Ja! Ja! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 16 december 2007 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik denk trouwens wel dat dit vanavond de meest legendarische performance tijdens 4 edities Idols is he?
Nou, echt niet.quote:Op zondag 16 december 2007 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik denk trouwens wel dat dit vanavond de meest legendarische performance tijdens 4 edities Idols is he?
Jij denkt dat ze volgende week nóg beter zal zijn?quote:
Er schiet me zo niks te binnen, dus dat legendarische hebben we mijnsinziens nog niet gehad.quote:Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze volgende week nóg beter zal zijn?![]()
(Welk optreden dan wel, volgens jou? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar!)
Dat klinkt lekkerder inderdaad. Maar gisteren vond ik het niets.quote:Op zondag 16 december 2007 16:48 schreef oYo het volgende:
Wat dacht je van ingetogen zoals hier...
http://www.youtube.com/watch?v=ApKJxx95_MA
Joh, lul niet, je kan het door je saaie smaak ruk vinden, maar je vergeet het niet.quote:Op zondag 16 december 2007 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er schiet me zo niks te binnen, dus dat legendarische hebben we mijnsinziens nog niet gehad.
Dit optreden ben ik zo weer vergeten denk ik. En als men me eraan herinnert dan zie ik Nathalie weer heel erg schokkerig bewegen en raar doen. Ik vind dit gekunstel niks en zeker niet werelds.
Eng maar hilarisch en briljantquote:Op zondag 16 december 2007 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Toen ze helemaal stond te trillen, inclusief tieten en haar, datw as toch gewoon eng?!
Ik miste je aanwezigheid in IDO tijdens haar performance.quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb nog helemaal niet geadoreerd in dit topic!![]()
![]()
Ik heb het net via internet gekeken en eventjes voelde ik mij niet meer brakquote:Op zondag 16 december 2007 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik miste je aanwezigheid in IDO tijdens haar performance.
Raffa was briljant, maar kom op... hier had iedereen echt zoiets van; WTF gebeurt hier?quote:Op zondag 16 december 2007 00:27 schreef BVO het volgende:
Al die hoofdbewegingen ook; echt perfect!quote:Op zondag 16 december 2007 17:36 schreef BVO het volgende:
Zoals ik al zei;
[..]
Raffa was briljant, maar kom op... hier had iedereen echt zoiets van; WTF gebeurt hier?
Dat is er de afgelopen 2 jaar al wel geweest (maar dan alleen over dat seizoen, en in de eerste rondes veel werk kan ik je verzekeren) maar misschien is een best-performance-ever tournament ook een goed idee.quote:Op zondag 16 december 2007 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het net via internet gekeken en eventjes voelde ik mij niet meer brakWát geniaal was dat zeg!
![]()
![]()
![]()
Echt, fuck die hatersDit optreden mag in het rijtje bij Raffa's Disco Inferno
![]()
Eigenlijk zou dat wel een tof tournament zijn: beste/meest spraakmakende optreden in een Idols-liveshow.
klopt inderdaad. Om Simon Cowell te quoten: "That was in a different league"quote:Op zondag 16 december 2007 17:36 schreef BVO het volgende:
Zoals ik al zei;
[..]
Raffa was briljant, maar kom op... hier had iedereen echt zoiets van; WTF gebeurt hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |