quote:Op zondag 16 december 2007 23:16 schreef suus21 het volgende:
wat is dat gezeur over die adlipjes? ofzoiets...
there you go.quote:In music, this instruction appears in sheet music to indicate that a part can be left out, such as an unnecessary accompaniment or that a passage is to be played in free time rather than in strict tempo. This kind of freedom with the beat for expressive ends, when not explicitly indicated by the composer, is known in classical music as rubato. The expression repeat ad libitum means that a passage may be repeated an arbitrary number of times.
More generally, the phrase ad libitum can be used to indicate an improvisation.
Amazing Grace.quote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Svensational het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat ze bij de auditie zingt?
Amazing Gracequote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Svensational het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat ze bij de auditie zingt?
Ja, love it!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:09 schreef jpg97 het volgende:
Ze zingt absoluut goed, maar haar "performance" is echt té over the top.
Ze maakt een karikatuur van zichzelf.
Klopt:quote:Op maandag 17 december 2007 07:29 schreef LeBeau het volgende:
"And I Am Telling You I'm Not Going" HOORT gewoon over the top performed te worden. Het is gewoon een beetje een wanhopige en wat trieste smeekbede, en Nathalie heeft het nummer (volgens mij) vaak genoeg gezongen in een musical om dat helemaal goed neer te kunnen zetten. Het lijkt me sterk dat ze dit gaat doen tijdens andere nummers, dus eigenlijk snap ik Erik's commentaar ook niet helemaal. Tijdens haar auditie, chorusline, trio en solo was ze niet zo "overdreven" als tijdens de eerste liveshow.
Inderdaad, heb geen idee. Maar werd er wel gek van.quote:Op zondag 16 december 2007 23:16 schreef suus21 het volgende:
wat is dat gezeur over die adlipjes? ofzoiets...
Nou, ik vind dat nog iets te vroeg om te zeggen, het is natuurlijk wel een nummer dat ze ontzettend vaak heeft gezongen dus ik ben wel benieuwd hoe ze het de volgende weken gaat doen...quote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Blijkt ze uiteindelijk gewoon de beste Idols-kandidate ever te zijn.
Volgens mij van X-factor.quote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die Genelva, was/is dat ook geen Idols deelneemster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |