Het stukje was geschreven door Sly, vergeten te vermeldenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit bericht komt van........Joris??
Vreemd, Palma zou niet gaan.
knap een verslag van iets waar je zelf niet bij kon zijn. En palma heeft zich blijkbaar bedacht ondanks de herniaquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef Dark het volgende:
Uit de vorige Cos,
Van nowlive:
Huub gaat weer de kooi in.
Zoals beloofd het verslag hoe het eraan toe gaat in Oldenzaal wat ik had met Eric en Palma. Bij binnenkomst is de entree van café de Koning vol gehangen met gouden en zilveren ballonnen. De gasten die de entree betaald hadden konden door lopen naar achteren. In de zaal is een enorm groot buffet waar de gasten van mogen eten. Sylvia had vertraging met het vliegtuig en kon niet komen . Wel was Bart er met Lesley en ook Hedda, Tilly, Eric, Ilona, Elly, Palma, en Hajo. Eric Dikeb zou wat gaan zingen en is ook aanwezig. Huub geniet volop van het feest en loopt de hele dag al met een grote glimlach. Zo is hij aanwezig en zo is hij weg. Als ik Eric en Palma mag geloven komt Huub gewoon weer terug en, is hij opgeladen om zijn strijd voor de finale voort te zetten. Huub heeft constant beveiliging om hem heen en lijkt niet alles te mogen bespreken met de mensen op het feest. Ik zelf kon niet aanwezig zijn vandaag op het feest waar ik voor uitgenodigd was maar hoop toch op deze manier de fans een beetje iets te kunnen laten proeven van het feest. Bij dezen moest ik jullie de groeten overbrengen van Palma en Eric, en ook zou Huub mij straks nog bellen. Mocht Huub mij gebeld hebben laat ik jullie dit weten.
Eric en Palma hadden hem belooft om te bellen tussen 3 en 4 om verslag toe doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
knap een verslag van iets waar je zelf niet bij kon zijn. En palma heeft zich blijkbaar bedacht ondanks de hernia
Dank je wel maar ik met dezelfde vraag als EricaH, hoe kan iemand een verslag schrijven en niet aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het stukje was geschreven door Sly, vergeten te vermelden
bedankt voor de info Margoquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Eric en Palma hadden hem belooft om te bellen tussen 3 en 4 om verslag toe doen.
geen idee maar ik zag net wel een tepel. En de gasten komen op de lopende band en ik weet niet hoe snel die gaatquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:27 schreef blomst het volgende:
Hoe laat komen Amanda haar gasten??
En wat voor jurk trekt ze over har onderjurk?
Zal wel te maken hebben met het feit dat de redactie liever niet heeft dat Huub teveel op internet zit, dus afleiden met een feest wat de hele dag duurt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
Huh waarom nu een feest met onbekenden. laat Huub gewoon met zijn familie praten en ook online gaan. Youtube filmpjes kijken bijvoorbeeld
Ik hoorde haar dat idd zeggen. Wat dat betreft passen Amanda en Brian wel bij elkaar, ze spreken allebei krom Nederlands.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee maar ik zag net wel een tepel. En de gasten komen op de lopende band en ik weet niet hoe snel die gaat
Hoe kan dat nou? Brian is de grootste kindervriend allertijden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:33 schreef PeterNB het volgende:
Het kindje van Melissa ziet Brian en begint gelijk bijna te huilen![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Brian is de grootste kindervriend allertijden.
Volgens mij gaat dit feest niet uit van de redactie. Familie en of Nowlivequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met het feit dat de redactie liever niet heeft dat Huub teveel op internet zit, dus afleiden met een feest wat de hele dag duurt.
quote:
Ja, is vreemd, maar ik vertrouw hem niet met kinderen alleen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:39 schreef PeterNB het volgende:
Het blijven 'enge beelden' Brian met kinderen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |