abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55293928
Ik heb 5 radiatoren in mijn huisje. 1 in de badkamer, 1 in de slaapkamer en 3 in de woonkamer. Nu kan ik de radiatorkraan in de badkamer wel dicht of open draaien, maar niet die in de woonkamer en slaapkamer. Volgens mij moeten er altijd een aantal open staan, maar dan zouden die 3 radiatoren in de woonkamer toch genoeg moeten zijn.

Dus waarom kan ik die in de slaapkamer niet opendraaien. Ik heb ook al geprobeerd met een schroef dat ding los te krijgen maar zonder effect.

Wie heeft dit nog meer?
pi_55293983
Je moet niet zeggen 'wie heeft dit nog meer' Niemand heeft dit

Gewoon even de loodgieter bellen ofzo. Extra deken voor twee nachten en maandag actie ondernemen.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:34:50 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55293985
Ik heb het ook toen heb ik SOS naar 5555 gestuurt maar er kwam niemand om te helpen nuon kan er niks aan doen want ze zijn bezig met die apache helicopter
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_55294101
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:34 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik heb het ook toen heb ik SOS naar 5555 gestuurt maar er kwam niemand om te helpen nuon kan er niks aan doen want ze zijn bezig met die apache helicopter
pi_55294169
Als je nou van je woonkamer je slaapkamer maakt heb je dat probleem niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')