----
Op http://www.fokzine.net/digit@l.fok?rid=1 lees je trouwens ook nog eens waar dat forum over The Dutch Power Cows nou eigenlijk over gaat. Ik wil iedereen vragen ook dat door te lezen en ons te helpen door eraan mee te doen. Alle info vind je dus op : http://www.fokzine.net/digit@l.fok?rid=1
Dat verklaard ook meteen waar de smiley vandaan komt.
----
Tsonge, als er geen BB was geweest, cq. als Danny niet de geniale inval had gehad om de onhullende gesprekken te tapen en on-line te zetten (en daardoor alle publiciteit op o.a. Planet), wat zou dan vandaag de dag de status van Fok! zijn geweest?
Andere gedachte die in me opkomt is de vraag in hoeverre Fok! momenteel(!) bij haar doelgroep (jongeren) past. Ik behoor in ieder geval niet tot die doelgroep (al ben ik ook weer niet zo oud ). En de Fok!kers die ik persoonlijk ken ook niet.
Anyway, ik heb een hoop lol hier in deze virtual-community, en velen met mij. Dat Fok! maar een lang leven mag hebben, Proost!
Greetz Juul
ik vindt dat dit BB forum een beetje meer gaat lijken op de nationale-fok-bouwput waar iedereen hun berichtjes/ urls/ tekeningen/ opmerkingen plaatst over alles en nogwat.. True, mensen moeten iets verder kijken dan hun neus lang is (ik zoek nog steeds info over me bos-wantie-pantie in de rubriek dieren), maar ik denk dat het op deze manier een nog chaotiser geheel wordt, een van de redenen waarom ik nie meer zo denderend aktief deelneem in het BB-forum...
sorry....
quote:
op 10-25-1999 om 01:37 AM schreef JayTaph het volgende:
<...>
maar ik denk dat het op deze manier een nog chaotiser geheel wordt, een van de redenen waarom ik nie meer zo denderend aktief deelneem in het BB-forum...
<...>
Maar nou je der toch ben, hoe zit het met je bierbier-meeting? Is er al een datum geprikt?
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 26 Oktober 1999).]
ga zo door!!!!!
Hou je wel in de gaten dat ik het copyright op de wantiepantie heb
Hou je wel in de gaten dat ik het copyright op de wantiepantie heb
dan maar metteen een inleiding:
*klinkling*
Speech:
dames en heren:
Uitvinder van de eerste wantiepantie: IRule!!
Na een jarenlange kloonprocess en meerdere uitzettingen in de biesbosch, is de wantiepantie een van de verst ge-evolutioneerde wezens op deze planeet. Sneller dan het licht, stiller dan windstil en meer tools dan een zwitsers zakmes zijn enkele van de vele voordelen van een wantiepantie. Dus ga naar de dichtsbijzijnde asiel of Gamma-vestiging en koop een wantiepantie knutselkit. (batterijen en poppenhuis niet inbegrepen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |