Jij bent zeker ook zo'n bruine reetroeierquote:Op zondag 16 december 2007 19:16 schreef TheVulture het volgende:
-2 Giechel_Ho omdat ik die ergens een homo-onvriendelijke opmerking zag maken
quote:Op zondag 16 december 2007 19:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n bruine reetroeier
Jezus, hoe oud ben jij.... 11 ofzoquote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Flikkers zoals jij maken van eenDjim
een ster
![]()
Wat gaat jou dat aan? Mag ik mij misschien ook eens puberaal laten gaan tijdens Idols? En wat kan jou het schelen als dat niet op dezelfde manier als die kontspreidende homopubers isquote:Op zondag 16 december 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij.... 11 ofzo
Giechel, psst. Rustig.quote:Op zondag 16 december 2007 19:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat aan? Mag ik mij misschien ook eens puberaal laten gaan tijdens Idols? En wat kan jou het schelen als dat niet op dezelfde manier als die kontspreidende homopubers is
Dark_Angelus -8 (werkelijk nog nooit van deze brutale kuthond gehoordquote:Op zondag 16 december 2007 19:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Giechel, psst. Rustig.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef Deceit het volgende:
-2 Giechel_Ho, hij is homo onvriendelijk in zijn posts
-2 Tha_Erik, bevalt me niet qua poster
Dat van die Oscars is al heel lang geleden volgens mijquote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Liquidootje het volgende:
+2: TheVulture omdat ie altijd in shows rond hangt en volgens de oscars destijds mee heeft gekeken tot ver in de ochtend.
Ik was toen "nieuw" op fokquote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat van die Oscars is al heel lang geleden volgens mij(ik weet het namelijk zelf niet meer
)
Thanks
Fix0rtquote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef Zhenar het volgende:
-Vaduz- staat opeens twee keer in de lijst. De naam zonder punten moet even verwijderd worden
Ik kan het me echt niet meer herinnerenquote:Op zondag 16 december 2007 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik was toen "nieuw" op fok![]()
20-feb geregt
26-feb oscars
Had je mij nog geholpen met het installeren van dat programma om live te kijke
De eerlijkheid!quote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
+2 Zhenar. je kan er kort of lang over babbelen, maar er zijn er maar weinig die aan Zhenars tofheid kunnen tippen, ookal mag ik 'm lang niet altijd..
Nou jaaaaaaaaa zegquote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Svensational het volgende:
Giechel_ho -2: Is me iets te agressief
Bruce fix dit even!quote:Op zondag 16 december 2007 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Bruce, je mag maar 1 keer pluspunten geven.
"Move over bitch, those points are mine"quote:
Bruuuce!!quote:
Bruce heeft het al gefixedquote:
Kut nou ben ik ze toch nog kwijtquote:
Ik had meer verwachtquote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Bruce117 het volgende:
ja sorry, ik ben niet zo goed met cijfertjes
Je hebt het zelf ook gedaan, sletquote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
PM's van GH vind ik niet zo erg, maar dat de helft die reageert dat ook weer naar iedereen stuurt me vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |