Nu ik de beelden van Huxley heb bekeken...quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die volgend jaar UT3 gaan kopen, heb het zojuist voor de ps3 binnen gekregen en het is echt een vet spel
Vooruit dan!quote:Op maandag 17 december 2007 23:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Omdat die gewoon nog niet op de 360 uit is maar pas over een half jaar, leek het mij wel relevant
quote:DJ zegt:
the music is hideous >.< , the story is so obvious a 5 year old will know what will happen next and the voice acting is worse than a badly dubbed 80's cartoon
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Mijn volgende verlanglijst :
GTA4
Alan Wake
Banjo (alhoewel Rare de draad volledig kwijt is sinds de overname door MS)
Devil May Cry 4
Brothers in Arms Hells Highway
RB6 Vegas 2 (zeer twijfelachtig gezien de snelle release)
Saint's Row 2
WTF moeten we met een banjoquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Alan Wake zie ik nog wel in 2009 verschijnen en Banjo is idd een verhaal apart.
Saints Row nog niet veel van gezien, maar zal er ook wel komen
Ik niet, ik vind het een vermakelijke game.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef DJ_ het volgende:
mijn blue dragon review om iemand te waarschuwen waar die aan begint
[..]
iemand mee eens ?
Ja he hequote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die volgend jaar UT3 gaan kopen, heb het zojuist voor de ps3 binnen gekregen en het is echt een vet spel
koop hem pas als die afgeprijsd is , vermaak me voorlopig best met mass effect , en daarna wil ik twilight princess nog een keer uitspelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 06:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het een vermakelijke game.
Nee, voice acting was gewoon goed in het japans, de dialogen waren soms van mindere kwaliteit. Muziek was van goede kwaliteit alleen de duur van de nummers had iets langer gemogen en meerdere eindbaas tunes. En het verhaal is ook van normale kwaliteit zijn wel meer goede rpg's die een voorspelbaar verhaal hebben..quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef DJ_ het volgende:
mijn blue dragon review om iemand te waarschuwen waar die aan begint
[..]
iemand mee eens ?
quote:This week on Arcade: Sensible World of Soccer and Tempest
Both hit Arcade this Wednesday with Sensible World of Soccer priced at 800 points and Tempest at 400 points.
Dat vroeg ik me ook al af. Lag dus niet aan mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef DJ_ het volgende:
waarom is benezia moeilijker te verslaan als saren met ME
saren was een eitje maar bij benezia ben ik al 5 keer dood gegaan
bottomline asari > turianquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:05 schreef kanna het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Lag dus niet aan mij
Ow ok, ik zat me al druk te maken voor Saren omdat ik zovaak klappen gekregen had van Beneziaquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef DJ_ het volgende:
waarom is benezia moeilijker te verslaan als saren met ME
saren was een eitje maar bij benezia ben ik al 5 keer dood gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |