veel te lang , dan is je brie een soort soep en je filet een schoenzool.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:45 schreef KrnKje het volgende:
Oven 175 graden, zal met een 30-40 minuten wel gaar zijn...
Je pakt een kipfilet wat peper en zout erover... en stopt er een stuk brie in. Draai er wat spek omheen, eventueel een touwtje, om de spek er goed omheen te laten zitten...quote:
Dan is het zeker gaar jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:45 schreef KrnKje het volgende:
Oven 175 graden, zal met een 30-40 minuten wel gaar zijn...
dat, behalve de honing, want daar houden ze hier niet zo vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:56 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Je pakt een kipfilet wat peper en zout erover... en stopt er een stuk brie in. Draai er wat spek omheen, eventueel een touwtje, om de spek er goed omheen te laten zitten...
ohjah,, nog wat honing erover... JAH!
okee, thanks!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:47 schreef SHE het volgende:
lijkt me dat je de spek krokant wil hebben, dus dan zou ik 'm hoger zetten en korter garen.
kwartiertje op 200 en dan nog 5 minuutjes onder de grill.
Aaaahquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:00 schreef SHE het volgende:
Jezus Euc..het leeft!
Ik heb nog aan je gedacht toen ik onlangs de prutsers in het veel te beroerde Sophia zat te eten.
Mijn gezelschap was kut en het eten nog kutter.
Was ik vorig jaar maar niet zo druk
Ja ach, de hele zaak trekt me ook totaal niet, schijnt een beetje een verzamelplaats te zijn voor (wannabe) onderwereld figuren of kakkers. Zelfde verhaal met Le Garage en En Pluche van onze vaderlandse kooknicht, zien en gezien worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:59 schreef SHE het volgende:
Ja, die in Amsterdam. Allereerst was het publiek enigzins dubieus en het eten..laten we het er op houden dat het niet was wat ik ervan had verwacht.
Teveel gekunstelde onzin van een niveau die een dergelijke hotspot niet bepaald recht doet.
Amsterdam lijkt maar niet los te komen van de nepperij.
Maar goed, ik ben gelukkig geen culi-criticus.
quote:
quote:[quote]Op zaterdag 15 december 2007 18:07 schreef SHE het volgende:
Heb je al gegeten??
Yamazato rocks!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja ach, de hele zaak trekt me ook totaal niet, schijnt een beetje een verzamelplaats te zijn voor (wannabe) onderwereld figuren of kakkers. Zelfde verhaal met Le Garage en En Pluche van onze vaderlandse kooknicht, zien en gezien worden.
Al eens bij Yamazato geweest? Daar wil ik erg graag nog eens heen.
Kom anders eens naar de SC, anders krijgen we ruzie met onze lieve mod
Ik zit er aan te denk om het van de week op een ciabatta te eten, lijkt me ook erg goed te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:47 schreef reclamedoos het volgende:
Ik vond het wel lekker klinken en heb het oopk gemaakt. Mijn kipfilets waren een de dikke kant, en 15 minuten was niet genoeg. Na 15 minuten 225 graden en 5 minuten onder de grill waren er nog een paar kleine plekjes roze in de kip. Wel een erg lekker idee!!
Ik heb het gegeten met sla en gebakken krieltjes. Jummie...
Heb je idd wel een puntje... ik zat even met m'n laatste gemaakte knoflook-honing kippenpoter in m'n hoofdquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dan is het zeker gaar ja
SHE geeft wel een goede schatting
das een goeie ja!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit klinkt nou als een recept dat ik in het klein kan maken voor de tapas voor Oud en Nieuw!
tvp ook dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |