gek.
De CDP van Idols eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]HJ
verzuurde ex-mod is het gewoon
# Blizz Dat moet ze, zoals Eric gistquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Dat is NIET het commentaar van Henk-Jan Smits maar van een random poster die op zijn weblogs reageert!
Geplaatst door: Jordy Caris | 15 december 2007 om 23:30
Dat moet ze, zoals Eric gisteravond al zei, ook niet te vaak doen. Sowieso een gek mens, maar wel lekker gek.
Ben toch benieuwd of je dit over een paar weken ook nog zegt, want als ze dit niet meer gaat evenaren ziet het er voor haar toch niet zo kansrijk uit. Maar vooral dacht ik al tijdens haar optreden dat het gewoon too much was. Niet alleen als ze dit steeds zo blijft doen (zoals Eric ook al zei na afloop), maar deze keer ook al. Ik vrees dat ze niet echt in staat is iets 'klein' of ingetogen neer te zetten. I'm telling you, she is not going to win!quote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het fragment van Nathalie nog maar eens terug zitten kijken en het is toch echt wel het meest fantastische optreden uit de Idols-geschiedenis
Raffaëla en Maud komen binnenkort allebei met een nieuw album. En Raffaëla is trouwens komende zaterdag te zien in Idols.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef J-net het volgende:
Ik denk dat HJ gewoon vet jaloers is dat er dit keer in Idols wel iemand zit die het langer dan 1 of 2 albums gaat volhouden. Jamai is nu een musicalster, net als Jim, Hind is ook nog geen A ster (wel meeste potentie), Boris blijft in het C artiesten circuit hangen, Maud hockeyt en zingt nog steeds beetje zomaar, Raffaella... wie? en Floortje doet mee aan dansen op het ijs (om haar bekendheid weer nieuw leven in te blazen).
Maaike Jansen (verdiend, maar Tessa van Tol vond ik leuker).quote:En om over de Xfactor kandidaten het maar niet te hebben. Ik zou niet eens weten wie dit jaar SYWAPS heeft gewonnen eigenlijk......
Zou best kunnen ja. Maar zo te zien heeft ze Idols niet eens nodig.quote:en dan nu een ster waar heel Nederland het al over heeft en de live shows zijn nog niet eens begonnen..... Nathalie heeft een gouden strot en de potentie om internationaal ook door te breken, zoals Jerney ook al zei.
HJ is jaloers, stinkend jaloers.
En dat zullen meer mensen denken. Waarschijnlijk zijn de meeste Idols-kijkers over een paar weken wel uitgekeken op Nathalie. En die kijkers bepalen uiteindelijk wie er wint (of toch niet?)quote:blijft wel dat ik Nikki nog leuker vindt dan Nathalie, en dat komt weer omdat ik Nathalie als persoon niet zo heel super vindt en ook dat maffe accentje niet waardeer, maar haar zangtalenten des te meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |