Echt ongelofelijk goed.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Volledige studioversie in MP3:
Nathalie Makoma - And I'm telling you
Kijk eens http://www.dsprivilege.nl/mp3/quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk goed.
Heb je nog meer van die volledige studioversies?(gezien de link vast niet..
)
En daar word ik dus zó kriebelig van. Dat het in Nederland allemaal zo gewoontjes moet zijn, zo alledaags. 'Wat is ze lekker normaal'. 'Ze doet me zo denken aan mijn buurvrouw, zo'n lekker doorsnee meid.' "En echt niet arrogant, maar juist zo bescheiden!'quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bah, heb een hekel aan zulke overdreven negerinnen. Ook too much voor Nederland.
nee hoorquote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En daar word ik dus zó kriebelig van. Dat het in Nederland allemaal zo gewoontjes moet zijn, zo alledaags. 'Wat is ze lekker normaal'. 'Ze doet me zo denken aan mijn buurvrouw, zo'n lekker doorsnee meid.' "En echt niet arrogant, maar juist zo bescheiden!'
Ik ben die Mauds, die Floortjes, dievolledig zat. En weet dat ik daarin zowat alleen sta. Zucht.
SO true. Ikvind het echt verbazingwekkend dat er mensen zijn - en zo rondlezend zijn het er best veel - die Nathalie níet by far de beste vinden. Ze IS namelijk by far de beste, toegegeven, het niveau van de kandidaten is nog nooit zo hoog geweest maar zelfs tussen die goede kandidaten steekt zij er met kop en schouders bovenuit. Sterker nog, ik denk dat zij een van de allerbeste finalisten wereldwijd is, ze is qua stem bijvoorbeeld veeeeeeeeeel beter dan Leona Lewis die dor Simon Cowell de beste kandidaat ooit genoemd werd. Voor Nederland is ze echter veel te zwart, dat kan je op je klompen aan voelen komen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En daar word ik dus zó kriebelig van. Dat het in Nederland allemaal zo gewoontjes moet zijn, zo alledaags. 'Wat is ze lekker normaal'. 'Ze doet me zo denken aan mijn buurvrouw, zo'n lekker doorsnee meid.' "En echt niet arrogant, maar juist zo bescheiden!'
Ik ben die Mauds, die Floortjes, dievolledig zat. En weet dat ik daarin zowat alleen sta. Zucht.
quote:Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Enige minpuntje: haar jurk, ze leek wel een Hema-worstje in kerstcadeaupapier.
Je moet er maar net van houden. Goed of niet, ik kan er niet naar luisteren.quote:Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef Shitney het volgende:
[..]
SO true. Ikvind het echt verbazingwekkend dat er mensen zijn - en zo rondlezend zijn het er best veel - die Nathalie níet by far de beste vinden. Ze IS namelijk by far de beste, toegegeven, het niveau van de kandidaten is nog nooit zo hoog geweest maar zelfs tussen die goede kandidaten steekt zij er met kop en schouders bovenuit. Sterker nog, ik denk dat zij een van de allerbeste finalisten wereldwijd is, ze is qua stem bijvoorbeeld veeeeeeeeeel beter dan Leona Lewis die dor Simon Cowell de beste kandidaat ooit genoemd werd. Voor Nederland is ze echter veel te zwart, dat kan je op je klompen aan voelen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |