abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55304411
ze doet verschrikkelijk overdreven, irritatie-gehalte bij haar is erg hoog
pi_55304412
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Volledige studioversie in MP3:
Nathalie Makoma - And I'm telling you
Echt ongelofelijk goed.

Heb je nog meer van die volledige studioversies? (gezien de link vast niet.. )
  zondag 16 december 2007 @ 00:27:22 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55305220
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Echt ongelofelijk goed.

Heb je nog meer van die volledige studioversies? (gezien de link vast niet.. )
Kijk eens http://www.dsprivilege.nl/mp3/

Ik denk trouwens wel dat dit vanavond de meest legendarische performance tijdens 4 edities Idols is he?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55305243
Ik vond het een afschuwelijk en schreeuwerig nummer wat ze vandaag zong, maar haarzelf vind ik verder heel tof. Lekker gek, sympathiek en zelfverzekerd, en een geweldige stembeheersing. Eén van m'n favorieten.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_55305659

pi_55306132
Bah, heb een hekel aan zulke overdreven negerinnen . Ook too much voor Nederland.
  ESF Reporter zondag 16 december 2007 @ 01:29:09 #32
87554 Cee
Welluk?
pi_55306391
Nou, ik ben om!
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze "And I am telling you" aan zou kunnen maar ik had het duidelijk mis! Super.

Enne, voor degenen die haar optreden overdreven vonden, het was nog bedeesd vergeleken met het origineel. Kijk eerst maar eens daar naar.

De jury had wel gelijk dat ze dit niet iedere week moet proberen want dat is 'too much'.
pi_55307042
Ik vind haar irritant, schreeuwerig, arrogant en dom. Maar ze kan ongelofelijk goed zingen en er stáát gewoon iemand op het podium, geweldig is dat wel. Ze zal best ver kunnen komen.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_55308192
Aretha Franklin-achtige sound
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 16 december 2007 @ 11:00:29 #35
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55309004
Er zijn vele kijkertjes die niet doorhebben dat het nummer uit de musical Dreamgirls komt en ook Effie in die rol heftig tekeer gaat omdat ze het niet pikt dat ze moet gaan...

Hoort bij het nummer gastjes!

Ze komt straks wel met wat emonummertjes.

BVO, je mag best de credits geven aan diegene die het nummer online vond.
  zondag 16 december 2007 @ 11:29:00 #36
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55309361
Er heeft nog nooit iemand op het Idols podium gestaan die zó'n optreden heeft neergezet. Over de top? Misschien, maar er staat iemand. Ze zingt met haar hele lichaam en ik voelde het gewoon.

Maar wat Eric (was het Eric?) zei, ze moet ook leren matigen, als afwisseling, en dan is het perfect.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 16 december 2007 @ 11:48:06 #37
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55309674
Wie nog even wil nagenieten...

http://www.youtube.com/watch?v=VoQfuiwnw-s
  zondag 16 december 2007 @ 12:25:18 #38
198794 -Liss
free your mind & you will
pi_55310376
Overweldigend, super, de beste.
Ik heb er geen andere woorden voor.
Wat ben ik blij met haar!
;;
pi_55310502
Geboren entertainer.
Die komt zonder Idols ook wel ergens aan de bak.

Ik vond haar optreden wel leuk maar het is niet echt mijn smaak.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_55310678
quote:
Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bah, heb een hekel aan zulke overdreven negerinnen . Ook too much voor Nederland.
En daar word ik dus zó kriebelig van. Dat het in Nederland allemaal zo gewoontjes moet zijn, zo alledaags. 'Wat is ze lekker normaal'. 'Ze doet me zo denken aan mijn buurvrouw, zo'n lekker doorsnee meid.' "En echt niet arrogant, maar juist zo bescheiden!'

Ik ben die Mauds, die Floortjes, die volledig zat. En weet dat ik daarin zowat alleen sta. Zucht.
pi_55310736
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

En daar word ik dus zó kriebelig van. Dat het in Nederland allemaal zo gewoontjes moet zijn, zo alledaags. 'Wat is ze lekker normaal'. 'Ze doet me zo denken aan mijn buurvrouw, zo'n lekker doorsnee meid.' "En echt niet arrogant, maar juist zo bescheiden!'

Ik ben die Mauds, die Floortjes, die volledig zat. En weet dat ik daarin zowat alleen sta. Zucht.
nee hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55310779
nee hoor
A little bit hateful
  zondag 16 december 2007 @ 12:47:45 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55310834
Het was fantastisch!

Maar... meer voor Xfactor dan voor Idols... Het idols publiek is niet het Tina Turner publiek. XFA publiek ook niet trouwens, maar goed, daar pretendeerde men in eerste instantie nog dat ze op zoek waren naar 'een talent' en niet perse een popidool.

Dus als ze idd niet matigt maar op deze toer door gaat vrees ik het ergste voor haar.
pi_55310882
Teringtyfus, zij was echt ZO goed! Heb het hele optreden met ingehouden adem lopen kijken, zeg maar allerlei soort emoties kwamen naar boven. Echt, de komende rondes hebben weinig zin, want de rest verbleekt gewoon bij haar, zelfs goede zangeressen als Sandy en Charlene. Nathalie moet dit wel winnen, anders verklaar ik Nederland voor gek.
En zoals Jerney ook zei, deed ze me idd echt aan Tina Turner denken. Enige minpuntje: haar jurk, ze leek wel een Hema-worstje in kerstcadeaupapier. Maar het is haar vergeven .
  zondag 16 december 2007 @ 12:50:53 #45
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_55310895
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

SO true. Ikvind het echt verbazingwekkend dat er mensen zijn - en zo rondlezend zijn het er best veel - die Nathalie níet by far de beste vinden. Ze IS namelijk by far de beste, toegegeven, het niveau van de kandidaten is nog nooit zo hoog geweest maar zelfs tussen die goede kandidaten steekt zij er met kop en schouders bovenuit. Sterker nog, ik denk dat zij een van de allerbeste finalisten wereldwijd is, ze is qua stem bijvoorbeeld veeeeeeeeeel beter dan Leona Lewis die dor Simon Cowell de beste kandidaat ooit genoemd werd. Voor Nederland is ze echter veel te zwart, dat kan je op je klompen aan voelen komen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_55310902
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Enige minpuntje: haar jurk, ze leek wel een Hema-worstje in kerstcadeaupapier.
!
pi_55311107
Die jurk vond ik ook vreselijk. En ik hou sowieso niet zo van haar uiterlijk. Maar zingen KAN ze. En ik hou wel van die, wat anderen overdreven manier noemden, manier van zingen. Ze haalt het uit haar tenen en geeft het heel haar hart.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 16 december 2007 @ 13:12:59 #48
88233 Steve
Still the best.
pi_55311318
Toen ze helemaal stond te trillen, inclusief tieten en haar, datw as toch gewoon eng?!
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_55311325
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef Shitney het volgende:

[..]

SO true. Ikvind het echt verbazingwekkend dat er mensen zijn - en zo rondlezend zijn het er best veel - die Nathalie níet by far de beste vinden. Ze IS namelijk by far de beste, toegegeven, het niveau van de kandidaten is nog nooit zo hoog geweest maar zelfs tussen die goede kandidaten steekt zij er met kop en schouders bovenuit. Sterker nog, ik denk dat zij een van de allerbeste finalisten wereldwijd is, ze is qua stem bijvoorbeeld veeeeeeeeeel beter dan Leona Lewis die dor Simon Cowell de beste kandidaat ooit genoemd werd. Voor Nederland is ze echter veel te zwart, dat kan je op je klompen aan voelen komen.
Je moet er maar net van houden. Goed of niet, ik kan er niet naar luisteren.
pi_55312098
Ik blijf haar gewoon eng vinden.
Het is me allemaal veeeeeeeeeeeel te overdreven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')