quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:35 schreef Morningwood het volgende:
Kerstpakket niet naar wens? CIZ?
25 euro voor 4 personen is niet bepaald duur hè kneus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Triest om hier geld aan te willen verdienen. Waarom gun je een bijstandsgezinnetje niet een gratis dagje Slagharen?
Als ik hem gratis op internet zet is opeens iedereen een 'bijstandsgezinnetje'. 25 euro lijkt mij een prima prijs....als je elke week 2 euro opzij zet als 'bijstandsgezinnetje' kan je alsnog goedkoop naar een pretparkquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Triest om hier geld aan te willen verdienen. Waarom gun je een bijstandsgezinnetje niet een gratis dagje Slagharen?
Ik ben geen z'n maar een d'r. De normale prijs is 19 euro per persoon, ik vind 25 euro voor 4 personen dus een hele schappelijke prijs voor mensen die 'het niet breed hebben'. Als iemand in mijn omgeving hem had willen hebben had ik hem allang weggegeven...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef ABBA_Jehova het volgende:
TS heeft de bon, net als ik trouwens, gratis in z'n kerstpakket gekregen. Als je 'm zelf niet kunt/wilt gebruiken, kan je er ook een ander uit je omgeving die het niet breed heeft mee blijmaken, zonder er zelf beter van te worden.
Er is maar één toegangsprijs bij slagharenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef thaduck het volgende:
Is het voor 4 volwassenen of 2 volwassen/2 kinder?
Ga effe ergens anders zitten zeiken man. De ts wil de kaart niet weggeven, de ts wil er wat geld voor. Dat staat hem vrij. Laat hem gewoon met rust.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef ABBA_Jehova het volgende:
TS heeft de bon, net als ik trouwens, gratis in z'n kerstpakket gekregen. Als je 'm zelf niet kunt/wilt gebruiken, kan je er ook een ander uit je omgeving die het niet breed heeft mee blijmaken, zonder er zelf beter van te worden.
En ik ben ook een vrouwtjequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Ga effe ergens anders zitten zeiken man.
Op zich een gunstige periode die jij hebt...das de hele meivakantie dus denk dat je die wel kwijtraaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:31 schreef Neverending het volgende:
Groot gelijk dat je er een kleine bijdrage voor vraagt! Ik heb er ook nog een voor 25 april t/m 19 mei, mocht er iemand meer in die periode interesse hebben stuurt die maar een PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |