Het stukje was geschreven door Sly, vergeten te vermeldenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit bericht komt van........Joris??
Vreemd, Palma zou niet gaan.
knap een verslag van iets waar je zelf niet bij kon zijn. En palma heeft zich blijkbaar bedacht ondanks de herniaquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef Dark het volgende:
Uit de vorige Cos,
Van nowlive:
Huub gaat weer de kooi in.
Zoals beloofd het verslag hoe het eraan toe gaat in Oldenzaal wat ik had met Eric en Palma. Bij binnenkomst is de entree van café de Koning vol gehangen met gouden en zilveren ballonnen. De gasten die de entree betaald hadden konden door lopen naar achteren. In de zaal is een enorm groot buffet waar de gasten van mogen eten. Sylvia had vertraging met het vliegtuig en kon niet komen . Wel was Bart er met Lesley en ook Hedda, Tilly, Eric, Ilona, Elly, Palma, en Hajo. Eric Dikeb zou wat gaan zingen en is ook aanwezig. Huub geniet volop van het feest en loopt de hele dag al met een grote glimlach. Zo is hij aanwezig en zo is hij weg. Als ik Eric en Palma mag geloven komt Huub gewoon weer terug en, is hij opgeladen om zijn strijd voor de finale voort te zetten. Huub heeft constant beveiliging om hem heen en lijkt niet alles te mogen bespreken met de mensen op het feest. Ik zelf kon niet aanwezig zijn vandaag op het feest waar ik voor uitgenodigd was maar hoop toch op deze manier de fans een beetje iets te kunnen laten proeven van het feest. Bij dezen moest ik jullie de groeten overbrengen van Palma en Eric, en ook zou Huub mij straks nog bellen. Mocht Huub mij gebeld hebben laat ik jullie dit weten.
Eric en Palma hadden hem belooft om te bellen tussen 3 en 4 om verslag toe doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
knap een verslag van iets waar je zelf niet bij kon zijn. En palma heeft zich blijkbaar bedacht ondanks de hernia
Dank je wel maar ik met dezelfde vraag als EricaH, hoe kan iemand een verslag schrijven en niet aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het stukje was geschreven door Sly, vergeten te vermelden
bedankt voor de info Margoquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Eric en Palma hadden hem belooft om te bellen tussen 3 en 4 om verslag toe doen.
geen idee maar ik zag net wel een tepel. En de gasten komen op de lopende band en ik weet niet hoe snel die gaatquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:27 schreef blomst het volgende:
Hoe laat komen Amanda haar gasten??
En wat voor jurk trekt ze over har onderjurk?
Zal wel te maken hebben met het feit dat de redactie liever niet heeft dat Huub teveel op internet zit, dus afleiden met een feest wat de hele dag duurt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
Huh waarom nu een feest met onbekenden. laat Huub gewoon met zijn familie praten en ook online gaan. Youtube filmpjes kijken bijvoorbeeld
Ik hoorde haar dat idd zeggen. Wat dat betreft passen Amanda en Brian wel bij elkaar, ze spreken allebei krom Nederlands.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee maar ik zag net wel een tepel. En de gasten komen op de lopende band en ik weet niet hoe snel die gaat
Hoe kan dat nou? Brian is de grootste kindervriend allertijden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:33 schreef PeterNB het volgende:
Het kindje van Melissa ziet Brian en begint gelijk bijna te huilen![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Brian is de grootste kindervriend allertijden.
Volgens mij gaat dit feest niet uit van de redactie. Familie en of Nowlivequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met het feit dat de redactie liever niet heeft dat Huub teveel op internet zit, dus afleiden met een feest wat de hele dag duurt.
quote:
Ja, is vreemd, maar ik vertrouw hem niet met kinderen alleen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:39 schreef PeterNB het volgende:
Het blijven 'enge beelden' Brian met kinderen:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker van nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:48 schreef Montolivio het volgende:
hij zit te dollen , ik weet het zeker
Want zonder Huub begon DGK ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Als Huub het meent is het einde DGK.
Wedden?quote:
Nee hoor, niemand is onmisbaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:54 schreef Varen het volgende:
Niemand gelooft het in de huiskamer
Ok, ik bedenk er vast éénquote:
Hij is om 10.30 vertrokken dus rond de klok van 21.30 komt Huub niet terug.quote:
rare mensen, maakt iemand tv, wat daar de bedoeling is, en dan word het tegen je gebruikt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:52 schreef Dark het volgende:
Lieke klaagt tegen Amanda over het ego van Huub. Hij speelt een spelletje!
Amanda - Hij heeft een aandachtsprobleem.
Lieke - Het is gewoon 1 fokking ego!
Amanda tegen Brian - Huub heeft zo'n aandachtsprobleem, hij zit gewoon Lieke te fucken dat hij niet meer terugkomt.
Wat is het toch een lampie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:56 schreef Py het volgende:
Melissa dacht dat Luc zijn eigen koffers van Huub moest gaan pakken.
Als dat zo is: HUUB KOM TERUG, pleasequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij zit Huub nu mee te lezen hoe wij reageren
Ik geloof het wel, ik zeg het al een week ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:57 schreef kissa het volgende:
Ik geloof er geen ene moer van dat Huub niet terugkomt.
Het komt goed uit, mijn streams zijn bijna afgelopenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
Sly heeft Joris aan de telefoon gehad en begreep ook van Joris dat Huub geen zin meer had terug te gaan. Wel zouden hun er alles aan doen hem weer te stimuleren toch weer terug te gaan.
bron: no life
Die vuile vieze takke-slet die altijd begon te praten als ze d'r slabek vol met freten had !!quote:
We will wait and see....quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik zeg het al een week ofzo
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die vuile vieze takke-slet die altijd begon te praten als ze d'r slabek vol met freten had !!
Dat smerige nepmokkel met d'r gucci, dolcegabana en dior-afwijking
Die graftekkel die d'r haar 53x per dag met een stijltang bewerkte.
Gues who
amanda?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die vuile vieze takke-slet die altijd begon te praten als ze d'r slabek vol met freten had !!
Dat smerige nepmokkel met d'r gucci, dolcegabana en dior-afwijking
Die graftekkel die d'r haar 53x per dag met een stijltang bewerkte.
Gues who
Vind dit BIG BANG zatquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:04 schreef FSR het volgende:
Ik kan Huub geen ongelijk geven....
Hij is van goede wil, maar mag niets meer..
Dan moet hij lijdend aanzien, dat hij het nooit kan winnen, en dat anderen alles krijgen....
Huub, Ik zou alleen met een BIG BANG de kooi uitgaan... niet zo..
Liefs een fan..
Vrijheid doet rare dingen met jequote:
Nee, dit zou een goeie zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:04 schreef FSR het volgende:
Ik kan Huub geen ongelijk geven....
Hij is van goede wil, maar mag niets meer..
Dan moet hij lijdend aanzien, dat hij het nooit kan winnen, en dat anderen alles krijgen....
Huub, Ik zou alleen met een BIG BANG de kooi uitgaan... niet zo..
Liefs een fan..
DGK is deaud, leve BB!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:08 schreef Guuskeee het volgende:
als huub weg blijft:
- kan jaap alleen nog maar aan de pc zitten de hele dag, dan issie alleen
- heeft lieke niemand meer om 24/7 over te zeiken
- hoeven b en a nog steeds geen tv te maken
dus dan is dgk absoluut 100% helemaal DOOD
ik zal iig geen seconde meer kijken naar die overgebleven stakkers daar (behalve jaap, die gun ik als enige de winst)
Ik kijk dan ook echt niet meer, dan is het echt te saai.. t werd sowieso al saai omdat kut amanda en kut brian nooit mogen worden aangepakt, en dr tijd volzitten met dr fucking vingers in hun neuzen. Zonder Huub ook totaal geen humor meer.. de rest doet helemaal niet.. totaal niets. Ga ik dus echt niet naar kijken. Nu mag er van mij echt een bom op vallen. Althans Jaap waardeer ik wel heel erg, maar die is zonder Huub waarschijnlijk ook niets aan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:08 schreef Guuskeee het volgende:
als huub weg blijft:
- kan jaap alleen nog maar aan de pc zitten de hele dag, dan issie alleen
- heeft lieke niemand meer om 24/7 over te zeiken
- hoeven b en a nog steeds geen tv te maken
dus dan is dgk absoluut 100% helemaal DOOD
ik zal iig geen seconde meer kijken naar die overgebleven stakkers daar (behalve jaap, die gun ik als enige de winst)
Gooi het gesprek even in leugendetector softwarequote:Op zaterdag 15 december 2007 17:16 schreef Py het volgende:
Kan eik helemaal niks met het telefoontje van Huub.
Geen idee hoe het te interpreteren. Ook de matte reacties van Jaap en Lieke kan ik niet interpreteren. Is het een act of vinden ze het wel best of weten ze het zelf ook niet. Of juist wel, dattie terugkomt?
![]()
De avond zal duidelijkheid geven.
Wat ook erg leuk om te horen is, is dat Jaap aan het einde van het gesprekquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:16 schreef Py het volgende:
Kan eik helemaal niks met het telefoontje van Huub.
Alsof Amanda daar wat mee doet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:18 schreef Py het volgende:
Speaker:
'Nadia, wil je letten op spelinformatie'
Er is nog niets veranderd.
Als Huub het echt meent, dan hoef ik morgen geen streams meer te verlengenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook echt niet meer, dan is het echt te saai.. t werd sowieso al saai omdat kut amanda en kut brian nooit mogen worden aangepakt, en dr tijd volzitten met dr fucking vingers in hun neuzen. Zonder Huub ook totaal geen humor meer.. de rest doet helemaal niet.. totaal niets. Ga ik dus echt niet naar kijken. Nu mag er van mij echt een bom op vallen. Althans Jaap waardeer ik wel heel erg, maar die is zonder Huub waarschijnlijk ook niets aan.
Ik heb zo'n idee dat Brian Netty ook niet leuk vind...quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind Brian en Netty niet leuk samen....
wat romanties....quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Jaap vraagt z'n 24 uur aan omdat Huub weggaat. Hij wil niet met allemaal gekken in het huis zitten.
Ja hoor, Nadia weer met haar sterke verhalen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
nadia heeft mail gehad dat ze haar vermoorden als ze met dennix gaat
Dat is Jaap toch ten voeten uit?!! Zijn moment pakken en voor de rest van de dag kan hij weer gaan schaken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Oke. Dít is pas nep. Jaap probeert alle mogelijke tv momentjes eruit te persen...
2 zinnetjes van Huub vielen me wel op:quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gooi het gesprek even in leugendetector software
Ik val erbij in slaapquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind Brian en Netty apart ook niet leuk.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop met je mee!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:26 schreef marky het volgende:
Ik hoop ook dat Huub het meent. Mooi een einde maken aan deze nepzooi.
Ze gaan naar Martinique...quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:29 schreef Starlie het volgende:
Elke avond uiteten, vette vakantie... Nadia en Dennix hebben zeker een oprot premie gekregen!
Hij heeft een verdubbelaar gekregen toen hij de kooi in kwam. Hoezo zuinig moeten doen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:31 schreef Dark het volgende:
Brian - de contactpunten heb ik, maak je daar geen zorgen over!
Netty - dat weet ik, dat lees ik!
Brian - Ik ben er zuinig op.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:31 schreef Dark het volgende:
Brian - de contactpunten heb ik, maak je daar geen zorgen over!
Netty - dat weet ik, dat lees ik!
Brian - Ik ben er zuinig op.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:35 schreef PeterNB het volgende:
Netty vermoord Huub alstie wel terug komt !![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:35 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
wtf...quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:35 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahah Netty als voormalig DDR worstelaar lijkt t wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:35 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij echt weg blijft dan geeft hij dus gewoon op en is het een bluffer en een looser.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:32 schreef ricofromrio het volgende:
GA TERUG HUUB EN KICK BRIAN EN LIEKE JE HUIS UIT
Een uur of 10, denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:37 schreef FSR het volgende:
Nogmaals: Hoe laat zou Huub terug komen ?
Ha ha ha. En ik zie ook nu je sig pas... die barst echt uit zijn voegen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:35 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd.. waarom zouden ze hem nog willen stimuleren om terug te gaan? Als hij er klaar mee is lijkt het me eerder dat ze ook achter die keuze van hem zullen staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
Sly heeft Joris aan de telefoon gehad en begreep ook van Joris dat Huub geen zin meer had terug te gaan. Wel zouden hun er alles aan doen hem weer te stimuleren toch weer terug te gaan.
bron: no life
Whaaaahaaaaaquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:35 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Er pastte geen bijv.naamwoord meer bijquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha ha. En ik zie ook nu je sig pas... die barst echt uit zijn voegen!
Je bent een mafketel. Maar wel een lievequote:Op zaterdag 15 december 2007 17:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er pastte geen bijv.naamwoord meer bij![]()
Had zo nog 12 regels
over je kunnen tikken !!
De echte losers zijn voor mij de mensen die in DGK blijven zitten, zich gedragen als puppets waarbij de puppetmaster elk moment aan de touwtjes kan trekken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij echt weg blijft dan geeft hij dus gewoon op en is het een bluffer en een looser.
In het telefoontje probeerde hij wanhopig zichzelf te overtuigen: 'Ik zou winnen als ik terug zou komen. Echt.'
Maar ik geloof wel dat het loodzwaar zal zijn om straks weer je familie en vrienden te moeten achterlaten en weer terug die hel in te moeten. Daar is veel mental power voor nodig.
Ongetwijfeld vergeet hij ze in de pot te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian gooit er nog een 150 cp's tegenaan om Netty en Ken nog een half uur te laten blijven....
Niemand?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje: Hoeveel keer mag jaap 24 uur aanvragen?
Dat bedoel ik...quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vergeet hij ze in de pot te doen.
Ze hebben zich niet opgegeven om op te geven toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:41 schreef Dark het volgende:
[..]
De echte losers zijn voor mij de mensen die in DGK blijven zitten, zich gedragen als puppets waarbij de puppetmaster elk moment aan de touwtjes kan trekken.
Ik vind dat iemand juist veel kracht toont om op het hoogtepunt - 52% popoll - te stoppen.
Ik heb in elk geval geen idee. Ik weet zelfs even niet meer of dit de 3e of de 4e keer is. Maar hij deed het gewoon omdat hij met iemand wil praten, iets dat ik me levendig kan voorstellen.quote:
Daar zijn geen regels voor.. je mag het zo vaak doen als je wilt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje: Hoeveel keer mag jaap 24 uur aanvragen?
Dat mag onbeperkt.quote:
? Geen idee mbt de regels..quote:
Dat was toch niet altijd zo? Ik weet nog dat Brian en Bart dat deden. Toen waren ze achter boos en zijn de regels aangepast.quote:
Nee, Brian deed het toen omdat Bart het ook deed en toen kreeg Brian op zijn flikker en zeiden ze: als je wilt gaan, dan ga je maar meteen. En toen deed Brian het toch maar niet. Maar de regels zijn toen niet aangepast.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was toch niet altijd zo? Ik weet nog dat Brian en Bart dat deden. Toen waren ze achter boos en zijn de regels aangepast.
De echte sneue mensjes zijn diegene die zich HIER (dag in dag uit) zo druk om maken om die ''puppets''.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:41 schreef Dark het volgende:
[..]
De echte losers zijn voor mij de mensen die in DGK blijven zitten, zich gedragen als puppets waarbij de puppetmaster elk moment aan de touwtjes kan trekken.
Ik vind dat iemand juist veel kracht toont om op het hoogtepunt - 52% popoll - te stoppen.
wat erg ik zit net te kijken maar doe het spul weer uit wat een aso niet te filmenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef riri het volgende:
wat een vocabulaire die kenneth
tis zo'n domme zooi bij elkaar
Ze tekenen een contract voor 1 jaar, daarna mogen ze weg met behoud van borg.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:46 schreef Py het volgende:
[..]
Ze hebben zich niet opgegeven om op te geven toch?
Als dit spel om de populairste bewoner zou gaan, dan heb je gelijk. Maar dit spel gaat om het winnen van veel geld en een villa. Dat is het doel waarvoor ze dgk zijn ingegaan toch?.
De FEBO en regels, laat me niet lachen. Ik luister even mee met Brian en Kenneth,ik bedoel de Firma Listen en Bedrog. Gaat over de internet fraude van Brian en ze lullen en vrolijk overheen. De FEBO......een lachertje dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was toch niet altijd zo? Ik weet nog dat Brian en Bart dat deden. Toen waren ze achter boos en zijn de regels aangepast.
Ik vind mezelf niet sneu, ik heb er lol aan, neem het allemaal niet serieus en ik kan stoppen wanneer ik dat wilquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef Borga het volgende:
[..]
De echte sneue mensjes zijn diegene die zich HIER zo druk om maken om die ''puppets''.
Hij zei laatst dat hij met opgeheven hoofd de kooi zou verlaten(dit na aanleiding van deexit van Dennis.)quote:
Wat een meelopert was Brian toen ook. Hij keek naar wat Bart en Nathanael deden en vonden en dan ging hij dat heel stoer lopen roepen naar iedereen dat híj dat vond en dat hij zn 24 uur had aangevraagd (wat hij uiteindelijk nooit gedaan had volgens mij, alleen Bart en Nathanael).quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef marky het volgende:
[..]
Nee, Brian deed het toen omdat Bart het ook deed en toen kreeg Brian op zijn flikker en zeiden ze: als je wilt gaan, dan ga je maar meteen. En toen deed Brian het toch maar niet. Maar de regels zijn toen niet aangepast.
Onduidelijke opmerking!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:54 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zei laatst dat hij met opgeheven hoofd de kooi zou verlaten(dit na aanleiding van deexit van Dennis.)
Dat is ook niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:51 schreef Oma1 het volgende:
[..]
wat erg ik zit net te kijken maar doe het spul weer uit wat een aso niet te filmen
Angste??? Is dat Duits oder soquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:53 schreef Ayelet het volgende:
Als Huub weg blijft en Jaap gaat ook weg na zijn 24uur dan zal
lieke nu wel angste zijn voor haar verblijf. Of zou haar dat helemaal niets doen.
Dat kan natuurlijk ook. Heb zo'n gevoel dat ze er alleen is ingezet om Huub te temmen en
hem neer tehalen. Een ding is zeker dat lieke verblijft straks ook heel wankel staat.
Of gaan er juist meer kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:27 schreef mazaru het volgende:
Als het waar is, dan kunnen ze nog een week genieten van hoge kijkcijfers. En daarna stort de gouden kooi als een pudding in elkaar
Ver-schrik-ke-lijk....quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:57 schreef Stupidisco het volgende:
Amanda vroeg dus net of Nadia volgende week weer komt....contactpunten was geen probleem zei Amanda....haha, wat een neppe zooi is het toch.
Kortom: De Holy Fam. Kubatz want Netty wast haar handen ook altijd in onschuld......oh nee, dat was PP, past wel bij dat rotwijf.quote:
Ik denk dat het aandachtrekkerij is, kan alleeen maar hopen dat het waar is dat hij niet terug komt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Onduidelijke opmerking!
Moet ik nu concluderen, dat jij dit vertrek, op deze manier, met de staart tussen de benen vindt?
Nee, een pijl met "hoofdingang"quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Dark het volgende:
Naad heeft de naam van Dennis op haar buik getattoeerd?
Dan is het zeker zown debiel die op haar 30ste haar hele lichaam heeft vol staan met namen van iedereen die er overheen is geweest..quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Dark het volgende:
Naar wat??quote:
Dat alles gescript is en de bewoners volledig onder de macht van mw. Flens staan wordt hier door een aantal mensen voor waarheid aangenomen omdat dat beter past dan te moeten concluderen dat hun idool werkelijk zelf zich zo zou gedragen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze tekenen een contract voor 1 jaar, daarna mogen ze weg met behoud van borg.
En winnen........... wat en hoe?
En spel.................wat en hoe?
Er is er maar 1 die alles bepaald en dat is de puppetmaster, het doel is BNer te worden, ze willen allemaal iets doen bij TV, winnen is onmogelijk, omdat je totaal gedeformeerd die kooi uitstapt als het te lang duurt. Dan ben je pas een loser, bang, banger, bangst!
Je wereldje is te klein geworden en het zal wel even duren voordat je de grote boze wereld weer aankunt.
Jij onderschat de contactpuntensok van Brrrrrquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
moeten ma en broer brian niet naar huis?
Of mogen die ook langer blijven?
Ze gelooft dus echt in die niet uit de kast gekomen fl.kker.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt dit zooooooooo dom, maar Naad zegt dat ze er gewoon iets overheen kan laten zetten!
Hele volkstammen zullen willen zien hoe Brian en Amanda elkaar de hele platneuken terwijl Lieke tegen Jaap (als hij er nog is) over Huub zit te blaten.quote:
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet sneu, ik heb er lol aan, neem het allemaal niet serieus en ik kan stoppen wanneer ik dat wil
Danielle blijft een uur langer - 150 cps Amandaquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij onderschat de contactpuntensok van Brrrrr
Dat is toch wel een ereplekje. Op de mooie buik van Naad mogen staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Dark het volgende:
Mooi toch? Maakt er tenminste nog iemand tv. Daar hoeven we bij Brian en Amanda niet op te rekenen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef coldstar het volgende:
Ik lees net dat Huub niet van plan is terug te keren in DGK. Hoe serieus moeten we dit nemen? Ik geloof er geen moer van, oom Dagobert heeft veel te veel dollard tekens in zijn ogen. Hij heeft deze aandacht weer gewoon nodig om straks lekker terug te keren en te zeggen.....hahaha gefopt. Eerst zien en dan geloven
OMG heeft ze dat echt laten doen?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt dit zooooooooo dom, maar Naad zegt dat ze er gewoon iets overheen kan laten zetten!
Wat een wijze Omaquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn Oma zei altijd:
" Beter gebrekkig Nederlands dan perfect Briantilliaans "
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn Oma zei altijd:
" Beter gebrekkig Nederlands dan perfect Briantilliaans "
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG heeft ze dat echt laten doen?!
Denk dat het wel erger wordt dan dat!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:11 schreef itsme het volgende:
waarom zou Huub dit dan doen? grapje? niemand in het huis gelooft dat hij wrg blijft.
Dus hij heeft alleen de kijkers er mee. Volgens mij is het wel serieus.
Ik hoor lieke vanavond al als hij wel terug zou gaan met haar zure opmerking, ja Huub ik wist wel dat je niet weg zou gaan.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Huub na dat telefoontje in een deuk gelegen, samen met zijn vrienden en familie
Tuurlijk, uiteindelijk is Amanda dus verantwoordelijk voor de agressie van Brianquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:11 schreef Dark het volgende:
Netty en Amanda hebben het over para Brian.
Ze weten niet waar het vandaan komt.
Amanda vraagt tips aan Netty.
Netty zegt dat ze gewoon weg moet gaan of Brian met rust moet laten.
Lieke weet zeker dat Huub blijft en miss righteous houdt niet van dat soort praktijken!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
Lieke denkt de waarheid te weten.
De uitroeptekens zijn er, maar ik mis "ster"quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:17 schreef tony38 het volgende:
niet live dit is een herhaling eruit gevist of het niet te erg is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft Jaap wel eerst "take 1" gezegd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:17 schreef Kinga het volgende:
Jaap acteert en acteert en acteert... het is gewoon niet meer leuk om te zien... het is zó duidelijk. Hij kán het gewoon niet... dat overdreven gedoe steeds..
Ik zal ook doordraaien als er zo'n schreeuw wijf hele tijd naast je staat endat je haar x-malen dingen moet uitleggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk, uiteindelijk is Amanda dus verantwoordelijk voor de agressie van Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |